Dzisiaj jest 23 maja 2019, 22:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2019, 19:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3442
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
W takim razie 16mm, jednak nic to nie zmienia. Jak działa wariator to nikt tu nie będzie tłumaczyć bo raz pisał Mieloch, raz użytkownicy w dziale 'zrób to sam'. Ja już na pierwszej stronie pisałem: sprawdź na innym pasku skoro uważasz, że to może być przyczyną. Na dodatek kup blokadę wariatora (o ile jej nie masz) lub klucz pneumatyczny bo bez tego nic nie zdziałasz. Zdjęcie z powyższego nic mi nie mówi, patrzy się tam gdzie pas chodzi góra-dół i to jest wynikiem wagi rolek i innych parametrów.
Po co zmieniać dyszę? Kto pisze o zmianie? Ja wiem jaką masz? Nikt nie wie dopóki nie sprawdzisz - a to podstawa przy odblokowywaniu 2t więc proszę nie pisz, że to zbędne.
Po co kombinować z wagą rolek? Kto pisze o zmianie wagi rolek? Chyba nie ja.
Po co podnosić obroty? Po to że przy 5k rpm nie masz max momentu i to jest g...na regulacja o ile można to nazwać regulacją. Chinol 4t ma moment 6-6,5k rpm a co mówić 2t.
Ostatnie 1,5 tyś obrotów nie powoduje przyśpieszenia? Z wyliczeń wychodzi 6500 rpm - widać coś mu dolega skoro w max momencie nie ma ciągu.
Czasami napęd reguluje się 2 tygodnie i 20 x odkręca wariator.
Dopóki nie będziesz miał 100% pewności, że nic ci nie blokuje obrotów, nawet nie bierz się za regulację.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lut 2019, 23:56 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
Do scoot
kolego przeczytaj cały wątek a potem się wypowiadaj.
mam blokade wariatora i klucz pneumatyczny
pokazałem zdjęcia z zaznaczonym śladem pracy paska
pokazałem że rolki są wypychane do końca (brak możliwości dalszego przemieszczania się , koniec bieżni)
czytając posty wiedział byś że sugerowano zmiane dyszy i wagi rolek
chwalenie się regulacją polegającą na wymianie podzespołów a nuż się uda . zamiast rzetelnej analizy problemu, nie jest dla mnie wystarczającym powodem do zakupu kartonu części które potem walają się po garażu.
nie pisze tego aby kogokolwiek obrażić nie to jest moją intencją .jeśli ktoś czuje się obrażony .Sorki
moduł dalej w drodze (pozdrawiam poczte)
i ja dalej swoje . jeśli prędkość 5tyś wystarcza do wypchnięcia rolek na max , to wkładając nawet kilogramowe rolki nie wyjdą dalej. pasek posiada nadruk 788x18,1 a w rzeczywistości ma 805x17 może tu tkwi problem. częśc urzytkowników pisze że tuleja powinna mnieć 38mm ma to sens wtedy talerze się bardziej zbliżą i wejdzie wyżej pasek. mocy nie brakuje. moduł ma odcięcie na 6,5 tyś czyli zostaje 1,5 tyś "pustych"obrotów w czasie których nic się nie dzieje. zastanawia mnie fakt nadruku na orginalnym module 45kmh a nie 6500rpm, scwane bestie z tych chińczyków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2019, 10:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1882
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Zapytam o coś głupiego ale ważnego. Za wariem masz sprzęgło rozrusznika? Najlepiej opisz co masz po kolei na wale od samego uszczelniacza. Najlepiej nagraj wideo na yt. Być może brakuje tam jakiś części.

-- 13 lut 2019, 11:46 --

Zapytam o coś głupiego ale ważnego. Za wariem masz sprzęgło rozrusznika? Najlepiej opisz co masz po kolei na wale od samego uszczelniacza. Najlepiej nagraj wideo na yt. Być może brakuje tam jakiś części.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 14:45 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
po kolei tak to jest złożone
Obrazek
pusty wał
Obrazek
podkładka ślizgowa (chyba ślizgowa)
Obrazek
tuleja
Obrazek
sprzęgło
Obrazek
wytarty ślad od paska napędowego na obudowie
wydaje śię dowodem na złą długość paska.
tuleja wystaje nad krawędz sprzęgła rozrusznika
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 16:35 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 296
Pojazd: skuter
Daj cienką podkladke, a nie tą grubą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 19:51 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
czy masz na myśli tą podkładke ona ma mniej niż 1 mm grubości. na zdjęciu jest z kanta trzeba się przyjrzeć ale widać
Obrazek
właśnie jeste,m po testach lekko stoczony występ na wariatorze około 0,5 mm i stoczona tulejka wariatora na 38mm mniej o 1mm . bez wymiany modułu widać że brakuje około 7mm do końca na wariatorze. aha nowy pasek 788x17.potrzebuje podkładke pod zębatke kopki bo nie zazębia . jak to się nazywa (czego szukać?)
teraz jaki wariator polecacie ,mam średnicy 94mm myśle że 100 się zmieści . czy sportowe wariatory mają inny kąt talerzy?bo widze że bierznia rolek jest wydłużona . jednak rozwarzania teoretyczne pozwalają zaoszczędzić kase.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2019, 21:12 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 296
Pojazd: skuter
Tak wariatory sportowe mają inny kąt. Daj podkładkę 1 mm,2 mm i wariator,ten talerzyk powinien bardziej się rozchylać przez rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 4:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1882
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ślad od paska na karterze to normalne. Moduł nadal idzie? :shock:




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 16:02 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
nie moduł już doszedł ale brak czasu wytestowałem tylko skrócenie tulei wariatora na 38mm wymiana paska na 788 rzeczywista długość i sticzenie wypustki na stalym talerzu grubości 0,5mm .po znacznikach na wariatorze widze że pasek wszedł wyrzej brakuje około 8mm do krawędzi. jak poprawi się pogoda zrobie test z starym i nowym modułem. musze dokupić podkładki dystansowe pod zębatke kopki . we wtorek dalsze testy. dziękuje za zaangażowanie pozdrawiam. będe zdawał relacje z testów. myśle nad zakupem tego wariatora
https://allegro.pl/oferta/wariator-2t-s ... 7227608128




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1882
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Szkoda pieniędzy na wario przy tym tuningu. I jeszcze chińskie




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2019, 20:21 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
to co proponujesz ? pierw testować i szukać prędkości przy tych podzespołach. wystarczy mi prędkość 60-65 jak to osiągne będe zadowolony. z innej beczki jak ustawić zaworek ssania automatycznego można go wsuwać lub wysuwać kręcąc sróbka na gorze u mnie na ssaniu ma około 3,5 tyś obrotów jak się zagrzeje to spada na 1,6tyś na ssaniu cały czas kręci kołem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2019, 9:57 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 296
Pojazd: skuter
Zrób sam ze ssania automat, na ręczne zakładka zrób to sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2019, 20:27 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
przyszedł czas na wydech , myślałem że mam kryze w wydechu a tu zonk brak zwężki
Obrazek
znalazłem dziwne zwężenie na tkolanku tłumika czy to możebyć blokada?
Obrazek znalazłem też zwężke w cylindrze w miejscu przykręcania tłumika
Obrazek widać nagar i blokade okna wydechowego wszystkie elementy są na zdjęciu ,wydaje mi się ze powinna być uszczelka wydechu i taka tuleja centrująca ? czy zakup takiego zestawu ma sens
https://www.racing-planet.pl/14439-zest ... -50cc.html
myślałem o zmianie dyszy nawiększą ale te zamontowane w gażniku są bez oznaczeń i niewiem jakie są i jakie powinny być. po wymianie modułu i paska skuter przyspieszył do 52 km/h. na stopkach wkręca się na 9-10 tyś ,w czasie jazdy max 6 tyś. czy to za mała dysza ? jeśli tak to jaką kupić , jakie były w orginale i jakie dokupić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2019, 0:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1882
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Seryjna dysza przy gaźniku 16mm to 68.
Nie opłaca się kupować tego zestawu.
W cylindrze to nie blokada, tylko takie okno.
Wydechu nie opłaca się ruszać. Chyba że kupisz sportowy. Pomiędzy cylek a wydech najlepiej uszczelka.
Musisz ogarnąć co jest nie tak w napędzie lub mieszance. Bo ten skuter powinien minimalnie 70 licznikowe jechać.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2019, 21:44 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 17:18
Posty: 22
Pojazd: romet 797
w piątek dojdzie nowy wariator to zobacze co to zmieni pozdrawiam dziękuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy