Dzisiaj jest 27 lis 2024, 15:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 17:12 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
nie mam pojecia jak z nim tam jest. jak to sprawdzic?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 18:36 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Pisalem już..

Cytuj:
Działa prawidłowo?, powinno być tak:
0-3,5k rpm - otwarty
3,5-7k rpm - zamknięty
7k rpm do końca - otwarty.


Podnieś bak, odpal i gazuj i zobacz czy się otwiera w takich obrotach jak wyżej..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 16:44 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 11:19
Posty: 4
Pojazd:
Siema : )
Mam rske z 2007 roku wersja PY.
Problem polega na tym, że na wolnych kręci się do 12 k. rmp a niezależnie na którym biegu do 10, 11 k rmp. DO setki przyspiesza dość szybko, ale nie ma wzrostu przyspieszenia od ok.7 k. rmp. ładnie idzie od 5 k rmp identycznie do końca.
Filtr odblokowany, końcówka arrowa ale dyfuzor oryginał, świeca br10 i nie jestem pewny jak jest z modułem. Zawór wydechowy zamyka się przy 2,5 k rmp a otwiera przy 8 k rmp (sprawdzone na luzie) lecz nie czuję różnicy w przyspieszeniu.
V max na prostej to ok 120. Później już znacznie ciężej przyspiesza. Najwięcej udało mi się nią jechać 135 km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 17:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Sprawdź kompresje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 17:32 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 11:19
Posty: 4
Pojazd:
8,9 bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 12:36 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
proxes77, sprawdź dysze w gaźniku - rska najlepiej chodzi na 120 i zobacz na którym ząbku jest zabezpieczenie igilicy, ogólnie dziwna sprawa bo kompresja w miare dobra, zawór działa, chyba że języczek jest odwrotnie wsadzony, odkręc i sprawdź powinno być tak:

http://a.imageshack.us/img694/8254/zawrwydechowy.jpg

Przy okazji wyczyść go z nagaru.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 16:40 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
silnik od zaworu mi nie chodzi;/ jak on powinien chodzic/ ten bolec powinien wysuwac sie i cofac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 19:00 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
misiek4783, tak, po dostaniu impulsu od modułu powinnien się otworzyć, obroty na których zawór dziala podałem w innym poście, ale może języczek jest zapieczony i to uniemożliwia otwarcie się zaworu wydech.?, najlepiej odepnij linkę od elektromagnesu, a jego podlącz na krótko pod aku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 8:43 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
juz mam. ten bolec szczypcami ciezko bylo wyciagnac z tego silnika i ten jezyk tez wychodzil ciezko jak..posmarowalem ten bolec i teraz chodzi ladnie jeszcze ten jezyk musze wyczyscic i bedzie mam nadzieje gralo : ) a w srodku tam gdzie wchodzi jezyk tez moge smialo czyscic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 10:54 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
W gnieździe języka nic nie ruszaj, bo paprochów naleci do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
zrobione ; ) dziala elegancko teraz chce zmienc swiece : ) jaka najlepsza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 22:04 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Niby dedykowana jest NGK BR10EG, lecz ja jej kompletnie nie polecam kosztuje ok.30zł, a mi zepsuły się 4 sztuki po ok. 5km, koledze również się zepsuła po małym przebiegu, wątpie by była to sprawa źle wyregulowanego gaźnika, gdyż kolor na świecy jest "kawa z mlekiem", ja polecam NGK BR8ES, ona jest również dedykowana do RS tyle że do zablokowanych, lecz to ogólnie różnicy bardzo nie ma między 8ES, a 10EG, gdyż to są świece "zimne". Tak więc najlepiej kup NGK BR8ES

PS: I proszę nie sugerować mi że owa świeca - NGK BR10EG padła mi po małym przebiegu bo nie była wygrzana - wręcz przeciwnie, o te świece dbałem bardziej niż o inne, a mimo to szlag ich trafił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 17:47 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
a irydowe nie sa dobre ? bo ja mam jezcze od poprzedniego wlasciciela w moto irydowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 18:14 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Jeżeli irydowa to tylko NGK BR10EIX, lecz co do jakości nie wypowiem się bo nie miałem z nią doczynienia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 19:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
misiek4783 pisze:
a irydowe nie sa dobre ?
Bardziej żywotne i odporniejsze na olej.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 21:00 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
to czyli irydowe lepsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 15:45 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 18:04
Posty: 28
Lokalizacja: Cewice Pomorskie
Pojazd:
mam jeszcze jedno pytanie. bo u mnie zebatka ta ktora jest przy kole jest luzna. sruby przykrecone mocno . to lata z tym srodkiem;/ co z tym zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy