Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 12:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2015, 23:38 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Skuter z silnikiem 139qma 13k przebiegu więc było tak: wracałem do domu i jakoś dziwnie skuter zaczną pracować miał o wiele większe obroty niż zawsze przy takiej samej prędkości. Przyjechałem do domu zgasiłem i chciałem zapalić już się nie dało. Dziś głowica rozebrana i zrobiłem taki eksperyment: wziąłem cylinder zatknąłem dłonią jeden koniec i pocisnąłem ręką tłok z drugiej strony. Pchnąłem około 0.5 sec (w miarę szybko) i wszystkie powietrze przeciekło obok tłoka (tak sprawdziłem szczelność więc chyba jej nie ma) dodam jeszcze że silnik mocno się grzał nawet po 500m-1k jazdy. I jeszcze jedno czytałem że przy mniej niż 6.5 bara kompresji nie odpala to dlatego że ciśnienie jest tak małe że iskra nie podpala ściśniętej mieszanki? Mieszanka ma mieć dobre ciśnienie bo świeca nie da rady odpalić takiej mieszanki ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2015, 8:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
moze zawory do wyregulowania a cylinder i tak najlepiej nowy bo juz pewnie pierscienie zużyte




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2015, 13:10 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Dodam jeszcze że jak głowica była złożona to gdy zatknąłem palcem wlot paliwa to mogłem go normalnie kopać z całej siły i nie miało siły zassać palca tłok chodził nie bez powietrza. Co to oznacza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2015, 13:27 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Pele od kiedy jak są pierścienie zużyte wymienia się cylka ? Prosze nie pisz takich głupstw.

Tłok z pierścieniami do wymiany. Jak cylinder w miare ok stanie bez grubszych rys zostaw go, chyba że to china i 50 ccm to zmien sobie na 80ccm jakąś WM Motors albo coś lepszego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2015, 22:34 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
A co do mojego pytania Jaka jest odpowiedz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2015, 23:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
loti990 pisze:
Dodam jeszcze że jak głowica była złożona to gdy zatknąłem palcem wlot paliwa to mogłem go normalnie kopać z całej siły i nie miało siły zassać palca tłok chodził nie bez powietrza. Co to oznacza ?

Panie to je 4 suw a nie 2t :D
Zobacz czy masz zawory całe :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 13:58 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
loti990 pisze:
Dodam jeszcze że jak głowica była złożona to gdy zatknąłem palcem wlot paliwa to mogłem go normalnie kopać z całej siły i nie miało siły zassać palca tłok chodził nie bez powietrza. Co to oznacza ?



Brak kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 19:20 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Czyli brak kompresji. Rozumiem że musi być odpowiednie ciśnienie żeby iskra w ogóle dała rade odpalić mieszankę ? Wcześniej myślałem że nawet przy 3 barach odpali ale będzie ciężko. Przed chwilą sprawdziłem to tłok bez pierścionków ma luz około 10 mm

Pewnie kupię cały zestaw głowicy 50 cm tylko jaki teraz wybrać żeby nie kupić pojeździć 500 km i do wymiany.
Może jak ktoś jest w temacie to da link do allegro albo gdzieś do w miarę dobrej jakości zestawu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2015, 21:06 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Ale 50 sie już nie opłaca chyba że nie chcesz większej pojemności to kup sobie coś firmowego z 50 to przybedzie troszeczke mocy i pojezdzisz troche.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2015, 21:23 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dokładnie

Kupo coś większego np 72cc




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy