Dzisiaj jest 22 lip 2025, 19:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 12:01 
*

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mówię Ci sprawdź czy pierścienie nie stoją dęba Mówie Kumplowi ostatnio SR'ke robiłem Kupił nowy Tłok Cylek założył i przychodzi że nie pali, po czym okazuje się że pierścienie są zablokowane, i miał podobnie jak Ty że odpalał mu na max 5sec i gasnął . Jeżeli są zablokowane świadczy to o małej kompresji i w tym momencie w życiu Ci nie odpali .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 12:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
ale jak zablokowane ? nie rozumiem jak mogą byc zablokowane pierscienie, wytlumacz konkretniej jak to sprawdzic i wgl




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 12:15 
*

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Normalnie, jak zdejmiesz tłok cylek to zobacz czy sprężynują , inaczej mówiąc czy sa luźne czy siedzą w tych rantach w tłoku tak że nie latają ani nic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 12:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
no przecież jak zakładałem pierścienie to ustawialem je na zamkach i sciskalem i wtedy dopiero na tłok nakładałem.. a teraz tak, zrzucilem silnik i sprawdziłem kompresje, ledwo dochodzi do 6bar, JAK TO MOZLIWE ? pierscienie nowe.. gladz w idealnym stanie tlok jedna ryska




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 13:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
Chyba znalazlem przyczyne.. mogla kompresja uciekac gdzies w wode? bo uszczelka pod glowica przepuszczala wode i gdy sie wymieszala z paliwem to stała sie taka mętna chocby glina ? bo zrzucilem cylinder a tam pełno takiego czegoś mętnego, taka maź szara.. MOGŁA TO BYC PRZYCZYNA NIE ODPALANIA SKUTERA I TRACENIA KOMPRESJI ???




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 14:01 
*

Rejestracja: 11 lis 2011, 14:26
Posty: 96
Pojazd:
Oczywiście że mogło i jest to przyczyną. Musisz kupić nową uszczelkę ponieważ nie dość że mała kompresja to jeszcze leci ci woda pod tłok a jak wiadomo na wodzie taka maszyna nie pojedzie.




_________________

-S6 Streetrace
-Tecnigas Next-R
-Top Racing Evo NG
-SKF C4
-Dell'orto 17.5mm
-S6 Sport Pro
-Tec Evo Racing
-S6 WC
-Pasek Dayco
-Stożek Revo S-Type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 15:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
hehe no wiadomo ;p tylko ze uszczelki są nowe, tylko ze ona była metalowa czy tam aluminiowa i zadnej gumowej tam nie dawalem i to na logike wiadomo ze odrazu spiepszyla przez to woda ;pp




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy