Dzisiaj jest 22 lip 2025, 21:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 22:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 22:18
Posty: 72
Pojazd:
wkładaj bez problemu jak nie masz luzów ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 22:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 22:25
Posty: 352
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
ale chce aby nie trzeba było do niego wymieniać wału i łożysk - luzów nie mam

ale jaki wkładać aby wał wytrzymał doradźcie mi ;p




_________________

Sprzedam:
Felga tylna z opona aerox
Cały układ hamulcowy na tarcze tył minarelli
Keeway ry8 cały na części z papierami!!

karus93 pisze:
a moze masz gruby bieznik jak w traktorze


Peugeot Buxy by MotoRoxik ;**
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=678653#678653


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 22:42 przez MotoRoxik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
MotoRoxik pisze:
ale chce aby nie trzeba było do niego wymieniać wału i łożysk - luzów nie mam


Chcesz chyba posty nabić...
Zobacz, co Ci Given napisał.
Chcesz? Zakładaj, nie ma problemu.
Co z tego, że jeden Ci napisze, że możesz, a drugi nie?
Oni siedzą w karterach i wiedzą, jak się seryjny wał zachowa?
Możesz przejeździć 3 tłoki na nim, a możesz pierwszego nie dotrzeć.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
MotoRoxik pisze:
nie trzeba było do niego wymieniać wału i łożysk


Given nie wyraźnie napisał? Nie chcesz nic zmieniać to jeździj na serii i masz po kłopocie nie zawracasz nam wtedy dupy i nie zaśmiecasz forum!

Tyle z mojej strony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 22:18
Posty: 72
Pojazd:
MotoRoxik, Malossi sport ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Wał nie zepsuje się od prędkości tylko od za wysokich obrotów. Seryjny cylek wyciąga (strzelam) koło 9.500-11.000 a 70-tka będzie miała obroty na poziomie 14.000. Seryjny wał jest przystosowany do obrotów seryjnego cylindra i jeśli nie chcesz zmieniać ani wału ani łożysk to jeździj serią bo jeśli przy 70 pójdzie wał to będziesz miał po wale, cylindrze, łożyskach a może nawet pęknie karter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
gvt pisze:
Wał nie zepsuje się od prędkości tylko od za wysokich obrotów. Seryjny cylek wyciąga (strzelam) koło 9.500-11.000.


Przepraszam za OT.

Nie za dużo?
Ja myślałem że seria to tak 6-8 tys obrotów osiąga.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 14:07 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
70 ccm sport kręci ok 8,5-10,0 tys obrotów




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Niskoobrotowa 70cc powinna wytrzymać, lecz nie musi. Nie jest to pewne rozwiązanie więc najlepiej dla spokoju wymienić łożyska lub jeździć serią. Mimo że kręci podobne obroty to przecież większa moc jest przenoszona przez wał, łożyska co prowadzi do ich szybszego zużycia - dobicia.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Napisałem że strzelam :roll: sorry za OT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
wymień łożyska na wale i korbowodzie i powinno chodzić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
czyli jak wymienię łożyska to już nie musze sie bać ?? ( jak wał nie ma luzów) ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
pawelNS pisze:
70 ccm sport kręci ok 8,5-10,0 tys obrotów
a wał seria może max kręcić do 12tyś podobno więc zmień tylko łożyska i spokojnie możesz zakładać na ten wał sportową 70 :)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ja bym ci polecił wymiane łożysk , tak dla św. spokoju , to nie jest takie trudne jak sie wydaje na necie i forum masz poradniki dot rozpoławiania ,kup łożyska wyniosą cię ok 100zł jak byś szukał w hurtowniach.
Do tego możesz dać serie wał do regeneracji to grosze kosztuje ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
pawelNS pisze:
70 ccm sport kręci ok 8,5-10,0 tys obrotów


Rox mojego kumpla, na sport wydechu reszta seria kręci 10.500 RPM, więc pozdro, nie znacie się nie mówcie :)


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 22:01 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 23:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
mój kręci bardzo podobne obroty na sportowym wydechu reszta też seria i wał spokojnie wytrzymuje a rox kumpla (MK 70ccm) kręci koło 12.500 i też seryjny wał wytrzymuje zobaczymy jak długo :twisted:




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy