qvwvp pisze:
Czy cylinder 50cc seria LC będzie wydajniejszy od 70cc Malossi sport AC ?
Nie. Tu nie chodzi o wydajność, bo wiadomo ,że Malossi przy tej pojemności będzie miał więcej mocy jeśli będzie użytkowany z głową. Dużo jest silników 125 cc chłodzonych powietrzem, także jakoś to jeździ. Nie mniej jednak takie silniki spotyka sie głównie w wersji 4T które kręcą dużo niższe obroty. Mało kto myśli o zwiększaniu pojemności ,czy klasie sport/racing w AC.
qvwvp pisze:
I jak myślicie czy LC faktycznie się opłaci ?
Jeśli chcesz inwestować w większy cylinder ,tym samym robić długie trasy i rozwijać większe prędkości na dłuższym dystansie - bez dwóch zdań wybierz LC. W przypadku LC masz dużo lepsze chłodzenie samego cylindra , większą kontrolę jeśli chodzi o temperaturę ,a także możliwość rozbudowy układu chłodzenia (wydajniejsza pompa wody ,montaż dwóch chłodnic wody ,montaż chłodnicy przepływowej) W przypadku AC jesteś zdany tylko na sam wentylator ,którego w żaden sposób nie jesteś w stanie rozbudować...