czesc mam problem . jestem po pierwszym szlifie na 40,20 na orginalnym cylku troche na szlifie sobie polatałem . dobrze mi zapieprzał do czasu. coraz gorzej odpalał z rozrusznika . kompresja słaba... nie mierzyłem barometrem ani zadnymi innymi poprostu wyczułem odpalajac kopniakiem . ja zimnym 4-5 razy musze kopnac zeby odpalic . dobra jak juz go odpaliłem to wsiadam sobie jade noi tak przez 3 km jade sobie max 85 km/h ... noi po 3 km ja zawracam to łapie już muła spowrotem jade 60 km/h max ... tak jakby sie zagrzewał . zgasze i odrazu go odpale za 1 kopniakiem na rozrusznik dalej nic ... mysle ze pierscienie zie zuzyły . wiec postanowiłem zajrzec do cylka.
Cylek wyglada idealnie gładko zadnej ryski tłok też wyglada dobrze.
lecz nie jestem ekspertem nie wiem czy tak moze byc ale zauwazyłem ze pierscienie maja minimalny ale to minimalny luz 0,01mm moze 0,02 mm u gory i z dołu. i jak wchodza w szpare jak sie je scika to tez sa w srodku i 0,01 mm scianki zapasu.
Strasznie mnie zaniepokiła głowica a dokładniej swieca pod nią . na swiecy osadziło sie duzo , tak jakby "rdzy" czy spalin... nie wiem co to wgl jest ... -,- oceńcie sami głowice i tłok i pierscienie. i doradzcie mi . co mam zrobic . bo mysle nad kupnem nowych pierscieni
dorzucam zdj
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 03495.jpg/ Wdług mnie sa tam jakieś szpary
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 48895.jpg/ tu chyba tez widac luzy
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 73763.jpg/ Ta rdza czy co to jest o ktorej mowiłem. moze to spaliny . nie wiem co to jest ...
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 65414.jpg/ tłok . jak widac pierscienie przepuszaja spaliny troche
http://imageshack.us/photo/my-images/23 ... 00600.jpg/