Dzisiaj jest 25 lis 2017, 2:20



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2017, 12:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
Witajcie. Chciał bym wam przedstawić mój pojazd:

Obrazek

Informacje:
Dane:
Marka: Romet
Model: 717 2T
Rocznik: 2010
Silnik: Chinskie Minarelli Tarcza
Cylinder: Tune-ex 70 (kiedys malossi sport 70)
Wydech: Stage 6 pro (spawak)
Łożyska: FAG C3
Rolki: MotoForce 3,5g i 2,5g
Chwytak powietrza STR czy coś...
i tyle na razie :D

Osiągi:
Vmax licznikowe: 90km/h
Vmax gps: 75-80km/h
Przyśpieszenie do 80: ~10-12 s (w najbliższym zmierzę dokładnie)

Historia zakupu:
Skuter nabyłem rok temu w kwietniu 2016. Kupiłem go jako używany w przystępnej cenie. Poprzedni właściciel wymienił w nim moduł na odblokowany i w tamtej chwili jego vmax wynosił licznikowe 80.


TUNING
PS: Każde zdjęcie możecie powiększyć naciskając kółko w myszce lub otwierając w nowej karcie

Tuning #1
Pierwsze co zrobiłem to pomalowałem skuter na czarny mat :D . Do dziś zastanawiam się dlaczego to zrobiłem :P.
Orginalne malowanie było bardzo ładne. No ale trudno nie ma co płakać nad rozlaną benzyną.
Foty:

Obrazek
Obrazek

W puźniejszym czasie dwa razy przemalowywałem felgi na pomarańcz i pomarańcz jaskrawy. Co nie było najlepszym rozwiązaniem z dzisiejszego punktu widzenia :D.


Tuning #2
Pierwszą cześcią sportową jaką zamontowałem był tłumik stage6 spawak :D. Którego dorwałem od kolegi za grosze.
Co mi to dało. Vmax (licznikowe oczywiście) 90km/h przyśpieszenie jeśli nie gorsze to takie same.

Fota:
Obrazek

Tuning #3
Po tym jak kupiłem tłumik i poprawiłem vmax. Przydało by się lepsze przyśpieszenie w tym celu kupiłem:
- Rolki MotoForce 2,3g
- Rolko /\ 3,5g
Zamontowałem jedynie 2,3g i na takich jeżdziłem przez większość czasu. Może trochę za lekkie ale przynajmniej nie było wkrecania się itp :D


Tuning #4
Kolejną rzeczą był nowy tłumik jak poprzedni się urwał. Jest to stage6 pro (też spawak tylko lepiej).
Ten widoczny na aktualnych zdjęciach.


Tuning #5
Kolejnym krokiem było przemalowanie tego brzydkiego matu :/. Pomalowałem wiec go na biało czarny. Foty:
Obrazek

Tuning #6
Po tym jak zniszczyłem 50...Cylinder malossi sport 70 (używany w dobrym stanie) nabyłem od kolegi. Moc w porównaniu do seri bardzo duża. :D
Niestety pojawiły się z nim problemy (stukanie piłowanie). Teraz wiem że była to wina walenia o głowice.
W dodatku od częstych zmiany cylindrów gwint w karterze został zniszczony i konieczna była naprawa.
Jednak zbliżała się zima i postanowiłem zrobić generalny na wiosnę..


Tuning #7
Przyszła wiosna więc trzeba brać się za silnik.
Kupiłem nowy karter. Niestety ale ten który przyszedł nie był taki jak na internecie... I różnił się szczegółami ale ostatecznie pasuje.
A oto różnice: http://imgur.com/a/H5Oqf
Rozebrałem więc silnik na części i do roboty: ( TAK ROBIŁEM TO W DOMU :D xD)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Udało się złożyć silnik na nowych częściach:
- Łożyska FAG C3
- Nowy karter
- Nowa fajka
Po pierwszym odpaleniu na cylindrze malossi 70. Moc :V tylko wyjechałem z podwórka i już musiałem hamować :lol:
Rewelacja. Kompletnie nie było tz wkręcania się. Silnik ciągnoł równo od samego dołu.
Niestety radość długo nie potrwała. W puźniejszym czasie moc spadła i było już klasyczne wkrecanie się muł itp :/


Tuning #8
Z racji tego iż zbliża się lato postanowiłem przenieść się z AC na LC. Dużo o tym czytałem. Jednak teraz wiem że to nie była najlepsza decyzja. Co kupiłem:
- Chłodnicę, przewody, zbiornik malaguti F12
- Pompę wody zepsutą
- Cylinder 50 minarelii seria
By uruchomić zestaw potrzebowałem naprawić pompę więc zamówiłem reperaturkę i to zrobiłem.
Obrazek
Niestety nie wszystko było tak fajnie jak się wydawało. Problemem okazało się umiejscowienie chłodnicy. Która ostatecznie wylądowała za kołem ale musiałem wyrzucić błotnik i plastik. Nie mówiąc już o tym że użyłem tylko 1 części chłodnicy.
Foty:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tuning #9
Z powodu awari opisanej w Przygodzie #5 i #8. Nie pozostało mi nic jak zamontować cylinder tune-ex 70 AC.
Jednak dokupiłem parę drobiazgów:
- Dysza główna 85 (by w końcu wywalić zwężenie z filtra)
- Silikon by wszystko uszczelnić
- Nowy wkład do filtra
Wszystko ładnie zamontowałem. No i jazda. Było całkiem nieźle. Szczerze mówiąc jak na chine to moc była porównywalna do malossiego którego posiadałem. I puki co tak jeżdzę do dzisiaj :wink:

Tuning #10
Rzeczą jaka od dawien dawna chodziła mi po głowie było zmiana lub malowanie felg. Które były już (szczególnie tylnia) strasznie porysowane.
Wziąłem więc się do roboty. Kupiłem farbę w sprey czarną :D. Udało mi się pomalować obie felgi + kilka plastików odświeżyć jedną puszką farby :mrgreen: .
Efekty moich ostatnich prac pokażę nie długo gdyż nie robiłem ostatnio żadnych zdjęć. :V

Co planuję:
Planuję zakupić:
- Nowy cylinder PowerForce 70 Alu
- Wał wzmacniany
- Wariator top racing ng
Jak to wyjdzie pożyjemy zobaczymy.... :wink:

Przygody
Kolejność przypadkowa...

Przygoda #1
Tego samego dnia w którym kupiłem skuter postanowiłem przejechać się do kolegi.
Wracając do domu skuter zgasł w półowie drogi. Wtedy moje doświadczenie było znikome. A że wszyscy zawsze krzyczeli o zacieraniu się skuterów tak też pomyślałem że stało się i u mnie :<
Gdy przyprowadziłem go do do domu postanowiłem sprawdzić co się stało. No i trochę popatrzyłem pomyślałem ale nic sensownego mi nie przyszło do głowy. Ale jakimś cudem zdołałem dopatrzeć się ze przyczyną awari była fajka która się odłączyła :lol:


Przygoda #2
Będąc na ognisku takie zebranie oglądanie meczu itp :lol: ale nie u mnie. Ktoś zwinoł mi rejestrację. Szukałem ale nie znalazłem jej nigdzie liczyłem że złodziej gdzieś ja wyrzucił. No i niestety musiałem wyrobić nową.

Przygoda #3
Wracając od kolegi przejechałem dość szybko przez skrzyrzowanie (spk ruch zerowy) zaczołem słyszeć dziwny dzwięk jak bym jechał bez łumika. W domu zorientowałem się że to kolanko urwało mi się przy samych uszach zdjęcie:
Obrazek

Przygoda #4
Chcąc pomalować plastiki kupiłem farbę w sprayu czarną. No i w domu przeczytałem co tam ciekawego pisze na tej farbie. Czytam i czytam a tam takie coś. Farbę po nałożeniu należy wypalić w 250 stopniach C. Lepiej przeczytać puźno niż wcale. :lol:
Obrazek

Przygoda #5
Gdy przerobiłem silnik na LC. Wracając do domu czułem że skuter jakby chciał zgasnąć. Gdy wjechałem drogą do lasu postanowiłem zrobić przerwę by woda ostygła. Nawet nie musiałem przekręcać kluczyka xD.
Gdy chciałem go odpalić nie dawało rady. No i najbliższą drogę miałem przez lasy kilka fotek:

Obrazek
Obrazek

Po powrocie do domu rozebrałem silnik przyczyną awari okazała się uszczelka głowicy która nie wytrzymała ciśnienia zagotowanej wody.
A gdy odkręcałem tłumik wylałem z niego z litr wody
:mrgreen:

Przygoda #6
Pewnego razu wracając do domu jakieś 20m od niego skuter jak by się zatar trochę dziwne bo jechałem wolno xd. W domu po rozkręceniu okazało się ze było to zabezpieczenie sforznia które wypadło i wtopiło się w tłok. Cylinder jaki wtedy posiadałem to seria 50cc.
Dało się jeździć ale moc była słaba :< Foty:

Obrazek
Była to trochę moja wina bo często wyjmowałem zabezpieczenia :/

Przygoda #7
Gdy pewnego razu jadąc na stację benzynową tuż przed nią skuter zaczął gasnąć. Gdy wjechałem na stację zgasł na amen. Nie obyło się bez holowania samochodem linką :mrgreen: w domu okazało się ze to przez uszczelniacz wału który wypadł :D

Przygoda #8
Jadąc do domu po przejażdżce gdy zchodziłem z obortów przed skrzyżowaniem skuter jakby coś z silnikiem. Nie wiem jak określić te uczucie ale to się czuje już :) skuter zgasł. Jak tylko przyszedłem do domu rozkręciłem cylinder i przyczyną okazało się zabezpieczenie które 2 już raz zniszczyło mi cylinder.. No cóż życie...

Przygoda #9
Jadąć z kolegami na zlot. Bawiłem się stawiając skuter na koło. Co było głupim pomysłem z racji iż skuter jest jednym z większych :lol: .
Gdy dojechałem na miejsce kolega mówi mi że coś syczy... Słuchamy a tu z wetyla powietrze ucieka :D .
Pomyślałem co zrobić. I całe szczęście że niedaleko mieszkał mój wujek do którego pojechałem. Dojechałem w samą porę.
Na miejscu przykręciłem wętylek i dopompowałem powietrza. I zdążyłem nawet wrócić na zlot :mrgreen:
Na tym samym kole jeżdzę do dziś. A oto zdjęcie ze zlotu już na ognisku:
Obrazek




Słowa końcowe:
Temat pisałem kilka godzin. Godzina zakończenia 02:52 :O
Tak więc dziękuję za każdy miły komentarz !!! :)




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 maja 2017, 15:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2171
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Hehe, widzę kolejny dobry projekt się rozpoczyna - to dobrze. Fajnie się czyta zwłaszcza jak za oknem średnia pogoda. Każdy ma swoje wzloty i upadki, uczymy się na błędach - to norma :cool:
Pomarańczowe felgi dobrze zgrywają się z białym - lepiej wygląda niż seryjne malowanko.
Swego czasu także w domu składałem silnik ^^
AC spoko jest jak się nie wariuje często i ma się dobry tłok :D :lol: (byle temperatury pilnować)
Na powerforce powinno przyzwoicie już miotać, dobrze że o wale pomyślałeś. Gaźnik 17-19 by też pasowało :D

Jakby co to pytaj śmiało jak czegoś nie wiesz :cool:




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2017, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
Dzięki. A tak wygląda na dzień dzisiejszy. Trochę brudny bo dziś z kolegą trochę km nabiliśmy :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2017, 20:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2171
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Pogoda nie rozpieszcza :lol: :lol:




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2017, 23:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
A tu tak z nudów. Tłok zepsuty miałem to wykorzystałem :lol:
Obrazek
Obrazek




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717


Ostatnio zmieniony 05 maja 2017, 0:25 przez qvwvp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2017, 23:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2015, 0:09
Posty: 238
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: CPI POPCORN, Router Bassa(*)
Imię: Barti
Kurde gdybyś, wrzucał zdjęcia w większej jakości bo na telefonie nie ogląda się zbyt przyjemnie :/




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Gruzowisko Bartosza
Instagram n_bartiii
Snapchat niedzielsky19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2017, 0:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
@Bałtosz
Teraz lepiej ? :wink:
Jak tak to tak będę wstawiał :D




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2017, 22:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 15:29
Posty: 6448
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jasny to będzie wiecznie brudny ,tego nie ogarniesz. Ważne ,żeby nie przyszło Ci do głowy robić nadkola i zdejmować tylnego chlapacza :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2017, 0:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
@Mate57
Nadkola to raczej nigdy nie zrobię. 1 z powodu który wymieniłeś. A po 2 to dlatego że bak znacznie wystaje w duł. :lol:

Chyba w sobotę z tego co pamiętam była ładna pogoda. Więc wziąłem się z nudów za sprzątanie :mrgreen:
Trochę oczyściłem. Nw skąd bierze się błoto w pewnych miejscach :lol:
Obrazek

Znudziła mi się też jazda z budą. Którą zdjąłem i tak chyba zostanie na dłużej :)




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2017, 23:01 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 15:29
Posty: 6448
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
qvwvp pisze:
Trochę oczyściłem. Nw skąd bierze się błoto w pewnych miejscach


Błoto wszędzie wleci...ostatnio miałem w samochodzie w uszczelce koło dachu,a przecież błoto nie pada z deszczem...tak samo nie wiem jak się tam dostało.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2017, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
Długo mnie nie było...

Ostatnio nabrałem wiary w pogodę.
Tak ładnie to nie było od wiosny tamtego roku... :D
Ciepło nie za gorąco.
Ale co do projektu:

Nie pamiętam żebym pisał że zakupiłem większą dyszę 85 bo 80 nie mieli :/
Sama dysza kosztowała 14 zł. Dla mnie to dużo na necie widziałem takie za 4zł. :O
Zamontowałem ją i w końcu mogłem wywalić tą rurkę z filtra powietrza.
Jakie rezultaty:
- na pewno lepsze chłodzenie
- większa dynamika (żywszy silnik)

Ale niestety wczoraj filtr został mi połamany :< . I musiałem załatwić stożkowy bo nie opłacało się seri.
I teraz to dopiero czuć rezultaty. Oczywiście nie jest to jakiś Aerox Stage6. Ale chodził ładnie.
Słychać taki fajny dźwięk każdy posiadacz 2t wie o co chodzi :mrgreen:
Co jeszcze zrobiłem.

Każdy posiadacz tajwańskiego minarelli. Widział na pewno podkładkę na przeciw talerz.
Kiedyś na 50cc jeździłem bez niej i vmax był lepszy. Wiec przy 70cc postanowiłem z ciekawości zobaczyć o co i jak.
Pojeździłem trochę itp

Efekt:
+ vmax + 10km
+ płynniejsza jazda
- troszeczkę słabsze przyśpieszenie

Z tego co czytałem na forum. Może to pomóc jak pasek jest już dużo cieńszy niż był nowy. Ja swojego nie wymieniałem od nigdy :O ale na oko daje mu 5/10. Pasek Mitsuboshi ma logo wiec jakiś lepszy od najgorszych :mrgreen:
Ale i tak muszę go wymienić w przyszłości :lol:

-- 04 lip 2017, 21:11 --

Witam wszystkich.
Prawdopodobnie romet idzie na sprzedaż.
Czemu?
No cóż. Problem tkwi w naturze.
A jest ona następująca:
- Tanio
- bezpiecznie
- praktycznie
Oczywiście w życiu oto właśnie chodzi by łamać granice.
Ale kto powiedział że swoją pracą już tego nie zrobiłem :wink:
.
Tak więc żegnam i SZEROKIEJ drogi wszystkim :wink: !!!




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2017, 21:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2171
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
No trudno :/




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2017, 22:55 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 15:29
Posty: 6448
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Czyli rozumiem przesiadka na 4 kółka ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2017, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
Mate57 pisze:
Czyli rozumiem przesiadka na 4 kółka ?

Być może ale nie teraz :wink:
Co do rometa to jednak tak szybko się go nie pozbędę.
Kupujący się rozmyślił chyba. A ja niecierpliwy kupiłem do niego już kilka części :lol:
Prawda że odrzutowca z skutera nie zrobię ale zawsze może być lepiej niż było.
Tak więc chyba zrobię go (pot. ztuninguje) najlepiej jak będę mógł potem zobaczymy.
Jeśli kogoś interesuje ten temat to niedługo opiszę efekty kilku ciekawych eksperymentów jeśli tak to można nazwać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2017, 15:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2015, 0:09
Posty: 238
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: CPI POPCORN, Router Bassa(*)
Imię: Barti
Fajnie, że wróciłeś :D W takim razie powodzenia :mrgreen:




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Gruzowisko Bartosza
Instagram n_bartiii
Snapchat niedzielsky19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2017, 22:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
Co do tego experymentu: :wink:
Na forum znalazłem temat jak ktoś przerobił wariator tz "ruskim" sposobem.
Miało to polegać na spiłowaniu wariatora tak by rolki wchodziły jeszcze wyżej niż seryjnie.
(nie będę się rozpisywał jak działa wariator...)

Teoretycznie miało to sens. Więc wziąłem się do roboty.
Uciąłem ścianki "diaksem" (tak sie pisze xd) resztę przypiłowałem pilnikiem.

Jakie efekty:
:?: Szczerze mówiąc to dokładnie nie byłem wstanie określić bo kilka dni temu zepsuł mi się cylinder.
I nie miałem punktu odniesienia. Jednak z tego co zauważyłem (jazdą na tym cylindrze w słabym stanie) to to że skuter ma tak jakby dodatkowy bieg.
Zwykle osiągałem ten efekt zdejmowaniem podkładki pod przeciwtalerz. Co jeszcze zauważyłem to to że rolki robiły się kwadratowe (niektóre) co znaczy że wariator nie wysuwał się równo i nie był wyważony.

Tak więc jeśli ktoś nie posiada precyzji chirurga to nie polecam tego robić :<
Jednak nie twierdzę że uzyskanie efektów nie jest możliwe.
Tylko łatwiej już kupić chiński sportowy wariator za kilka dziesiąta zł i (tak jak ja :mrgreen: ) efekt będzie taki sam (o ile nie lepszy). :lol:
Mam nadzieję że przyda się komuś to co wywnioskowałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2017, 23:48 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2171
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Bez sensu te psucie wariatora ale za eksperymenty się płaci. Można z tego wywnioskować, że wario jest źle zaprojektowane, bo na logikę, na vmax wario styka się z przeciwtalerzem i tego nie przeskoczymy, a czy role na to pozwolą to kwestia bieżni. Rosja - i wszystko jasne :D




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2017, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 17:52
Posty: 135
Lokalizacja: Ostrów Maz
Pojazd: Gilera Dna 50
Jak jak pisałem kilka dni temu kupiłem:
- wariator (16mm)
- pasek (792 x 16,5)
- sprzęgło (czerwone sprężyny)
Wszystkie części pseudo sportowe (firmy WM Motor) a na pewno bardziej sportowe niż seryjne :lol:
Obrazek
Kosztowały nie dużo a przydały się bardzo...
Co mogę powiedzieć o tych chińskich częściach...
Wykonanie dobre. Nie znalazłem nigdzie ryżu w zestawie itp.
Wariator było mi trochę ciężko założyć na wał musiałem sobie pomóc smarem.
Ale co ważniejsze posiadał większą bieżnie rolek. Tz rolki wysuwały się bardziej.
Pasek też był dobrej jakości nie był to kawałek drutu owinięty gumą.
Co do Sprzęgła prócz tego że było trochę dziwnie pomalowane (zacieki) to wszystko w porządku.

Jak na razie zrobiłem na nich jakieś 50 km. Po większym przebiegu będę wiedział czy mogę polecić te części innym...
Puki co mógłbym ocenić zestaw na 7/10. Ale zobaczymy z większym przebiegiem.
Może z wariatora ryż zacznie wypadać :lol:

-- 22 lip 2017, 22:18 --

Temat można zamknąć. Rometem wymieniłem się z kolega za gilere dna do naprawy.
Co do gilery mam fajne plany na modernizacje...
To LWG !




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2017, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2015, 0:09
Posty: 238
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: CPI POPCORN, Router Bassa(*)
Imię: Barti
Zmień nazwę tematy i dzisiaj dalej :d




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Gruzowisko Bartosza
Instagram n_bartiii
Snapchat niedzielsky19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy