Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 7:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Witam, przypadkiem znalazłem takiego runnera i się zapytam o te jego osiągi czy to jest możliwe czy bajka? Bo jak na mój łeb to chyba nawet nie możliwe przy malossim 172 wale bgm 55mm i wiele wiele innych części co nie?

Sam mam runnera 125 FX ten w 2 suwie maksymalnie bujnąłem go do 125km/h to była już dla niego męczarnia kilku minut

Dlatego się zastanawiam nad tym Cylem malossi 172 jest on mocniejszy od runnera 180?

Bo 180 mogę tanio dostać (silnik)

A jeszcze jedno jeżeli do serii włożę cylinder malossi 172 to będzie miało sens?

Pozdrawiam




_________________

Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
piotrex pisze:
A jeszcze jedno jeżeli do serii włożę cylinder malossi 172 to będzie miało sens
jasne ;p przy wiekszych pojemnosciach to wlasnie nie tlumik a cylek jest podstawa tuningu :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 21:04 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Nie no pytam serio?

A ten cylek ma osiągi 180 czy jest słabszy?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 21:08 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
172 malossi i 180 piaggio ( w rzeczywistosci też 172 cc) są dokładnie takie same pod względem "rozrządu". Miałem okazję to porównać. Różnica jest jedynie w głowicach i napisie malossi na jednym z nich.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
ja odpowiedzialem serio....
na to pytanko nie znam odp. ale sadze ze ktos Ci pomoze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 21:31 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
No i cena niezła hehe a cylek z piaggio 180 podejdzie do 125?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Ja mam gilere runner 180 z tym że cyl to polini gilardoni czy coś takiego wiem że to polini :D i osiągi są takie same jak seria 180 :D też tylko różni się napisem na cylku :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 0:08 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Roost., oj literówka :P

No ok a ten seryjny cyl 180 podejdzie do 125?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 10:37 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Revo, bezsens to twoj post bez żadnego argumentu "ZA".

Pierwsza informacja dla ciebie; nie wypowiadam się na temat rzeczy których nie miałem w rękach.

Druga; Malossi 172 i piaggio 180 różnią się jedynie głowicami i tłokami, mapy w obu przypadkach są identyczne. W kwestii wykonania lepiej wypada malossi. Jeśli nie rozumiesz tekstu pisanego i brak ci wiedzy proponuje nie udzielać się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 10:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Widziałem tylko seryjną 180tke więc nie wypowiem się nt tego malossi. Skoro mówisz że te cylki praktycznie to samo to zmiana z 180tki na ,,malossi'' nie ma sensu .

Yasiek , wiesz może jak ktoś tutaj wyżej się pytał czy 180 podejdzie do 125 ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 11:22 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Zmiana ma sens jeśli zastosujesz dystans, wał z dłuższą korbą i moduł malossi. Podkręcasz go w ten sposób do 190cc.

180 do 125 podejdzie ale tylko wersja krótka,( z tego co wiem było ich mało) najpopularniejsza wersja długa wymaga rozwiertu karterów pod tuleję cylindra. Trzeba trochę podfrezować lub kupić już wyfrezowane kartery oryginalne od 180 (niechlujnie to wygląda, piaggio nie pokusiło się o zaprojektowanie nowych a wjechali frezem w kartery od 125)

Jeśli przerabiałbyś z ac na lc, trzeba też rozwiercić/ odblokować kanał wodny i wstawić tam oryginalną rurkę z 180tki. (od strony zapłonu) Pompę wody proponuję w takim przypadku elektryczną,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 11:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
yasiek wiem że masz wiedzę na ten temat, taki silnik to chyba największa pojemność w 2t skuterowym?

No to zamiast kombinować z tą 125 to lepiej już szukać silnik na swap :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 11:26 przez Revo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
grzes1211 pisze:
polini gilardoni

:roll: :roll: :roll:

Załamałem się jak to przeczytałem...
Gilardoni nie ma nic wspólnego z Polini i produkuje cylindry seryjne do 2T 125-250...

kokseed pisze:
jasne ;p przy wiekszych pojemnosciach to wlasnie nie tlumik a cylek jest podstawa tuningu

:roll: :roll: :roll:

Tu kolejny powód mojego załamania...

Wydech w każdej pojemności 2T odgrywa tak wielkie znaczenie że śmiało można powiedzieć że dobrze liczony wydech podnosi moc każdego dwusuwa o 50%...

yasiek pisze:
Druga; Malossi 172 i piaggio 180 różnią się jedynie głowicami i tłokami, mapy w obu przypadkach są identyczne. W kwestii wykonania lepiej wypada malossi. Jeśli nie rozumiesz tekstu pisanego i brak ci wiedzy proponuje nie udzielać się.


Jeszcze pytanie czy kanały mają takie same kształty i długości bo to też ma spory wpływ na moc cylindra :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 17:05 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Osiągi między malossi a 180 i tak są podobne
Szkoda że tyle zabawy z przekładką

A jak bym kupił kartery z cylkiem i wałem to reszta podejdzie z mojego silnika?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Najprościej wsadzić cały silnik... To pójście na łatwiznę... Coś, czego w mechanice i motoryzacji nie lubię... Jak będziesz miał ten silnik 180cc mógłbym Ci strzelić porting :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Panie Marcin194, tak pisze na moim cylku wiem że są i serie ale u mnie na polini tak pisze no dam panu foto jak pan nie wierzy lol




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 10:20 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Marcin194, spoko bd pamiętał :)

Ale żeby oszczędzić trochę kasy to mój osprzęt powinien pasować?




_________________

Pozdrawiam :)


Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 10:23 przez piotrex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 15:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
grzes1211 pisze:
Panie Marcin194, tak pisze na moim cylku wiem że są i serie ale u mnie na polini tak pisze no dam panu foto jak pan nie wierzy lol

Gilardoni to producent silnika... Polini w swojej ofercie nie ma produktu o nazwie gilardoni... Może to być Polini kit for Gilardoni jak już :)

http://www.gilardoni.it/en_sommario.asp

Gilardoni produkuje swoje cylindry, Polini swoje :roll:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Do 125 można kupić cylinder Malossi 180 (czy tam te 172) i będzie pasował bez frezowania karterów.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:23 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Sendzia, Aha ok dzięki ciekawi mnie ile to podnosi osiągi :twisted:




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy