Dzisiaj jest 12 lut 2025, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 16:17 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ale nie że całe tylko sprawdź czy nie są zapchane jak masz pompke podciśnieniową to też looknij czy nie jest przypchana jakimś syfem moze w baku jest syf i ci zapchał ten wylot paliwa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 16:24 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
obetne ta rurke z sitkiem :http://allegro.pl/rms-kranik-paliwa-gilera-piaggio-malaguti-i2925102837.html mam taką pompke tylko ze chinska :P




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
matt667 pisze:
o zależy jakie obroty ma silnik, im niższe tym lepiej, jak nie będziesz mu dawał ciągle pełnej manetki tylko np 1/4 to możesz jechać i jechać, zależy to też od pogody

Zauważ, że im niższe obroty tym mniej wydajne jest chłodzenie :)

Ja osobiście boosterem w AC robiłem po 60-90km na raz bez jakichkolwiek oznak przegrzania :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
Marcin194 pisze:
matt667 pisze:
o zależy jakie obroty ma silnik, im niższe tym lepiej, jak nie będziesz mu dawał ciągle pełnej manetki tylko np 1/4 to możesz jechać i jechać, zależy to też od pogody

Zauważ, że im niższe obroty tym mniej wydajne jest chłodzenie :)

Ja osobiście boosterem w AC robiłem po 60-90km na raz bez jakichkolwiek oznak przegrzania :wink:


tu masz racje kolego, wszystko zależy od wszystkiego, ja u siebie mam zamontowany "chwytak powietrza" co w sumie dużo pomaga, jedni maja bardzo zabudowany cylinder i jest chłodzony tylko wiatrakiem za to inni mają w miare otwartą przestrzeń i jest chłodzony również powietrzem uzyskanym z prędkości (nie wiem jak to napisać, ale chyba wiadomo o co chodzi).




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 18:35 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
matt667, chodzi ci o ten plasik na cylindrze który nie którzy sciagaja ? :mrgreen: jesli tak to jestes w błedzie ze polepysz chłodzenie :) bez tego plastiku na cylindrze niema obiegu powietrza ktore dmucha wentylator :) , Polecam dac wiekszy wentylator i chwytak założyć i oczywiście plastiki od chłodzenia mieć szczelne :) noi nie piłować go jak jest bardzo gorąco




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy