Dzisiaj jest 03 maja 2025, 15:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
Siema , pisałem raz i mi kompa wyłączyło , więc teraz krócej :roll:
Sprawa tyczy się Rometa 747 2T (silnik keeway)
:arrow: 400km temu wymieniłem pasek
:arrow: skuter obniżył obroty więc zamykał licznik , ale ostatnimi dniami jechał coraz słabiej
:arrow: wczoraj urwał mi prawie nowy pasek polini
:arrow: nie było by w tym nic dziwnego , gdyby nie to , że pasek był świeży , a wariator wygląda jakoś dziwnie
Tutaj daje zdjęci:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czy to możliwe , że pasek zarwał się przez wario , a jak tak , to co mogło się stać?
Dodam tylko że tą tarczą od chłodzenia wariatora mogłem kręcić ręką nie przekręcając wału :roll:
Jeżeli ktoś wie co to , to proszę o pomoc , chciaż sądze że skończy się na nowym wariu :/




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751


Ostatnio zmieniony 26 maja 2011, 21:37 przez BCpowers, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 21:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli możesz kręcić przeciw talerzem wariatora a wał się nawet nie poruszy to coś jest nie tak.Patrzyłeś,czy przypadkiem nie masz na wale zjechanych frezów,które powinny trzymać w miejscu przeciw talerz?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
frezy są ok , dziś odkręcę wariator i ocenie czy wario się do czegoś nadaje... Mam więc pytanie jak rozpoznać zjechany? Ma ktoś pomysły co mogło się stać?

Aha , jeszcze jedno , wiecie czy blokada wariatora buzzeti się do czegoś nadaje , czy szkoda 40zł?




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 14:07 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeżeli rwie Ci paski to albo pasek się ślizga i wytwarza się ogromna temperatura i tego nie wytrzymuje w skutek czego się nadtapia i pęka,bądź korektor momentu obrotowego nie pracuje tak jak powinien i zamiast puszczać pasek aby przesuwał się ku górze on go trzyma w konsekwencji zrywa.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
W karierze tego skutera to był drugi pasek , pierwszy wymieniłem bo miał tylko 8mm szerokości , ale się nie urwał , ten to polini i powinien długo wytrzymać...
Czy możliwe że przy zakładniu paska i zakręcaniu wentylatora wariatora mechanik coś zje**ał ? Dokręcał pneumatem




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 15:32 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Raczej nie.Prawdopodobnie trawiłeś na wadliwy egzemplarz.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 15:38 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Tam nie powypadały Ci czasem rolki wariatora?
Jeśli wenrylator waria się kręci bez przekręcania wału to pewnie tą gwiazdkę na nim masz zjechaną, nowa kosztuje około 7zł bodajże.

BCpowers pisze:
Aha , jeszcze jedno , wiecie czy blokada wariatora buzzeti się do czegoś nadaje , czy szkoda 40zł?

Warto, sam ją mam i jest bdb, bezproblemowo się odkręca




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 15:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
mattiz1 pisze:
Tam nie powypadały Ci czasem rolki wariatora?

Też wydaje mi się,że to żółte to rolki widać,ale pewnie zdjęcie było robione zaraz po zarwaniu paska,więc rolki wypadły prawdopodobnie :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 9:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
Bardzo dobrze widzicie , tam wypadły rolki , tylko nie mam pomysłu dlaczego :roll:
Faktycznie wentylator kręcił się na wale , bo ta gwiazdka była złamana...
Obrazek
Myślicie że mogło dojść do tego że nie było chłodzenia , i dlatego pasek rozerwał się?

Skoro tak , to czy wystarczy kupić tą gwiazdkę (ja kupie od razu z wentylatorem) i nowe rolki , bo te już do niczego się nie nadają :P i będzie śmigał? Czy lepiej inwestować w nowe wario?
Tu daje wam foty mojego:
Obrazek
Obrazek
A tutaj nie brakuje czasem ślizgów , a jak tak to czy one coś zmieniają :ups: ?

I ostatnie pytanie , Zazwyczaj china 2T ma wał 16mm , prawda ? Ja mam akurat 13mm czyli muszę kupować wariator do yamahy (minarelli) :lol: ?
Czy to się mierzy tą tulejkę na frezach , bo ona u mnie ma 16mm

Z góry dzięki :P




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 13:24 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
BCpowers pisze:
Bardzo dobrze widzicie , tam wypadły rolki , tylko nie mam pomysłu dlaczego :roll:


Cytuj:
A tutaj nie brakuje czasem ślizgów , a jak tak to czy one coś zmieniają :ups: ?

No to już masz odpowiedź, tam MUSZĄ być ślizgi, bez nich cała ta pokrywka lata na boki, przez to rolki powypadały z prowadnic, mogłeś w ten sposób uszkodzić wał..

Ze zdjęcia wariatora zbytnio nie widać ale pewnie będziesz miał już zjechane to metalowe coś po czym poruszają się ślizgi i może to prowadzić do drgań w czasie jazdy itp. Jeśli to już będzie zniszczone, to bym wymienił ten wariator + nowa gwiazdka lub cały przeciwtalerz w komplecie z gwiazdką i będzie śmigać.


Edit:
Najprościej zmierz wewnętrzną średnicę tulejki to będziesz miał pewność.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 28 maja 2011, 13:25 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy