Dzisiaj jest 22 lis 2024, 6:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2018, 20:12 
*

Rejestracja: 19 paź 2018, 19:55
Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4t
Witam serdecznie, sprawa dość dziwna chodzi o elektrykę w Romet 717 4t już mówię o co chodzi. Pewnego dnia miałem ochotę sobie polatać i tak zrobiłem, dojechałem do celu bez problemu i z powrotem do domu zgasiłem maszyne, następnego dnia nie mogłem skutera odpalic. Wkoncu po wielu próbach się udało, lecz po odpaleniu nie mam świateł wogle tylko światło stopu działa i kierunkowskazy, a i jeszcze obrotowierz bardzo dziwnie się zachowuje na luzie pokazuje ok 8-9 tys Obrotów co jest nie możliwe:( po lekkim dodaniu gazu obrotomierz wchodzi ponad skalę. Liczę na waszą pomóc, jak na razie nic nie patrzałem co to może być pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 paź 2018, 20:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Stawiam po opisie że padł rezystor albo regulator napięcia. Chociaż patrząc na obrotomierz to stawiałbym bardziej na to drugie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2018, 20:24 
*

Rejestracja: 19 paź 2018, 19:55
Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4t
Zapomniałem dodać że gdy w końcu udało się go odpalić to dalem mu pochodzić sobie na luzie po czym po paru minutach sam wyszedł na obroty dość duże i zaczął mocno dymić i śmierdziało palonym olejem. Sprawdziłem oleju nic nie ubyło, rozebrałem silnik żeby dostać się do tłoka, tłok piękny ani ryski cylinder lustro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2018, 21:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
To raczej kwestie silnika masz wykluczoną




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2018, 9:17 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak Mate57, pisze podmienić regulator. Ogólnie dobrze jest sprawdzić napięcia na przewodzie żółtym i białym na wyjściu z iskrownika. Kostkę można śmiało rozłączyć, bo do zapłonu są te dwa dodatkowe pojedyncze przewody. Ew. jeśli występuje to zielony z kostki od strony iskrownika podpiąć do masy.
Napięcie jest tam zmienne więc należy dobrze ustawić miernik.
Jeśli jest napięcie, można to samo zrobić przy regulatorze napięcia.
Co do kopcenia, to może być zła regulacja gaźnika, lub patrzyłeś jak był na ssaniu. Sprawdź jak się dobrze zagrzeje.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy