Dzisiaj jest 07 cze 2020, 2:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2020, 20:23 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 11
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Cześć, chciałem zapytać o Wasze doświadczenia z carbonowymi płytkami w zaworach membranowych. Z jednej strony spotykam się z opiniami, że bardzo szybko się zużywają i trzeba je wymieniać co 2tyś km, a z drugiej strony niektórzy piszą, że są żywotniejsze od metalowych... Jak to w końcu z nimi jest? Czy są tu osoby, które przejeździły ponad 10tyś km na carbonowych płytkach?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 mar 2020, 22:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4125
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
Metalowe nie mają prawa bytu w 2t z powodu możliwości uszkodzenia silnika. Reszta to sprawa dyskusyjna.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2020, 12:41 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 11
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
To dlaczego fabrycznie producenci np. Yamaha montuje metalowe płytki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2020, 16:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4125
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
A dlaczego producenci np. Piaggio/Gilera montują z włókna szklanego? Dlaczego Kawasaki stosuje kompozytowe/karbonowe? Metalowe stosuje się żeby zjadacz chleba mógł oddać do naprawy zatarty silnik, a Yamaha to nie tylko skutery 2t - proponuję popatrzeć szerzej a nie w oparciu o piździole 50cc.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2020, 22:09 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 11
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Mam piździola to w oparciu o niego patrzę, bo jego mają dotyczyć modyfikacje. I dalej nie wiem czy ten karbon faktycznie się tak łamie jak niektórzy mówią. I co się stanie jak mi wpadnie płytka do skrzyni korbowej? Będę musiał cały silnik rozkręcać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2020, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 44
Pojazd: yamaha aerox
krzyhoo pisze:
Mam piździola to w oparciu o niego patrzę, bo jego mają dotyczyć modyfikacje. I dalej nie wiem czy ten karbon faktycznie się tak łamie jak niektórzy mówią. I co się stanie jak mi wpadnie płytka do skrzyni korbowej? Będę musiał cały silnik rozkręcać?


Jak Ci wciągnie do cyla metalowa to może Ci niezłego bigosu zrobić, albo fartem wypluje.
Najlepiej karbon, jak z trwałością to Ci nie powiem, miałem płytki atheny jezdzilem na nich zdrowo i jak ściągałem zawór to jak nówki. Jak dla mnie nie ma co się zastanawiać

Dobierz sobie odpowiednią grubość tylko i śpisz spokojnie. To tak jakbyś miał racinga na seryjnym wale, chyba że masz byle jaki cyl to lataj na tym co masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2020, 16:32 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 11
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Dzięki za odpowiedzi, karbon już założony, będę testował




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy