|
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 18:47
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Browar55
|
: 19 paź 2018, 20:12 |
|
Rejestracja: 19 paź 2018, 19:55 Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4t
|
Witam serdecznie, sprawa dość dziwna chodzi o elektrykę w Romet 717 4t już mówię o co chodzi. Pewnego dnia miałem ochotę sobie polatać i tak zrobiłem, dojechałem do celu bez problemu i z powrotem do domu zgasiłem maszyne, następnego dnia nie mogłem skutera odpalic. Wkoncu po wielu próbach się udało, lecz po odpaleniu nie mam świateł wogle tylko światło stopu działa i kierunkowskazy, a i jeszcze obrotowierz bardzo dziwnie się zachowuje na luzie pokazuje ok 8-9 tys Obrotów co jest nie możliwe:( po lekkim dodaniu gazu obrotomierz wchodzi ponad skalę. Liczę na waszą pomóc, jak na razie nic nie patrzałem co to może być pozdrawiam
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 19 paź 2018, 20:18 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Stawiam po opisie że padł rezystor albo regulator napięcia. Chociaż patrząc na obrotomierz to stawiałbym bardziej na to drugie.
|
|
Na górę |
|
|
Browar55
|
: 19 paź 2018, 20:24 |
|
Rejestracja: 19 paź 2018, 19:55 Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4t
|
Zapomniałem dodać że gdy w końcu udało się go odpalić to dalem mu pochodzić sobie na luzie po czym po paru minutach sam wyszedł na obroty dość duże i zaczął mocno dymić i śmierdziało palonym olejem. Sprawdziłem oleju nic nie ubyło, rozebrałem silnik żeby dostać się do tłoka, tłok piękny ani ryski cylinder lustro
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 19 paź 2018, 21:41 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
To raczej kwestie silnika masz wykluczoną
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 30 paź 2018, 9:17 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Jak Mate57, pisze podmienić regulator. Ogólnie dobrze jest sprawdzić napięcia na przewodzie żółtym i białym na wyjściu z iskrownika. Kostkę można śmiało rozłączyć, bo do zapłonu są te dwa dodatkowe pojedyncze przewody. Ew. jeśli występuje to zielony z kostki od strony iskrownika podpiąć do masy. Napięcie jest tam zmienne więc należy dobrze ustawić miernik. Jeśli jest napięcie, można to samo zrobić przy regulatorze napięcia. Co do kopcenia, to może być zła regulacja gaźnika, lub patrzyłeś jak był na ssaniu. Sprawdź jak się dobrze zagrzeje.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|