Dzisiaj jest 31 lip 2025, 10:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aerox problem
Post: 25 cze 2009, 9:37 
Zbanowany

Rejestracja: 08 sty 2009, 16:55
Posty: 21
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Elo mam problem z roxem. Mianowicie wczoraj jechałem po miescie i zachamowalem i cos strzeliło mi w tlumiku i skuter zgasł. Chcialem go odpalic to odpalił tylko musiałem trzymac go na gazie bo jak pusciłem gaz to on wtedy mi gasł i cały czas strzelało z tlumik no to go zapchalem do domu i go nie odpalalem dzis do niego podeszłem i chciałem go odpalić i sie nie odzywac co moze byc. POMUZCIE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Jaki Kolor ma Świeca, I Czy wg ją zmieniałeś? ...




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 10:05 
Zbanowany

Rejestracja: 08 sty 2009, 16:55
Posty: 21
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
po bokach jest okopcona a na górze jest taka jakas ruda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 10:06
Posty: 80
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Spróbuj zmienić świecę a jak to nie pomoże będziemy myśleć dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 18:26 
Zbanowany

Rejestracja: 08 sty 2009, 16:55
Posty: 21
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Juz zmieniałem świece i nic ale zobaczelem ze jak się łączy tłumik z cylindrem to bylo mokre przetarłem palcem to śmierdzialo czyms spalonym tak jak by olejem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 11:06 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Sprawdź czy coś w cylu się nie stało. Zauważyłeś, że kopka jakoś dziwnie lekko chodzi ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
80 % - spadł Ci przewód od podciśnienia.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 19:33 
Zbanowany

Rejestracja: 08 sty 2009, 16:55
Posty: 21
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
No powiem ci ze troche luzniej chodzi nie ma takiego oporu Ale jak sie kopie to troche stychac tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
damian3204, Prosta sprawa, rozbierz cylek i sprawdź co i w jakim stanie jest :wink:




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Nie lepiej zmierzyć kompresje ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 23:24 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Lepiej zmierz zamiast od razu rozbierać. Lekko chodząca kopka wcale nie oznacza braku kompresji. U kumpla kopkę można było naciskać delikatnie ręką i miał komprechę 8atm. Przyczyną lekko chodzącego kopniaka może być np. nie dochodzące do cylindra paliwo.

Co do Twojego Roxa - sprawdź dokładnie cały gaźnik, kranik, przewody (któryś mógł się zagiąć), wszystkie dysze, iglicę itd. Możesz też przedmuchać cylinder kompresorem, mogła się do niego dostać woda. Spróbuj odpalić bez wydechu, możliwe że jest przytkany, a dmuchanie w niego i sprawdzanie, czy powietrze wylatuje z drugiej strony wcale nie znaczy o jego drożności :mrgreen: . Dopiero potem bierz się za odkręcanie głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 8:06 
Zbanowany

Rejestracja: 08 sty 2009, 16:55
Posty: 21
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Tylko ze ja juz dawno chcialem sprawdzic cisnienie ale ten do mierzenia cisnienia jest za dlugi i nie moge go wsadzic bo przeszkadza taka rurka.Aha a po co mam sprawdzac caly gaznik jak paliwo dochodzi normalnie :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 10:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
damian3204 pisze:
Tylko ze ja juz dawno chcialem sprawdzic cisnienie ale ten do mierzenia cisnienia jest za dlugi i nie moge go wsadzic bo przeszkadza taka rurka

Odkręć amortyzator tylny i wtedy silnik pójdzie w dół i masz full miejsca :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 10:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
To może być spowodowane ze paliwo ma za dużo oleju i zalewa świecę dolej 1L bedzyny czystej wymieszaj w baku (potrząsnij skuterem i sie wymiesza ) i pokop chwile jak nie odpali to odkręć świece i wstrzyknij strzykawką benzyne najlepiej tą z baku skutera do cylindra wkręć świecę fajke załóż i spróbuj go odpalic .... jak nie pomoze to sprawdz kompresje jak nie masz kompresji to masz zatarty cylinder na bank :wink:




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 10:22 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 12:13 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Niekoniecznie, mógł na przykład pęknąć pierścionek.

damian3204 pisze:
a po co mam sprawdzac caly gaznik jak paliwo dochodzi normalnie


To, że odpalał nie oznacza, że coś nie mogło się odkręcić / przytkać. U mnie odpalał nawet po tym, jak mu się odkręciła dysza główna :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
Cytuj:
Niekoniecznie, mógł na przykład pęknąć pierścionek.
damian3204 napisał/a:
a po co mam sprawdzac caly gaznik jak paliwo dochodzi normalnie

A czy to nie jest to samo :shock: ???




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 17:01 
Zbanowany

Rejestracja: 08 sty 2009, 16:55
Posty: 21
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Rozebrałem cylinder i okazało się ze nie było jednego pierscienia i cylinder został porysowany oraz tłok jest popękany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 17:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
W takim wypadku należy wymienić oraz określić stan wału korbowego .




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy