Dzisiaj jest 09 lis 2024, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2010, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Witam. Mam Kymco Super 8 2T . Setup to jak widać niżej : Stage6 Pro Replica i Malossi Multivar. Rolki 6,5g i Centralka +2000 obr. Naraku V.2 . I mam taką zagwozdkę ponieważ naczytałem się, że Vitality potrafi spokojnie lecieć 85-90 na podobnym setupie. U mnie jest tak, że skuter ładnie rozpędza się do 70 potem wchodzi na dużo wyższe obroty dociąga do 80 i koniec. Jakby jakaś blokada. I właśnie problem jest taki, że nawet jak wrzucę rolki 8,5g to rozpędza się mułowato na niskich obrotach, a i tak gdy dochodzi do 70 od razu skok obrotów w górę i przy 80 koniec. Nie wiem o co chodzi. Czy to blokada przełożeń czy co ? Ja nie potrzebuję V-Maxu ale gdy czasem chcę pojechać trochę szybciej to drażnią mnie te wysokie obroty od tych 70 km/h i odpuszczam bo szkoda mi silnika. Już ponad 10k ma a chcę żeby jeszcze z 10k przejechał bo wiem, że silniki Kymco stać na taki przebieg. Może wie ktoś coś na temat tego wbijania w obroty?




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 23:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
rzeczywiście.. może to być blokada. a z multivarem wszystko wrzucałeś co jest? bo są tam takie gumki w zestawie, a to właśnie jest blokada ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 10:15 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
A jak z gorki jedziesz wskaznik idzie dalej ??

Umnie tez przewaznie dolatuje do 80 z next-r i multiwarem

Ale jak jest ladna pogoda przechodzi po za 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 11:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jeden gość miał tak, że jak miał blokadę na wario to jechał max 50, i przy tych 50'ciu już tak wyło wszystko że szook. więc może też być jakaś blokada. z tym setupem powinien z 95 lajtowo lecieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
^DawiD^ pisze:
rzeczywiście.. może to być blokada. a z multivarem wszystko wrzucałeś co jest? bo są tam takie gumki w zestawie, a to właśnie jest blokada ;p

Ja zakladalem Multivara i zadnych gumek niema w zestawie.

Sprubuj dac inny modul.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 12:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
1peter pisze:
^DawiD^ pisze:
rzeczywiście.. może to być blokada. a z multivarem wszystko wrzucałeś co jest? bo są tam takie gumki w zestawie, a to właśnie jest blokada ;p

Ja zakladalem Multivara i zadnych gumek niema w zestawie.

Sprubuj dac inny modul.


https://www.1977mopeds.com/PDGImages/im ... o--929.jpg
pomiędzy centralką a rolkami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Chodzi ci o te 2 pierscionki ?
To tulejka na blokady. Musza dac - by byli wporzadku z przepisami.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Żadnych tulejek do waria nie wkładałem wiem że to blokada ;p . Z górki nie chce iść dużo więcej. Za tirem chciałem sprawdzić (wiadomo zero oporu powietrza) i poszedł 85 i wył koszmarnie i zanim dobujał do tych 85 to też trochę trzeba było, gdzie za tirem na serii 85 śmigał bez problemu... Stało się tak z tymi obrotami po wymianie wydechu... Na serii z dobrym wiatrem bujałem go do 75 i nie wył.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 20:55 przez michcio247, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 9:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
a co z paskiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Pasek oryginalny od nowości . Gdy wstawiałem wydech skuter miał 8 tysięcy km. To może być wina paska?




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 16:08
Posty: 78
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
No ja vitalką na Polini Sc i next r smigam na prostej do konca licznika czyli ok 90?, a za tirem to licznik się zamykał baaardzo szybko :D. Ale kwestia, kolega który waży 40kg nie miał wcale większego vmaxa mierzone z autem. Moim zdaniem to będą albo przełożenia albo moduł. pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
No też myślałem właśnie nad przełożeniami. Moduł na pewno nie, bo sprawdzałem. Wrzuciłem na samo sprawdzenie leciutkie rolki i spokojnie wkręcił się wyżej niż teraz przy tych 80 km/h.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:10 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:43
Posty: 24
Pojazd:
a masz może odblokowany moduł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 22:10 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:43
Posty: 24
Pojazd:
jeśli tak to jak go odblokowałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:15 
*

Rejestracja: 10 kwie 2010, 6:55
Posty: 1
Lokalizacja: Oleśnica
Pojazd:
Ja tak mialem w Mojej Maladze i niemialem takiej podkladki miedzy wariatorem a rozrusznikiem zalozylem i jest wszystko git Pozdro


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 10:16 przez _KoSeK_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Mesk u mnie moduł nie był blokowany. W Super 8 2T nie jest blokowany. Jest tylko tuleja wariatora dysza i "ślepa kiszka" na wydechu.

Mówiąc rozrusznik masz na myśli tą zębatą tarczę przed wariem ? Ja tam nigdy pomiędzy tą tarczą zębatą a wariatorem żadnej podkładki nie miałem.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 21:52 przez michcio247, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:51
Posty: 12
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
a może zła regulacja jaka masz sprezyne centralna?
dałeś od multivara z paczki?




_________________

Laser x-pro chrom
Stage 6 Wing Coller
Fajka Champion xD
Arreche 21 mm
Manetki STR8 Carbon

Rex SMC 50 Minarelli Horizontal AC => 2005-2010.
Romet Ogar 205 => 2010-
Aprilia SR 50 => 2010-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Multivara dostałem bez centrali, od kumpla odkupiłem nówkę, nie pasował mu bo kupił nie na ten wał i gdzieś mu centrala się zapodziała. Teraz mam centralkę Naraku V.2 +2000 obr.
Wkładałem centralkę oryginalną i w sumie różnicy nie zauważyłem. Cały czas to samo. Może mieć centrala coś do obrotów przy tej prędkości ?




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 17:52 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:43
Posty: 24
Pojazd:
ja wczoraj założyłem do S8 multivara, białą centralkę i rolki 9g z zestawu i myślałem ze V-Max się poprawi, a tu dupa dochodzi do 70 i koniec ;/
Nie wiem co jest grane, po prostu silnik już tak głośno chodzi, że aż szkoda go tyrać.
ogólnie myślałem, żeby wszystko z wydechu wytopić palnikiem ale zastanawiam się czy to coś da ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 20:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
U mnie vitalka też max do 80 dochodzi przy hebo ng i nextr, nie ważne na jakich rolkach, szybciej nie jedzie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy