Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 12:11 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
niestety nie chyba ze jest na inny gwint bo w 2t jest swieca normalna a w 4t gwint jest cienszy




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2010, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
W 4T jest raz gwint mniejszy, na dobrą sprawe można by zrobić ze świecy tej cieńszej blokade ale w 4T świeca jest chyba pod kątem więc kicha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
ale wy ludzie macie problem :D. nie wiem jak u wa i nie wiem jak to wpływa na pasek ale ja nie widze róznicy w pracy silnika. ja poprostu ściskam pasek koło wariatora rękom a drugą kręce kluczem... i elegancko schodzi bez zadznych blokad. jak bedziecie chciali to nagram filmik dla niedowiarków :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:14
Posty: 41
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
no to nagrywaj bo jestem ciekawy :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 14:12
Posty: 127
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
FLYP001, to że świeca jest pod kątem nie robi różnicy. U mojego kupla w speedfighcie też jest pod kątem i blokada tłoka działa normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
olekpl, Ale w 4T masz świece z lewej strony bo na górze są zawory. Speedfight ma świece normalnie czyli tam gdzie w 4T są zawory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 14:12
Posty: 127
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
FLYP001, to zwracam honor :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 12:35 
*

Rejestracja: 08 maja 2009, 17:59
Posty: 109
Pojazd:
a mam pytanie czy skuter traci kompresje przez to np że się kopnęło w starter bez włożonej swiecy ?




_________________

sprzedam skuter 505446907




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 7:54
Posty: 21
Lokalizacja: Świdry/Ukf
Pojazd:
Nie straci chyba z sobie cos wsypiesz tam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Obrazek

Foto mojej blokady.




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 13:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tez ja zrobiłem dziecinnie proste dałem rade na jednej nodze o kulach bo mam kolano po opercji:p Boje się troche użyć bo ojczulek tak mi podokrecał śruby od wariatora i sprzegła że te wszystkie domowe sposoby nie zdały egzaminu :(
Kluczyk od szlifierki i kombinerki gną się jak głupie na tym sprzegle
A przy wariatorze to jeszcze troche to by karter pękł bo zapierałem różnymi rzeczami to się odksztalcał :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:25 
*

Rejestracja: 22 cze 2010, 22:17
Posty: 9
Pojazd:
nie polecam takich blokad :idea: :idea: :idea: sruba wariatora jest dokrecona momentem 40 nm czyli zeby ja odkrecic trzeba z taka sila nacisnac tlok aluminiowy do waszej sruby najczesciej twardej i to samo z zakrecaniem poza tym gwint swiecy nie jest rownolegly do lini pracy tloka wiec tak samo porazka,w pierwszej chwili zniszczenia niezauwazalne ale w dluzszej perspektywie MASAKRA :twisted: :twisted: :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 13:06 
*

Rejestracja: 20 lip 2010, 11:30
Posty: 2
Lokalizacja: P.I.M.P-czów
Pojazd:
ja tez mam taką blokade ale mi wystarczył brzeszczot, młotek, śrubka 3 nakrętki i świeca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
rudy 6 pisze:
nie polecam takich blokad :idea: :idea: :idea: sruba wariatora jest dokrecona momentem 40 nm czyli zeby ja odkrecic trzeba z taka sila nacisnac tlok aluminiowy do waszej sruby najczesciej twardej i to samo z zakrecaniem poza tym gwint swiecy nie jest rownolegly do lini pracy tloka wiec tak samo porazka,w pierwszej chwili zniszczenia niezauwazalne ale w dluzszej perspektywie MASAKRA :twisted: :twisted: :twisted:



Gdyby blokada tego typu była by naprawdę szkodliwa i negatywnie wpływała na prace silnika to firmy ( miedzy innymi: buzzeti) nie produkowaly by takich blokad

po drugie :

jezeli uzywa sie jej z glowa to nie ma prawa sie nic stac ( po wkreceniu blokady nalezy delikatnie przesunac wal tak by tlok zaparl sie o blokade

po trzecie;

jezeli ktos kopie w kopke gdy blokada jest wkrecona to oczywiscie ze tlok bedzie zmasakrowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 14:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a zamiast przerabiac swiece nie mozna kupic takiej srobky z odpowiednim gwintem takim jak jest w glowicy i poprostu wkrecic ??




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
To spróbuj kupić śrubę z takim gwintem :P dłuższy czasz używam blokady i żadnych uszkodzeń nie widać i jak kolega wyżej pisał buzzeti nie robił by blokad które niszczą silnik bo ich blokady kupują przede wszystkim profesjonalne serwisy oraz tunerzy którzy jeżdżą na bardzo drogich częściach.




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:16 
*

Rejestracja: 22 cze 2010, 22:17
Posty: 9
Pojazd:
kupilem ksiazke napraw HAYNES naprawde fachowa i jest tam pokazane jak ma wygladac blokada (blokuje kolo zebate zamachowe zepsuty mam skaner bo bym wrzucil skany) poza tym zajmuje sie mechanika i jest to propaganda firm ktore zeruja na niewiedzy :mrgreen: pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:26 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
rudy 6, no tylko takie blokady są drogie a nie wszystkich na nie stać :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:09 
*

Rejestracja: 22 cze 2010, 22:17
Posty: 9
Pojazd:
wykonalem sobie sam taka blokade koszt 0 pln




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
Nie wydaje mi się żeby ta blokada była bo czegoś potrzebna przy skuterze a bynajmniej do odkręcenia wariatora tylko ryzyko zepsucia tłoka. Rozkładałem silnik parę rzazy i nie posiadam żadnych blokad i pneumatu. pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy