Dzisiaj jest 10 maja 2024, 9:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 895 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 15:25
Posty: 182
Lokalizacja: Dobczyce
Pojazd: Suzuki Katana
Te focie robisz lustrzanką ? ;dd
Bo tak się ładnie świeci lakier, że cho cho :]
Piękna jest ;]




_________________

Wbij do tematu ---- > http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247427 :]
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 23:06 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
PioneerO pisze:
PPP.

Czy tu ma być olej?



tak musi być.




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2012, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
patriko0202, tak tak :) Dziękuje :)

dawid137137, dzieki :lol:




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Wiec złożyłem, silnik w ramie. Pale i odpala tylko jak sie trzyma manetke na maksa. A jak trzymam na maksa to i tak ma małe obroty, z tyłu lekko na niebiesko kopci bo jak puszcze gaz to gaśnie i nie da sie jechać :/ CO JEST? :(




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 16:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Jak na niebiesko to znaczy, że się kończy - przynajmniej w dieslach :mrgreen: a tak na serio to trudna sprawa. Mechanik chyba zostaje.




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 17:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 13:35
Posty: 0
Lokalizacja: Się Biorą Nike
Pojazd: Piaggio ZIp II
pierścieni czasem nie masz do wymiany jak dymi na niebiesko ?




_________________

Zobacz mojego zipka ------->
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1770100#1770100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:54
Posty: 43
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Bardzo ładna , powiem nawet ,że to najładniejsza Leonarda jaką widziałem :)




_________________

CBR 125 < RS 125 < RS4 125

Odwiedź moją RS4 klikając w link !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
PioneerO, moim zdaniem pierscienie masz do wymiany i powinno chodzic...




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Napewno te pierścienie? Bo znów zamówie i ma nie chodzić to....




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 12:37
Posty: 661
Pojazd:
Raczej pierścienie




_________________

Polerowanie aluminium,spawanie plastików, renowacja części,malowanie mniejszych elementów.
Sprzedam części Katana,Sym,Peugeot,Romet,Jawa
TANIO GG 10293344




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Chyba pierścienie... O to pewnie na złocie się nie zobaczymy, co ?




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Chyba pierścienie... O to pewnie na złocie się nie zobaczymy, co ?




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
kamil1234, pewnie nie :/

Wiec teraz jest tak. Trzymam full manete i chodzi na wolnych. Puszcze - gaśnie. Chodzi tak bez filtra i lekko pluje paliwem :/ Z tłumika żaden dym nie leci już, pewnie sie wypalil juz olej ktorego nie wyczysciłem przed założeniem. Co jest?




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 22:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Załóż filtr i wtedy odpal :P za dużo powietrza dostaje bez filtra może i dlatego gaśnie bez gazu i nie wkręca się...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 22:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Kopci na niebiesko i już wszyscy pierścienie. Głowica przecież jest cała w oleju, wałek i klawiaturka muszą dostawać olej bo inaczej się skończą. Zrób próbe olejową i będziesz wszystko wiedział, jeśli nie pierścienie to obstawiam uszczelniacze zaworowe albo same zawory. Luzy na zaworach dobrze poustawiałeś? Zdejmowałeś głowice i rozrząd później dobrze ustawiłeś? Bo przestawiony rozrząd też pasowałby do tego co piszesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
FLYP001, jak zdjąłem głowice to nic tam nie kręciłem.

Próbę olejową?

aragon, bez filtra to nie chciał palic, choc jeszcze jutro sprawdze.




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 22:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
PioneerO pisze:
jak zdjąłem głowice to nic tam nie kręciłem.


Ustaw tłok w GMP i jeżeli będzie potrzeba to ustaw koło rozrządu w ten sposób żeby przez dwa przeciwległe otwory widać było śruby którymi przykręcasz ogranicznik wałka. Trzeci otwór powinien wypadać na otwór w tym ograniczniku, nie wyjdzie ci to idealnie bo te silniki tak mają :wink:

Próba olejowa- mierzysz kompresje, wstrzykujesz troszke oleju do cylka i mierzysz kompresje. Jak za pierwszym razem wynik był mniejszy to pierścienie dają ciała, jak jest to samo to zawory. Żeby sprawdzić zawory najlepiej wyjąć głowice, postawić ją na równo (komorą spalania do góry), nalać ropy po brzeżek i zostawić na noc. Jak następnego dnia nie będzie ropy to głowica do remontu. Koniecznie ropa lub coś innego co nie wyparuje.

Ogólnie silnik ma fajną konstrukcję ale jak coś się sypnie to później wszystko po kolei, to austriackie gówno spędza mi już sen z powiek :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 23:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
FLYP001 pisze:
PioneerO pisze:
jak zdjąłem głowice to nic tam nie kręciłem.


Ustaw tłok w GMP i jeżeli będzie potrzeba to ustaw koło rozrządu w ten sposób żeby przez dwa przeciwległe otwory widać było śruby którymi przykręcasz ogranicznik wałka. Trzeci otwór powinien wypadać na otwór w tym ograniczniku, nie wyjdzie ci to idealnie bo te silniki tak mają :wink:



GMP? W ogóle nic nie rozumiem z całego tekstu :/




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 23:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
PioneerO pisze:
GMP


No że na samym wierchu !

4t to jest obłęd. Miałem quada w 4t ale jakoś ogarniałem. Tyle , że tu jest rozrząd a tam były zwykłe popychacze. Wystarczyło dobrze wyregulować zawory jeśli wszystko było ok i śmigał ;D




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 23:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Może już musze iść spać bo pisze pierdoły ale jak nie rozumiesz podstawowych pojęć typu GMP (górny martwy punkt), nie wiesz czy głowica 4t powinna być smarowana olejem albo rozrząd czy luz na zaworach ustawiasz jak ci się podoba to polecam rozpocząć przygode z silnikami 4t od początku albo dać sobie spokój i odwieźć moto do mechanika, te silniki są wredne a nie mając podstawowej wiedzy nic nie zrobisz. Polecam studiowanie manuala, na 120 którejś tam stronie jest pokazane jak ustawić rozrząd, od tego bym zaczął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 895 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy