No to tak peugeota mam od ponad roku kupiłem ze seryjnym wydechem gaźnikiem Dellorto 16 i cylindrem motoforce 70 żeliwo poprzedni właściciel mówił ze świeżo po dotarciu vmax od początku był 72 w porywach 73 dodatkowo tydzień temu zakupiłem wydech metrakit thrower w nadziei ze podniesie on osiągi.Po założeniu metrakita rezo wydaje sie zdecydowanie silniejsze bardziej wyraźnie przyspieszenie sie polepszyło ale vmax nawet minimalnie spadł w stosunku do poprzedniego wydechu (70 km/h) Przy takim ustawieniu powinien chociaż te 80 km/h jechać. Mi juz poprostu brak pomysłów jak temu zaradzić wiec poprostu napisze poniżej co wiem zeby wyeliminować niepotrzebne komentarze i proszę o jakieś pomysły co tu może byc nie tak liczne regulacje gaźnika, świeca irydowa ( próbowałem na świecy kumpla - to samo ) kolor odpowiedni - kawa z mlekiem lekko podchodzący pod czerwony ( czytałem ze to spowodowane spalaniem oleju) Ew mały czarny osad na brzegach ale to po nie sprawdzaniu od 300 km cewka ducati energa. Kompresja ok. 9 Filtr paliwa czyszczony Olej przekładniowy był wymieniany przelozenie 13/49 Kopci normalnie jak 2t mam porównanie z innymi 2 t jak najbardziej normalnie Odpala na zimnym za drugim kopnięciem ( na ssaniu napoczatku bez gazu bo sie dusi potem powoli wkręcam i wyłączam ssanie )na ciepłym od razu Filtr powietrza czyszczony , wymieniany Używam dozownika plus zawsze kapkę oleju wlewam do paliwa tak dla pewności Biegi 1,2 do 25 km/h 3 do 50 km/h 4 do 60 km/h 5 do 67 km/h przy 6 czasami nawet i zwalnia ale jak jest dobrze rozbujany to do 72 km/h pociągnie Ostatnio próbowałem tez przy v Max włączyć ssanie zeby może zobaczyć czy to coś da zeczywiscie peugeot przyspieszył do 76 ale to raczej nic nie udowadnia Wydech bez żadnych blokad W gaźniku (Dellorto 16) siedzi dysza główna 86 nie to nie jest wina licznika Proszę tez zauważyć ze silnik tak chodzi od 2000 km wiec zatarcie i inne tego typu poważne uszkodzenia raczej odpadaja bo silnik by wcześniej padł całkowicie
|