Dzisiaj jest 23 lis 2017, 5:28



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2012, 5:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 14:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam!

Przedstawiam wam wykres temperatury silnika.

Obrazek

Do napisania wykresu posłuzylem sie własnym doświadczeniem jak i za pomocą google :), wykres jest na pewno prawidłowo napisany.


Myśle że sie przyda i warto przyklejić.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 5:17 przez Pyle, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 11:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 13:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Dobre, niektórzy maja z tym problem.




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 11:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 19:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
Dziękuję, na pewno się przyda :cool:




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 14:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ciesze sie ze wam sie to podoba :wink: moglem troche ladniej no ale najwazniejszy jest przekaz tego i czytelne.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 16:12 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 18:34 
Zbanowany

Rejestracja: 11 mar 2012, 14:48
Posty: 24
Lokalizacja: brac na paliwo?
Pojazd:
elegancko!




_________________

JESTEM DYSLEKTYKIEM!


AEROX FULL CUSTOM HIGH-END (EVO) PROJECT ZACZETY!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 23:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2010, 0:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
1. To nie wykres, a tabelka..
2. Przy LC wiadomo że mierzy się ciecz ale w AC ludzie montują czujniki gdzie popadnie. To co napisałeś dotyczy czujnika montowanego przez adapter pod świecę (np adapter koso). Temperatura mierzona między żeberkami cylindra może spokojnie dochodzić do ponad 160°C.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 0:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 14:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Ficu pisze:
Temperatura mierzona między żeberkami cylindra może spokojnie dochodzić do ponad 160°C.


Tak z tym sie zgodze, ale jeśli sie już robi to sie robi profesjonalnie wiec moje dane zebrane tyczą sie przy czujniku na świecy.

Ficu pisze:
1. To nie wykres, a tabelka..


oj tam nie czepiaj sie :P haha :wink:




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 18:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 0:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
rozumiem, że to do 50cc ?

w instrukcji Malossi Sporta jest napisane, że optymalna temperatura to 60-70*C.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 19:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 14:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak 50ccm, ale przeciesz kazdy wie ze np silnik samochodowy to optymalna temp jego to 80 stopni, pewnie powiecie bo duzo wiekszy ale to nie ma znaczenia bo np jak jest cieplo bardzo to i temp wyzsza wiec max 90.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 18:28 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 22:34
Posty: 82
Pojazd:
No w lc powinna być cały czas temperatura 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 21:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 14:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Nie prawda.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 22:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 14:20
Posty: 2671
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Dwusuw lubi temperaturę, ale bez przesady. Tak naprawdę wszystko zależy od jakości materiałów tulei i tłoka. To co podał Pyle, to takie ogólne i trzeba traktować to z przymrużeniem oka :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 5:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 14:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Marcin194, Dokładnie tak jak pisze Marcin.

Jeśli sie stosuje dobry olej, dobry tłok i cylek do tego sprawna chłodnica, cyrkulacja powietrza, to nie ma mowy o zatarciu.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 20:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 16:08
Posty: 1427
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
biorąc przykład z siebie to powiem że 50C to ja mam na wolnych obrotach jak stoi 2/3min 50/100C to jak się przejadę 500m z oporem, np. hebo manston replica u mnie przy gaźniku 17,5 jak jeżdżę ma 140C, ostatnio zdjąłem cylinder po 500km przebiegu i nie ma żadnej absolutnie ryski :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 17:24
Posty: 3004
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Szafa, Zależy też gdzie umiejscowiłeś czujnik temperatury...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 21:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 16:08
Posty: 1427
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
no u mnie czujnik siedzi między żeberkami :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 23:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 22:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Szafa,
Cytuj:
To co napisałeś dotyczy czujnika montowanego przez adapter pod świecę (np adapter koso). Temperatura mierzona między żeberkami cylindra może spokojnie dochodzić do ponad 160°C.
_________________

Więc temperatura ok.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2017, 21:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:54
Posty: 565
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Nie ma już zdjęć w 1 poście więc zapytam o temperaturę w 4T?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło Tec evo racing,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2017, 19:16 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 15:29
Posty: 6442
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zależy w którym miejscu jest sonda...
Optymalna koło 100*C
Maksymalna 120*C




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy