Dzisiaj jest 19 wrz 2019, 8:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2016, 17:12 
*

Rejestracja: 27 lut 2015, 16:26
Posty: 8
Pojazd: Kymco s9
Witam, otóż mam następujący problem; posiadam Kymco Super 9 LC, 2007 :mrgreen:
Zatarł mi się cylinder (Seria) I potrzebuje kupić jakiś cylinder, i tu tkwi właśnie problem. Nie chce kupować Airsal czy malossi, chce kupić jakiś niedrogi cylek który pojeździ z 2/3 sezony :) Jesteście w stanie mi coś polecić? :) :lol:
Setup:
Seria, tylko sprzęgło sportowe i wydech Technigas Next R :)

Pozdrawiam i prosze o pomoc :)) :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 maja 2016, 17:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7461
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
W takim przypadku masz dwie opcje (jedne z tańszych) :
-zrobić szlif obecnego cylindra i dokupić dobrej klasy tłok
- kupić seryjny cylinder (nowy) i dokupić dobrej klasy tłok




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 17:37 
*

Rejestracja: 27 lut 2015, 16:26
Posty: 8
Pojazd: Kymco s9
Szlifa właśnie zrobić nie mogę, ponieważ ma jakąś powłokę :/
Komplet "Seria" jest w podobnej cenie jak airsal czy malossi :D Przykre xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 17:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7461
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No to musisz coś zaradzić :D Jeśli jeszcze chcesz trochę tym pojeździć to wymieniaj bo jak przyjdzie konkretne lato to już się nie będzie chciało robić a jeździć :D




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 17:42 
*

Rejestracja: 27 lut 2015, 16:26
Posty: 8
Pojazd: Kymco s9
No właśnie wiem :D
A co myślisz o jakiś cylindrach z Allegro za mniej wiecej 200/300zł? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 17:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7461
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kyms9 pisze:
A co myślisz o jakiś cylindrach z Allegro za mniej wiecej 200/300zł?


Jeśli mówimy o kitach no name to jest to loteria. Możesz pojeździć 20 000 km a możesz i po 200 km zatrzeć. Za tą cenę to wolałbym już coś markowego kupić nawet dokładając trochę grosza. Jeśli silnik ma prawidłowe smarowanie to tego typu klasy cylinder nie ma prawa się zatrzeć. Użytkowałem Airsala z tym ,że dedykowany pod silnik GY6. Przejechałem na nim 15 000 km i nie było z nim żadnych problemów. A nie miał łatwo bo silnik był AC dodatkowo się zdarzało go piłować latem przy wysokiej temperaturze.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 18:01 
*

Rejestracja: 27 lut 2015, 16:26
Posty: 8
Pojazd: Kymco s9
Dzięki Wielkie za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 20:24 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1125
Pojazd: kymco s9
jaką powłokę? seryjny cylinder to 100% czysty żeliwniak zapodaj fotkę bo sam jestem ciekaw co tam masz , a mam skut z tego samego roku i u mnie było żeliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 20:47 
*

Rejestracja: 27 lut 2015, 16:26
Posty: 8
Pojazd: Kymco s9
Oddałem go do szlifu i mi powiedzieli, że nie mogą zrobić szlifu, bo jest jakaś powłoka (Nazwy Ci nie powiem, bo nie pamietam), jedynie moga go odesłać do jakieś innej firmy i oni są w stanie to przeszlifować i nałożyć powłoke, ale to koszt około 400zł. to Podziękowałem xd Zdjęcia nie mam jak wstawić bo skuterek stoi 20km od domku w warsztacie :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 20:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7461
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kyms9 pisze:
bo jest jakaś powłoka


Może Nicasil?




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 587
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Nicasil w seryjnym cylku kymco?
Co wy piszecie?
Daj foto tego cyla.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 21:21 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7461
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nicasil jest stosowany w aluminiowych cylindrach, także samego mnie zastanawia co mieli na myśli mówiąc powłoka...Z resztą...znając większość specjalistów nic mnie nie zdziwi :mrgreen:




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2016, 14:10 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 11:41
Posty: 580
Pojazd: Nissan Almera
Kyms9 pisze:
Szlifa właśnie zrobić nie mogę, ponieważ ma jakąś powłokę

Obrazek

DROGI "mechaniku", jeśli to czytasz - gratuluję odwagi, współczuję głupoty. :mrgreen: Proponuję na drugi raz umieć odróżnić cylinder ALUMINIOWY od żeliwnego. Jak nie umiesz polecam magnes. Pozdrawiam.

A jak masz już kupić cylinder, to ładuj lepiej tego Airsala bo jak robić to raz a porządnie, tym bardziej że cenowo dużo się nie różnią. :wink:

Mate57 pisze:
Nicasil jest stosowany w aluminiowych cylindrach, także samego mnie zastanawia co mieli na myśli mówiąc powłoka...Z resztą...znając większość specjalistów nic mnie nie zdziwi :mrgreen:

Hmm, powłoka... żeliwo 1:1 :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2016, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Chcesz kupuj Airsala bedziesz zadowolony ! Dobre strojenie i petarda :D
Jak nie to power force też sa dobre cylindry i daja rade :)
Hahhaha pozdrowienia dla tego mechanika xdd :P
Jeśli chodzi o mnie to ja bym na twoim miejscu robił maxx szlifa w tym orginalnym cylku nw nie pamietam juz ale chyba mozesz zrobic na tłok 41mm nie pamietam juz ale to by była najlepsza opcja dla ciebie a zapłocił bys za to +/- 200 zł




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 11:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 582
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/ Volvo 940 2.3ti 95r.
Kup sobie tego Power Forca 70cc niby jak seria tylko większa pojemność myślę że zgra się z Next Rem :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot
Tecnigas RS2 :(
Arreche 19 (85)
Filtr seria
Polini HiSpeed (6.9g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi biała)
Stage6 WingCooler
Malossi Torsion Controller




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Nie kupuj żadnego cylindra, oryginalny jest bardzo dobry i nie sugeruj sie gadka speców bo tak jak wyżej juz ktoś zwrocil uwage kompletnie nie zna sie temacie. Cylinder jwst żeliwny, smialo można poddac go obróbce i dalej eksploatowac. Najwazniejsza rzecza to kupic tylko dobry tlok i lozysko na sworzen. Wal oryginalny z tego roku co masz Dziewiatke bez problemu da sobie rade z dalsza jazda, stare silniki Kymco sa bardzo wytrzymałe. Pytanie tylko ile ma najechane a co do cylindra, może zdarzyć sie tylko tak, że gładź zostala bardzo mocno uszkodzona ale wtedy to chyba gwozdz musial by tam wpasc. Pozdro!




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 582
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/ Volvo 940 2.3ti 95r.
Niby 50cc też jest okej tylko za szlif i tłok trzeba zapłacić też nie wiadomo jak będzie jeździł po szlifie. Według mnie druga 50cc Naraku i głowica od fabrycznego ( jeśli prosta ) Dobrze dotrzeć i będzie Git :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot
Tecnigas RS2 :(
Arreche 19 (85)
Filtr seria
Polini HiSpeed (6.9g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi biała)
Stage6 WingCooler
Malossi Torsion Controller




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 9:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
A jak ma jeździć? Tak jak oryginał pod warunkiem, ze ktoś kto obrobi cylinder zna sie na tym. Kupujesz większy tłok przed obróbka żeby zakład mogl dobrze i ciasno spasowac tłok a potem pozostaje to dobrze dotrzeć. Spotkałem sie z źle obrobionym cylindrem, przed odbiorem nawet sam "spec" zwrócił szczegolna uwage na to przed wydaniem po czum dodal ze jak beda problemy to zrobia jeszcze raz - do takiego cyrku poprostu sie nie oddaje. Masz kogos zaufanego? Ktos polecil jakis zaklad? Nie zastanawiaj sie tylko inwestuj w dobry tlok i szykuj cylinder. Osobiście wolalbym zrobic szlif niz kupowac Naraku.




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 582
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/ Volvo 940 2.3ti 95r.
LukS9, Właśnie to miałem na myśli - jak to będzie jeździć po złej obróbce. PS. Odpisz na PW :P Jak coś Kyms9, mogę wysłać Ci foto swojego cylka mam fabryczny tylko prawdopodobnie głowicy nie mam także od swojego będziesz mógł dać.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot
Tecnigas RS2 :(
Arreche 19 (85)
Filtr seria
Polini HiSpeed (6.9g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi biała)
Stage6 WingCooler
Malossi Torsion Controller




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2016, 12:40 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Ale mu tu mieszacie.. teraz masz szanse założyć 70 to wez kup cos mocnego airsal t6 /malossi.
Ja robiłem szlif ori i do tego vertex i mam 9 bar kompresji i trzyma taka samą przez 5 tys km na oleju mobil1.
Co do powłoki to jak chca Ci ja zalozyc za 400 zl to jak za darmo :D :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy