Dzisiaj jest 08 maja 2025, 7:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1030 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 52  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ten już sobie może śmigać... :P Postawisz plaka to możesz zrobić sobie zdjęcie z moją srką na sezonie ;))




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 18:13 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Dobrze będę ale co do zdjęć to nie jestem godzien wybacz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 11:38 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Ostatnio zrobiłem przegląd i konserwację napędu:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 11:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
Huberto203, co tak krótko ? :D Rozpisałbyś się a nie.. :P.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 12:55 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
No więc na podstawie powyższego postu zostałem zmuszony do krótkiej analizy oraz rozpisania mojego wyczerpującego jednego zdania z którego wynika mniej więcej o co chodziło lecz jak mus to mus. Zgodnie z kodeksem 124 art 6 ustawy o konserwacji pojazdów dziś tj godzina 12:39 zmuszony jestem stwierdzić iż mój jednoślad w związku z tym iż zostały przeprowadzone pewne zmiany w silniku dwusuwowym z zapłonem iskrowym powinien na bieżąco być przeglądany oraz konserwowany przez właściciela pojazdu lub autoryzowany serwis Yamahy. Po przemyśleniach stwierdziłem iż transport skutera do serwisu oraz oczekiwanie na zakończenie działań szacuję na minimum 2 dni robocze więc stwierdziłem, że posiadając plany silnika oraz dostęp telefoniczny do NASA odważyłem się wykonać to sam. Kontakty z NASA trwały około pół godziny, wynikło iż musiałem wykonać telefon z prośbą o zezwolenie na działania do samego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Opłacało się, po przedstawieniu mu szczegółowego planu oraz kosztorysu operacji otrzymałem pisemną zgodę którą dostarczono mi drogą meilową. Po przełamaniu bariery strachu wszedłem do garażu. Po zebraniu odpowiednich narzędzi przystąpiłem do działań. Po odkręceniu ponad 10 śrub od tak zwanej pokrywy wariatora moim oczom ukazał się niezwykle piękny widok napędu w/w jednośladu. Po krótkich obradach okrągłego stołu wspólnie z menelami z pod sklepu odważyłem się i przeszedłem do etapu odkręcania śrub kluczem pneumatycznym zasilanym powietrzem z maszyny zwanej kompresorem. Użyłem do tego dwóch wielkości klucza których nie podam z powodów bezpieczeństwa. Następnie podjęta została decyzja o zdjęciu poszczególnych podzespołów. Po analizie i dogłębnej obserwacji wszystkich części stwierdziliśmy iż wszystko jest w porządku. Podczas prac nad składaniem w/w napędu postanowiłem użyć smaru grafitowego i nałożyłem go w miejsce na którym pracuje kolektor momentu obrotowego oraz tam gdzie tuleja pracuje z wariatorem. Było to ryzykowne posunięcie gdyż mogło skończyć się nieznanymi skutkami. Ryzyko zawodowe jak mawiał Piotr IX Waza. Po nałożeniu wszystkich elementów znów musiałem dotknąć tej jakże potwornej maszyny zwanej kluczem pneumatycznym i dokręcić śruby trzymające wszystkie podzespoły w swoim położeniu. Gdy owa faza została zakończona zabrałem się do montażu pokrywy wraz z całym mechanizmem umożliwiającym uruchomienie silnika bez użycia rozrusznika elektrycznego. UWAGA! Wszystkie czynności wykonywane były pod okiem wyspecjalizowanych instruktorów oraz techników. Nie należy robić tego w domu, firma HubertoTeam nie ponosi odpowiedzialności za skutki które mogą wyniknąć podczas wykonywania tych czynności. Przed użyciem smaru grafitowego skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy smar niewłaściwie stosowany zagraża twojemu życiu lub zdrowiu. Pozdrowienia.


Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 12:57 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 13:37 
*

Rejestracja: 05 maja 2012, 16:58
Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Nono ładnie :D

wpadnij..




_________________

Aerox --> Full Sport.

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Huberto203 pisze:
No więc na podstawie powyższego postu zostałem zmuszony do krótkiej analizy oraz rozpisania mojego wyczerpującego jednego zdania z którego wynika mniej więcej o co chodziło lecz jak mus to mus. Zgodnie z kodeksem 124 art 6 ustawy o konserwacji pojazdów dziś tj godzina 12:39 zmuszony jestem stwierdzić iż mój jednoślad w związku z tym iż zostały przeprowadzone pewne zmiany w silniku dwusuwowym z zapłonem iskrowym powinien na bieżąco być przeglądany oraz konserwowany przez właściciela pojazdu lub autoryzowany serwis Yamahy. Po przemyśleniach stwierdziłem iż transport skutera do serwisu oraz oczekiwanie na zakończenie działań szacuję na minimum 2 dni robocze więc stwierdziłem, że posiadając plany silnika oraz dostęp telefoniczny do NASA odważyłem się wykonać to sam. Kontakty z NASA trwały około pół godziny, wynikło iż musiałem wykonać telefon z prośbą o zezwolenie na działania do samego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Opłacało się, po przedstawieniu mu szczegółowego planu oraz kosztorysu operacji otrzymałem pisemną zgodę którą dostarczono mi drogą meilową. Po przełamaniu bariery strachu wszedłem do garażu. Po zebraniu odpowiednich narzędzi przystąpiłem do działań. Po odkręceniu ponad 10 śrub od tak zwanej pokrywy wariatora moim oczom ukazał się niezwykle piękny widok napędu w/w jednośladu. Po krótkich obradach okrągłego stołu wspólnie z menelami z pod sklepu odważyłem się i przeszedłem do etapu odkręcania śrub kluczem pneumatycznym zasilanym powietrzem z maszyny zwanej kompresorem. Użyłem do tego dwóch wielkości klucza których nie podam z powodów bezpieczeństwa. Następnie podjęta została decyzja o zdjęciu poszczególnych podzespołów. Po analizie i dogłębnej obserwacji wszystkich części stwierdziliśmy iż wszystko jest w porządku. Podczas prac nad składaniem w/w napędu postanowiłem użyć smaru grafitowego i nałożyłem go w miejsce na którym pracuje kolektor momentu obrotowego oraz tam gdzie tuleja pracuje z wariatorem. Było to ryzykowne posunięcie gdyż mogło skończyć się nieznanymi skutkami. Ryzyko zawodowe jak mawiał Piotr IX Waza. Po nałożeniu wszystkich elementów znów musiałem dotknąć tej jakże potwornej maszyny zwanej kluczem pneumatycznym i dokręcić śruby trzymające wszystkie podzespoły w swoim położeniu. Gdy owa faza została zakończona zabrałem się do montażu pokrywy wraz z całym mechanizmem umożliwiającym uruchomienie silnika bez użycia rozrusznika elektrycznego. UWAGA! Wszystkie czynności wykonywane były pod okiem wyspecjalizowanych instruktorów oraz techników. Nie należy robić tego w domu, firma HubertoTeam nie ponosi odpowiedzialności za skutki które mogą wyniknąć podczas wykonywania tych czynności. Przed użyciem smaru grafitowego skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy smar niewłaściwie stosowany zagraża twojemu życiu lub zdrowiu. Pozdrowienia.


I pomyślcie że ja z nim siedzę w ławce :wink: :wink: Lagi rób pośmigamy na czasie (za rok)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Hehehe wypracowanie grubeeee :D Dobre, dobre :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 14:32 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Titus, kiedyś tam zrobię :)

Zwol4, gdyby mi się bardziej nudziło to to mógłbyś uznać za wstęp ale nie chce mi sie pisać zbytnio :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Co z czachą? Będziesz łączył lampę z czachą?? Jak już to mów się zrobi jakiś Elo custom ;)


Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 14:31 przez Titus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 14:34 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Już prawie jestem zdecydowany ale mi się nie chce za to zabrać :D muszę pogadać z wujkiem jeszcze o takim pewnym patenciku. Później pewnie czacha poszła by w czerń i myślałem o takich paskach jak ty ale nie chcę odgapiać więc je odkładam na bok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 8:06 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Wczoraj małe latanko z Titus, jest też więc kilka zdjęć. Sory za jakość. Pozdrawiam

A i została zamówiona paczka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 8:29 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 9:42
Posty: 91
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Zacnie :mrgreen:




_________________

Zerknij, zostaw coś po sobie ;)
Obrazek
Aerox by Koza, Gyronetics Spider, Orange and white, C16, Streetrace full porting, S6 R/t!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 8:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 16:07
Posty: 23
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ladny roxik wpadnij do mnie;d




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=327681
Wbijaj i komentuj:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Karol98 pisze:
rox ptak apka lepsza sam mam aprilie rs factory na racingu i doceniam je :cool:



++++
Każdy lubi to co ma, więc nie krytykuj tak.. ;)

Dziś znowu latanko z hubertem było ;))




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 17:27 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
LongliN, GibonF12, Dzięki

Karol98, mógłbym się kłócić ale nie potrzebuje warna ani nic w tym stylu więc będę łagodny. Ja mam roxa i jego doceniam wiec nie krytykuj czegoś czego nawet nie widziałeś na oczy. Może masz rower i Ci się pomyliło z racingiem... Nie podoba się? Nie wchodź w ten temat i po sprawie elo.

Titus, oj aż miło sobie tak polatać :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 18:52 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
ROXA na glebeee ;D




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No można by obczaić jak będzie z glębą, komfort jazdy troszkę gorszy ale można spróbować.. :P U Huberta się to pewnie nie sprawdzi bo jeździ jak świr :P




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wydech cudo :D




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Patrykcrazys pisze:
Wydech cudo :D


Haha zależy który :D Black edition jest mój.. :P Huberta wydech to wydymka z dziurami :))




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1030 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 52  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy