Dzisiaj jest 01 gru 2024, 13:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2015, 14:23 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Ponieważ tłok w Airsalu postanowił się rozsypać po 200km jadzy 30km/h, muszę poszukać nowego, problem w tym że wszystkie dostępne mają selekcję 47,60mm więc zatarł by się po kopnięciu :D.
Czy można gdzieś taki zakupić? Widziałem do samego Racinga 70, ale są dwupierścieniowe.




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lip 2015, 14:55 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
Od kiedy w tech racingu jest 47mm? , przecież tam jest 47,6 czyli pełne 70cc , a jeśli nie ma tłoka , to polecam dobrać od innego cylindra :wink: (ja w tech racingu mam tłok z cylindra polini evo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 15:07 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Dzięki za odpowiedź!
Poprzednim moim cylindrem był Malossi Sport, gdzie oryginalny tłok miał wymiar 47,00mm. Zmyliło mnie to przy Airsalu, gdzie przecież szlifu się nie zrobi :lol:
Mam jeszcze jedno pytanie, w takim razie warto kupić tłok identyczny jak w zestawie, czy poszkać Vertex'a albo Meteora?




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 15:15 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
daleko od meteora, od meteora najdalej :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 15:26 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Ok, biorę oryginalny z zestawu.
Co do Meteora to opinie podzielone są, co nie zmienia faktu że żywotnością one nie grzeszą :D




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 15:33 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jaką żywotnością
tłok który puchnie co 5 minut wcale nie ma żywotności :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 20:42 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Uważaj na tego airsala :D , brat miał ten sam problem jeżdżąc max 40km/h po ok 100-200km ( padł tłok) , postanowił wymienić na nowy zrobił 50km i już wpadł cylinder :) . Akurat był to airsal sport 70cc , ale uważaj :D !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 20:59 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Miałem Malossi Sporta, po 1000km padł tłok, po wymianie pojeździł 100km i pękł tłok (cylinder do szlifu, jedna głęboka rysa).
Przy tym Airsalu tłok padł po 200km, cylinder jak nowy. Docierany jest bardzo łagodnie, może aż za bardzo jak na aluminium.
Co do T6, czytałem opinie ludzi którzy robią na tych cylindrach po 6000-8000km.
Ma może ktoś pomysł dlaczego tak mi lecą te tłoki? Wyregulowany idealnie.




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 22:26 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
Mój tech racing na oryginalnym tłoku 2p przelatał 3k km (polatał by jeszcze ale śrubka od zaworu się odkręciła i uszkodziła tłok na szczęście cylinder cały) wyczyść dokładnie komorę korbową bo możliwe , że masz jakieś opiłki i tłok uszkadzają , a tłok przechodzi gładko przez cylinder bez pierścienir? , jeśli są jakieś opory to masz problem lekki , gdyż wtedy jest uszkodzona tuleja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 6:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jezeli nic nie zmienisz w swoim secie, to znów 200km zrobisz i padnie. Ewidentnie masz cos nie tak skoro malossi pada po 1000km, ktory to generalnie jest nie do [cenzura].




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts


Ostatnio zmieniony 09 lip 2015, 16:23 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 12:36 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Tylko co? Gaźnik jest odpowiedniej wielkości. Jedyna moja obawa co do Airsala to za słaby wydech, ale do sporta starczał, z resztą, nie sądzę żeby cylinder wyzionął ducha przez wydech.




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 12:59 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
Wydech jest troche za słaby pod tego cyla , nie przez wydech nie nie ma szans że padł , może za mała dysza , albo źle wyregulowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 13:24 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Jakby mieszanka była zbyt uboga to by się zatarł. A cylindry są całe, tylko strzelają pierścienie i tłoki.
Na większej dyszy nie szło wyregulować, bo nie mógł przepalić mieszanki.
Może jeszcze ktoś wpadnie na jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje? Bo nie chcę znowu wymieniać tłoka po 200km ;)




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jezeli kolor swiecy odpowiedni i mieszanke sam robisz to ja pomyslow nie mam. To ac czy lc?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 14:18 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
AC, mieszankę robiłem 1:33, czyli w sam raz na docieranie.
Kolor świecy w przypadku sporta to była kawa z mlekiem, przy Airsalu gaźnik był to lepszej regulacji, bo była trochę ciemniejsza, ale nawet nie czarna.




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
To moze sie grzeje bardzo. zalatw termometr, sprawdz plastiki wokol cylka moze ucieka powietrze. Sam mam ac i nie wiem co ci jeszcze doradzic




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 21:17 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Wszystkie plastiki są spasowane.
Coś mi mówi że może się po prostu przegrzewać, ale wtedy raczej by się zatarł :P
Może warto dać większy gaźnik, tzn. 21mm?




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 22:03 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
a nie masz w nim spapranych okien?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 22:13 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
Wyglądają normalnie. Jedynie w Malossim wydechowe "się spaprały" przez rysę znacznej głębokości, po tym jak przez całą gładź przejechał kawałek tłoka :P




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 22:37 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
a z tym tłokiem co ci sie dokładnie stało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy