Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2012, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 18:23
Posty: 9
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
siema, robie dorywczo moto i przyjechala do mnie rs z 2004 roku.

opis problemu:
Na wolnych ok. 2,5-2k obrotow strasznie sie trzesie
od 3-6,5 chodzi cichutko nic sie nie telepie i jest bajka
po przekroczeniu 6,5k obrotow zaczyna w niej cos mocno i glosno chrabotac, jakby cos w karterach sie przewracalo, mocno metaliczny donośny dzwiek
po przekroczeniu ok 10k oborotw jest juz w miare cicho

co zrobilem
zdjelem cylek, sprawdzilem luz na wale - brak
zdjelem sprzeglo - ok

co wiem
-wczesniej, przed tym co sie stalo w aprili bylo slyszalne chrabotanie na wolnych (bardzo malo slyszalne), ktore nie bylo systematyczne i po nacisnieciu sprzegla nawet na luzie, przestawalo chrabotac
-prawdopodobnie aprilia gubi zaplon, 1,2,3,4 dep do 11 tysiecy i jest spoko, na 5 slabiej ale idzie do 11 i gdzie wbijam 6tke i jade ok 10-11k obrotow zaczyna przerywac jakby braklo jej paliwa i tak do 7k obrotow (przy ktorych zaczyna sie to chrabotanie) i idzie dalej bez przerywania
- swieca, fajka, cewka sa sprawodzne i sa ok
- Aprilia jezdzi juz 2 lata na tym samym setupie, nic nie zmieniane.

Moje pytanie
Łozyska na wale?
Krzywy wał?
Czy moze cos innego?


Pytam bo nie chce mi sie na darmo rozpolawiac silnika, co wiaze sie z kosztami dla wlasciciela.




_________________

Obrazek
SHITERS <3


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 18:05 przez SHITERS, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:23 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Być może łożyska, ale to się okaże po rozebraniu.

Z tym wałem to wątpię, a to nagle się tak stało czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 18:23
Posty: 9
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
no mowi ze z dnia na dzien.
Nie wiem no, luzu na wale niby nie ma, ale co najbardziej mnie zastanawia to to chrabotanie, skad ono sie bierze.




_________________

Obrazek
SHITERS <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 7:13 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
No to prawdopodobnie mogą być łożyska, na wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
SHITERS, Rusz magnetem i sprawdź czy jest luz i czy słychać właśnie takie chrobotanie, jeśli tak => łożyska na wale do wymiany.
Z tym naciśnięciem sprzęgła i ucichnięciu to norma w AM6, inni tak mają, ja też mam :)
Jak przerywa na biegach to dysza jest za mała.
2 lata jeździ, a ile kilometrów ma zrobione na tym setupie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 18:23
Posty: 9
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
tego teraz ci nie powiem ale stan licznika to ponad 17k
ona nie przerywa tylko gubi zaplon i to sie stalo z dnia na dzien takze gaznik nie ma tutaj nic do rzeczy :p
Ma luz na magnecie lewo prawo, a nie gora dol.
Bd rozpolawial bo i tak bd trzeba robic i tak

Dzieki za podpowiedzi, mozna smialo zamykac :p




_________________

Obrazek
SHITERS <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
SHITERS, Sprawdź świecę, ewentualnie kompresja słaba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 18:23
Posty: 9
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
siedze w motorach 8 lat, zwlaszcza w takich kosiareczkach i wiem co trzeba sprawdzac, swieca lub kompresja to jest zbyt blachy powod i nie martw sie, sprawdzilem. jest to wina walu, zalozylem go na tokarke to ma bicie, ale lozyska tez juz padly, takze koszty koszty koszty.




_________________

Obrazek
SHITERS <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:28 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Dołączę się ...

Jakie łożyska do apki rs?? wymiary itd i ile one kosztują .. i przede wszystkim ile ich jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
młody1121,
6303 C3 na wał x2
6202
6203 x2
6204
1412 x2 (igielkowe)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 21:05 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
6303 C3 na wał x2
tylko te 2 są na wale ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
młody1121, Tak, tylko te dwa. Reszta jest w skrzyni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy