Dzisiaj jest 13 lis 2024, 1:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2016, 13:14 
*

Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:48
Posty: 47
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam od niedawna stałem się szczęśliwym nabywcą cylindra stage6 racing mkii zakupiłem go razem z karterami po dopasowaniu pod cylinder (u Penka) i wałem jako że nie mogłem się doczekać żeby się przejechać rozpocząłem go składać złożony został na secie
*pro replica
*wario r/t
*sprzęgło polini 2g
*dzwon tec cnc
*gaźnik 21 pwk
*króciec krótki motoforce
*filtr polini big evo
*pompa wody ssp

Po złożeniu na pro replice skuterek się wkręcał nie powiem że nie ale czuć było że pro replica go blokuje 2 dni później przyszedł c20 wiadomo od razu zakładałem i znowu regulacja i od tamtej pory się zaczęło skuter przerywa nie ma siły ruszyć trzeba go odepchnąć i po chwili łapie rezo ale co chwile sobie przerwie
Bawiłem się w regulacje napędu gaźnika wymienialiśmy świece z kumplami nic nie pomogło dodam że uszczelniacze na wale jak i wszystkie uszczelki miód malina w końcu się wkurzyłem założyłem z powrotem streetrace na pro replice i wyregulowałem jak było przedtem problem ten sam nie ma siły ruszyć dławi go...

Co może być nie tak podpowiedzcie ludzie bo już włosy sobie z głowy wyrywam co może być nie tak -.-


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 maja 2016, 13:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wychodzi mi, że gaźnik źle wyregulowany, znaczy się za dużo powietrza.
Gaźnik chiński? Sprawdź czy uszczelka komory pływakowej nie cieknie oraz może lekko przytkaj filtr.

W jednym z ostatnich wątków pisałem jak w prosty sposób wyregulować gaźnik 2T. Odszukaj bo mi się nie chce powtarzać. Ta metoda powinna u ciebie pomóc.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 18:58 
*

Rejestracja: 25 kwie 2013, 21:48
Posty: 47
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Gaznik PWK 21 tec przy streetrace latal aż miło wygodny w regulacji i krótki krociec motoforce i filtr polini big evo regulowany na różnych dyszach dodam że na dyszy 100 przerywa na wysokich na dyszy 105 przerywa również ale tak samo jak na 100 spróbuję jutro na dyszami 95 oraz 90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 20:46 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
A jeżdziłeś już na układzie gaźnik + ten kruciec , jak stoi gaźnik w miarę poziomo ? wiekszość producentów gażników ustawia tak poziom paliwa by był poprawny gdy komora pływakowa jest w jako takim poziomie , myślę że stawianie do pionu nie ułatwia regulacji gaźników ,,pływakowych " , mogę się mylić :ups: , wszelkie duże odchylenia od poziomu uważam za dziwactwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy