Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 4:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2012, 11:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
Chcialbym wiedzieć co zmieni w moim skuterze wariator znanej marki np Hebo ? Czy jeśli np dobrze bym wyregulowal seryjny to by bylo tak samo jak na sportowym ? I czym się różni seryjny od sportowego ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 12:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
jak dasz sportowy, dobrze wyregulujesz to da ci v-max i przyspieszenie, seryjny duzo nie da :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61 - poczytaj sobie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
MrDawidzior, tak odbiegając od tematu.

Hebo już nie produkuje wariatorów ani innych rzeczy :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
barto96, No dobrze to to i ja wiem. Ale przecież seryjne wario też można regulować. No i czym różni się wario sportowe od seryjnego że polepsza osiągi ?

zioomeek09, Tam jest tylko zasada dzialania wariatora i innych części napędu a w tym się orientuje. Tylko nie wiem czym różni się sport wario od seria.

Ray47 Tak odbiegając od tematu ta informacja byla aktualna jakieś 2 miesiące temu. Jakiś czas temu niemiecka firma przejela Hebo i zmienila nazwę na Hebo Racing System i produkty będą wracać do sprzedaży.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.


Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 13:14 przez MrDawidzior, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
MrDawidzior, jeżeli chodzi o różnice w wariatorze seryjnym a sportowym to jest jego waga i wykonanie :)

Tylko nie wiadomo czy rzeczy które będą teraz produkować będą aż tak dobre co kiedyś :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Głównymi różnicami jest inna bieżnia rolek oraz inna krzywizna talerza względem paska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
No ale mi chodzi o konkrety. Co z tego wynika że jest lżejszy ? Przecież to dzwon gdyby byl lżejszy to by dawal lepsze osiągi. A wario i tak nic do rzeczy prawie nie ma waga. No a wykonanie. No ale co się w tym wykonaniu różni od seryjnego ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
hubert514, I o to mi chodzilo. Polać mu ! Podal konkrety.

EDYTUJ POSTY!




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.


Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 14:13 przez MrDawidzior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
MrDawidzior, dlatego produkują lżejsze dzwony od seryjnych które przy okazji szybciej tracą ciepło :roll: tylko że dzwon nie da ci prędk. On ma za zadanie tylko szybciej stracić ciepło wydzielane przez sportowe sprzęgło :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?


Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 13:23 przez Ray47, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ray47, i to jest właśnie błędne myślenie. Nie to że mówisz źle ale dzwon nie może być ani za lekki ani za ciężki.

Ray47 pisze:
On ma za zadanie tylko szybciej stracić ciepło wydzielane przez sportowe sprzęgło :)

No właśnie też się mylisz. Ma za zadanie tracić ciepło ale musi być odpowiednia powierzchnia cierna aby sprzęgło mogło dobrze chwycić. Musi być wykonany z takiego materiału aby wytrzymywał duże przeciążenia również. Musi zapewnić również dobre chłodzenie sobie i sprzęgłu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 14:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Sprzęgła suche lepiej pracują w wysokich temperaturach, a ich chłodzenie ma za zadanie nie dopuścić do przekroczenia temperatury krytycznej.

Ciężar wariatora jest tak samo ważny jak dzwonu i ma podobny wpływ na osiągi, przy czym wariator+rolki muszą mieć wystarczającą wagę by wytworzyć odpowiednią siłę która zadziała na pasek. Zależności jest multum. Kąt padania talerzy, wielkość talerzy...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 16:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
No o tych kątach i talerzach powiedzial wyżej Hubert. No ale hmm skoro jest inny kąt. To np. jeśli zalóżmy na seryjnym wariatorze dogodne rolki są zalóżmy 4,4 to na sportowym wariatorze będą inne?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 16:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Marcin194, Czyli poprostu cięższy dzwon zachowa większy moment obrotowy ale za ciężkie będzie stawiało za duży opór co też będzie nam szkodzić przy osiągach.
MrDawidzior, Dokładnie tak :)
Inny kąt nachylenia to już inna siła odśrodkowa ponieważ środek ciężkości jest przesunięty co może skutkować koniecznością zmiany rolek na inną wage.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
hubert514 pisze:
Czyli poprostu cięższy dzwon zachowa większy moment obrotowy


Nie do końca :) Lżejsze elementy obrotowe przenoszą moment w wyższą partię obrotów. Pooglądajcie sobie wykresy samochodów przed odchudzeniem koła zamachowego i po :)

MrDawidzior pisze:
No o tych kątach i talerzach powiedzial wyżej Hubert. No ale hmm skoro jest inny kąt. To np. jeśli zalóżmy na seryjnym wariatorze dogodne rolki są zalóżmy 4,4 to na sportowym wariatorze będą inne?

nie znajdziesz takiego wariatora który ma zachowaną seryjną bieżnię rolek i inny kąt. W każdym wariatorze jest taka bieżnia, która sprawdza się najlepiej z danym kątem i wielkością wariatora :) Co wariator to inne ustawienie. Wystarczy jedynie poznać charakterystykę danego wariatora.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy