Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 19:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2017, 17:46 
*

Rejestracja: 14 kwie 2017, 10:36
Posty: 4
Pojazd: Hyosung rush
Siemka, od dłuższego czasu mam problem ze skuterem Hyosung Rush (SD50) 2t. Postanowiłem zrobić mały remont, ze względu na to że był troche zmęczony. Wymieniłem tłok z pierscieniami na najlepszy dostępny oryginał (nominał meteora) dodatkowo filtr paliwa, filtr powietrza, oryginalne rolki, pasek i olej w przekładni. Cały silnik wyjąłem z ramy i dokładnie przeczyściłem. Gaźnik był rozebrany na części pierwsze każda jedna dokładnie przeczyszczona, przedmuchana i przepłukana - obudowa również. Dodatkowo zmieniona była świeca i fajka NGK. Myślałem że po takim odświeżeniu będzie chodził przynajmniej tak jak powinien, lecz nic z tego. Skuter ciężko odpala, jak już odpali to chodzi na wysokich obrotach i gaśnie, można to skorygować manipulacją 'śrubkami" ale na niewiele się to zdaje, bo wtedy chodzi na postoju a kiedy dodam gazu lub chce się przejechać to go muli, i za chwile gaśnie. Śruba mieszanki może być tylko w jednym położeniu ( wykręcona o jeden obrót) ponieważ na innym ustawieniu nie odpali albo zgaśnie. Nie działa również zmiana położenia iglicy. Świeżo po wymianie udało mi sie delikatnie pare razy nim przejechać (prędkości 20/5 km/h) ale po kilkudziesięciu metrach słabł i gasł. Kwestia lewego powietrza też jest raczej wyeliminowana, wszędzie uszczelki i wszystko fest skręcone, silnik w pełnym oryginale wraz z filtrem powietrza. Nic mi już nie przychodzi do głowy i może ktoś miał kiedyś taki problem więc prosiłbym o pomoc bo w innym razie poprostu sprzedam go na złomie i problem z głowy :P Pozdro i z góry dzięki !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2017, 12:02 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Hej
Mi to jednak wygląda na lewe powietrze.
Zostały ci do sprawdzenia dwie rzeczy (zakładam że gaźnik jest złożony prawidłowo).
Pierwsza to uszczelniacze wału (tam może brać lewe powietrze).
Druga to zawór membranowy.
Uruchom silnik i niech trochę pochodzi aż się nagrzeje, następnie sprawdź świece, będziesz wiedział czy mieszanka jest OK. Silnik gaśnie w zasadzie z dwóch powodów za mało paliwa (uboga mieszanka) lub za dużo (zalewa się).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy