Dzisiaj jest 11 lut 2025, 18:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2015, 19:06 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam was po ponownej przesiadce z 2t na 4t żałuje po mału chyba tej zmiany ,po zakupie nowego juz miał problemy z odpalaniem hi :< ale po2,5 tys km zmieniałem na 72 cc wcześniej miałem 50 mm tłok ale w moim rejonie nie mieli w sklepie akurat to wybrałem 72 zamontowałem rozrząd ustawiony zawory na 0,06 mm nadal nie odpala ze startera jedynie jak ciepły czasami odpali czasami nie a jak zimny to trzeba gazu dodać dziś zamontowałem dysze 85 i jest msły problem swieca jest cała czarna jak by okopcona za duza mieszanka ok dałem iglice wyzej czyli eco spalanie to samo , na dyszy 80 tez to samo , gazior wyczyszczony itd i nadal nic zastanawiam się czemu tak sie dzieje skuter od początku nie ma az takiej mocy i jak jadę to czuć delikatne szarpanie czyli caly czas go zalewa , jak miałem 50mm to miałem dysze 95 i wszytsko bylo na cacy a teraz sami widzicie .Jutro na nowo sprawdzę rozrząd zawory itd ale nie możliwe by przeskoczył bo 2 razy sprawdzałem.Czekam na waszą pomoc i podpowiedzi co to moze byc .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 wrz 2015, 19:10 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Głowica szczelna?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 19:25 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Tak sprawdzałem szczelność 2 razy , w swoim zyciu naprzebierałem juz tyle skuterów ale czasami mnie zaskakują nie które peoblemy .sam już nie wiem co jest nie tak a ty co miałem z tym odpalaniem ?? tez miałeś brak mocy czy wszystko ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 19:49 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
U mnie problemem był źle założony tłok+głowica od 50cc i byłą mega kompresja na Airsalu

Filtr powietrza seryjny?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 10:04 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Tak filtr seria plus glowica od 50 cc 39mm nigdy nie miałem problemów z tymi głowicami

-- 4 wrz 2015, o 10:04 --

wiec tak kiedy mam teraz 72 cc nie mogę ustawić obrotów jałowych tzn ma falowanie jak nawet dam dysze 85 na drodku to mi go zalewa jak dam iglice na eco to jedzie normalnie lecz elektroda jest szara nie rudawa na dyszy 78 jest ciut lepiej lecz muszę pokombinować dam wiekszy luz 008 i zobaczymy co z tego bedzie pierwszy raz się spotykam z takim czymś by dysza byla za duza do tej pojemnosci ale co skutera to czasami schematy nie dzialaja .Wydaje mi sie ze najlepiej chodzi na 0,5-1 obroty mieszanki jak dam powyzej do gasnie lub faluje mimo ze zwiększam obroty na przepustnicy czyżby dysza wolnych była za małą do tej poj ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 10:12 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
85 powinna stykać do 72cc(47mm)

Kombinuj z regulacją gaziora dalej i testuj ale nie dawaj od razu pół obrotu tylko ćwierć




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 10:32 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Kombinuje jak n razie na 85 na srodku mi zalewa gazior na niskich jak i wysokich obrotach , sam wiem ze nie koniecznie musi byc swieca idealna co do kloru ale wtedy mamy pewnosc ze silnik nie zostanie przegrzany , jak uda mi się przetestuje nan innym ganziku

-- 4 wrz 2015, o 10:32 --

A ty jak musz ustawiony gazior dysza iglica oraz obroty rpm oraz ustawienie mieszanki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 10:57 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Obecnie posiadam Airsala 50mm ale wcześniej jak miałem 47mm to dysza 85,iglica nie ruszana,obrotomierza nie posiadam,mieszanka ile wkręcona nie pamiętam już

Kombinuj bo coś jest nie tak




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy