Dzisiaj jest 28 mar 2024, 20:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2016, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
No niestety za zmienny kat wyprzedzenia zaplonu trzeba jeszcze ponad 100€ oddac. Mysle ze lekki rotor tez bardzo, bardzo pozytywnie wplynie na osiagi. Wyprzedzenie ustawie jak Malossi w tabeli podaje, nie pamietam teraz ile, i powinno latac. Ustawiac bede suwmiarka, no chyba ze znajde u kogos to wlasciwe urzadzenie-zapomnialem jak sie nazywa.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2016, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Z GMP to jest tak ze jak sie ma mozliwosc to sie ustawia tak jak jest najwygodniej dla siebie. Malossi podaje 2,2 przed GMP dla Selettry pod P/G ja jednak mam ustawione 1 przed GMP bo raz ze sie mniej grzeje silnik, wydech to dwa praktycznie wogole nie rzyga olejem z wydechu i silnik pracuje najlepiej przy takim wyprzedzeniu :wink:

A tak wyglada rotor z "czerwonej Selettry"w polaczeniu z wałem P/G

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No wiec tak, rotor nie dochodzi do samego lożyska (brakuje 1mm) bo trzyma go węższy wymiar stożka na wejściu. Stożek rotora jest zupelnie inaczej wyprofilowany w porownaniu do walu moze sie wydawac ze siadło ale wystarczy spojrzeć na ostatnie zdjecie ile szerszy jest otwor w rotorze w porównaniu do srednicy walu przed łożyskiem.

Myślę że jest to do ogarnięcia z odpowiednio dotoczonym adapterem (redukcją) :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2016, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
No cóż wygląda to słabo i mam wielką nadzieje że to co kupiłem będzie lepiej spasowane. Jak nie to będe kombinował. Jak już dojdzie to się odezwe, bo na bank będe miał kilka pytaň. Dzięki za zdjęcia i wszystko.

Wystarczy raz napisać...a nie 5
~scoot
Dzięki scoot, już miałem pisać szósty raz.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2016, 10:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Obrazek

Obrazek

Mozna by bylo tez poswiecic rotor OE i wykozystac mocowanie na wał jako redukcje :wink: wystarczylo by dac tokarzowi zeby dopasowal zewnetrzna strone do stożka w rotorze Selettry i po problemie. Chyba sie skusze na taki myk po weekendzie bo lezy mi oryginalny zaplon i sie kurzy :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2016, 13:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Myslalem juz kiedys o tym bo mam w domu chinski zaplon z rotorem o wielkosci podobnej do saletry. Taki z alliexpres pewnie wiesz jak to wyglada. Przestraszylem sie ze nie dam rady tego zrobic. Poki co dostalem rano wiadomosc od scooter center ze im moja karta nie pasuje. Odpisalem z pomoca google translate. Mam nadzieje ze zrozumieja cos.
A jak myslales to przymocowac , wykorzystujac ten kolnierz z nitami? Czy sama "tulejke" na wcisk i moze jakis klej?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2016, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Zaden klej :< wpust stożkowy i kontra nakrętką robi cala robote w temacie trwalego, sztywnego polaczenia. Ten rotor z czerwonej Selettry nie jest dedykowany do p/g wspomnialem o tym kilka postow wczesniej ze jezdzilo to w speedweju :wink: Kupilem caly zestaw bo okazyjnie wyszlo ale zalezalo mi tylko na statorze.

Jezeli chodzi i dopasowanie rotora do wału p/g to wykorzystał bym samą oś z OE rotora. Od strony wału temat był by rozwiązany bo zostało by oryginalne mocowanie z klinem natomiast na zewnątrz wystarczyło by sciągnąć nadmiar materiału wg. wymiaru stożka w rotorze selettry i tyle w temaie :wink:

Temat sobie zostawie na zimowy okres gdzie będzie na to czas :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2016, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
https://youtu.be/mp3bS_KGJxk Znalazlem jak gosc dorabia tulejke do rotora z chinskiego zaplonu ktory mam w domu. Moze Cie zainteresuje.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2016, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Cos w ten deseń tyle ze tutaj jest opcja bez klina. Ja mam w planie zrobic redukcje z klinem po stronie wału tak jak jest w oryginale p/g a po stronie rotora dopasować stozek. Prosta sprawa dla tokarza :wink: Tak jak pisałem wczesniej wezme sie za to jak sniegiem sypnie narazie ciagne projekt karbonowego bajka :twisted: wiec moto odpoczywa od dłubania.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2016, 12:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Napisz coś więcej o tym karbonie. Pl :wink:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2016, 18:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Daw_id012 pisze:
eldo, Napisz coś więcej o tym karbonie. Pl :wink:


Nie widzę problemu :wink:

Projekt złożony od podstaw na ramie karbonowej Kellys Hacker iCAD i grupie Shimano Deore XT/XTR z napędem 1X11. Całość budowałem od "zera" w miedzy czasie testowałem na ramie aluminiowej Unibike Evolution przejezdzajac 8k km przez ok 1,5-2 lata. Udało się uzyskać na wyjściowo 9450g :wink:

Rama testowa alu Unibike Evolution 2013

waga: 2250g w komplecie ze sterami i hakiem przerzutki

Obrazek

Rama docelowa iCAD Kellys HACKER Karbon 2014

waga: 1402g w komplecie ze sterami , hakiem przerzutki i uchwytem na bidon

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

RAMA: Jak widać jest to karbonowy Kellys iCad w rozmiarze 17". Rama zakupiona lekko używana (jeszcze na gwarancji) z pełna dokumentacja. Założyłem nowa folie ochronna BBP-60, suport XTR Sm-BB93 i stery 40-Series Tapered Tall CANE CREEK.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


NAPĘD: 1x11 od Shimano Deore XT M8000. Z przodu zębatka Narrow Wide 36T ACC na tyle kaseta 11-40 oraz przerzutka Shimano Deore XT M8000 SG. Manetka XT M8000 w systemie mocowania i-spec II. Łancuch HG701+spinka oraz Sram PC-X1 na zmianę. Korba Shimano Deore XT + pedała Shimano SPD

Obrazek

Obrazek

AMORTYZATOR: Rock Shock Reba 2016 z blokada skoku w manetce. Skok ustawiony na 120mm. Rura sterowa taperowana. OŚ QR15

KOŁA: 26" kompletne koła Shimano Deore XT w systemie bezdętkowym UST z oponami Schwalbe Almotion 26x2,15.

HAMULCE: Komplet od Shimano Deore XT M8000, tarcze przod 180 tył 160. Klocki ceramiczne EBC.

Obrazek

Obrazek

RESZTA: Sztyca, kierownica FSA Karbon. Chwyty ESI, pancerz przerzutki Shimano XTR.

A nizej pocisk zlozony, sprawdzony i wyregulowany w 100%
Wszystko fajnie zagrało i fajnie wyglada wg mnie :wink:

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2016, 13:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Całkiem fajny ten rowerek. Widzę, że tez masz takie zainteresowania jak ja czyli rowerki. :mrgreen: Zdrowa pasja. :wink:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2016, 15:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Jak tak patrze to chyba wiecej czesci przewinelo sie przez projekt roweru niz moto :wink:

Przeglad kasety XT M8000 11-40 :twisted:

Obrazek

I w miedzy czasie wpadły nowe opony Continental Race King 2,2 w wersji UST (bezdetkowe) prosto z Drezna (nie dostepne w PL), siodełko KLS i GPS Sigma Rox 7.0 :mrgreen:

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2016, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Bardzo fajnie to wygląda. Powiedz mi jak sprawują się race kingi ? Bo mam u siebie aktualnie kendy karmy które kończą swój żywot i mam dylemat pomiędzy conti a szelbimi furious fredami. :)




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2016, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mam je zaledwie tydzień wiec ciezko cos sensownego o nich napisac. Przejechalem może z 50km mokrym i suchym asfaltem po miescie i do pracy. Wersja UST wiec mocniejsza konstrukcja od tych wylajtowanych ktore maja srednia opinie w temacie trwalosci scianek bocznych (podobno lubi wylazic kevlar). Na chwilę obecną moge napisac:

- Wersja UST dosyc latwo wchodzi na obrecz (bez uzycia łyżek)
- Przy pierwszym pompowaniu bez dętki trzeba spora dawke ciśnienia (najlepiej kompresor)
- Przy montażu UST koniecznie stosować wode z płynem na ranty.
- Bardzo małe opory toczenia już przy 2,5bar !
- Trochę huczą na asfalcie ale w granicach rozsądku.
- Rozmiar 2,2" to odpowiednik 2,1" od Schwalbe
- Bardzo dobrze trzymają ciśnienie bez mleczka (tydzień przy temp. -3...+5 ciśnienie bez zmian)
- Wersja Race King UST nie dostępna w PL (przynajmniej ja nie znalazłem)
- Dosyć droga opona (komplet z wysyłką z DE 95 eur)

Sporo o nich czytałem przed zakupem. Wersje "lekkie" czyli z cienkimi sciankami kevlarowymi lubią pękać (wybuchać) ! Na forach rowerowych można znalesć foty opon po przejechaniu kilkunastu km z pęknieciem na kilka cm po wybuchu. Moze to wina jazdy na zbyt niskim cisnieniu, wiadomo ze bez dętki schodzi się na luzie nawet ponizej 2 bar-ów :wink: Ja mam pancerną UST i tutaj raczej nie ma prawa nic się stać, zobaczymy jak ruszę w teren i na dłuższą trasę. Na chwilę obecną jestem zadowolony, miałem wczesniej sporo innych modeli od Geax czy Schwalbe i te Continentale ciekawie się prezentują. Opona po montażu siedzi idealnie prosto na obreczy, zdarzyło mi się kilka razy przy montażu nowych opon Schwalbe (juz nie pamietam modelu może Almotion albo Supreme) ze trzeba było korygować bicia napięciem szprych.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2016, 20:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Dzięki wielkie. Wracając do tematu skutera dzieje się coś? :mrgreen:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2016, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
W sumie to tankuje i śmigam, ostatnio nawet sporo :wink:

Ciężko przechodzić dzień w dzień koło moto i nic przy nim nie robić więc ostatnio zmieniłem mocowanie lusterek :mrgreen: Z lewej i prawej strony są teraz na wypustach pompek hamulcowych do ktorych musiałem dorobić redukcje gwintu. Wczesniej z lewej było na konsoli SSP a z prawej na obejmie STR8. Automatycznie pozycja lusterek się nieco zmieniła (sa bliżej środka) i lepiej bo trochę szeroko było i czasami mozna było zahaczyć o to i tamto. No i w sumie tyle :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2016, 22:23 
**

Rejestracja: 01 gru 2012, 16:18
Posty: 290
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: Aerox.
coś tu cicho, jakieś nowości ? :)




_________________

black-white-rox-by-czareckissp-t368918.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2016, 23:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Kłaniam,

przy moto nic się nie dzieje bo wszystko gra i buczy :wink: a że aktualnie ciągne drugi projekt (z karbonu) to tutaj już sporo się dzieje.

Zblizyłem się dyrastycznie do 9kg masy całkowitej bo takie były założenia w tym projekcie :twisted:

Wpadł karbonowy kokpit (już docelowy po regulacjach) i kilka innych części które zdecydowanie wpłyneły na wagę i komfort jazdy. W sumie jak by nie założone oświetlenie (a na froncie 250 lumenów z aku 1800mAh) to na wadze pewnie by się pojawiła 8-semka z przodu ale jeżdzę z oświetleniem więc... :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Moto od czasu do czasu przepalam, wszystko w jak najlepszym porządku. Robie trasy po 40...80km dolewając tylko mieszankę do baku. W tym roku nie ruszam nic, w sezonie pewnie coś podłubie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2016, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2016, 12:30
Posty: 3
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd: Yamaha
Imię: Jarek
Ooo to super. Już całkiem fajnie wygląda jak dla mnie.




_________________

Wiesz, jak się pozbyć żylaków odbytu? Ja już wiem!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2016, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Podsumowując rok 2016 z przebiegu w km:

- Moto 2600km :)
- Bike 4800km :twisted:
- Auto 9300km :D

Biorąc pod uwagę pogode rower dociagnie do 5k i vw do 10k a moto pozostanie bez zmian :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy