Dzisiaj jest 26 mar 2025, 8:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2013, 20:52 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
seb94 pisze:
bez przesady. za małe pierścionki to by mógł koło ręką kręcić na biegu a rozrusznik by chciał wyskoczyć

chodzi mi co to za uszczelki za 3 zł


Uszczelka jest z takiego samego materiału jak ta z mielocha

http://shop.mieloch.pl/uszczelki-silnik ... 9671.bhtml

-- 11 lis 2013, 21:52 --

Tłok ma 47.80 mm. Pierścienie też takie kupiłem. Sorki za błąd ale jak kopiowałem link z allegro gdzie były te pierścionki to na samej górze były pierścienie 47.80 mm a nie 47.40mm .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lis 2013, 23:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ale to chodzi ci że wymieniałeś tą pod cylem czy pod głowicą?

jak pod głowicą to skąd masz pewność że zrobiona z takiego samego silikonu co ta z zestawu DR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 23:46 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Chodzi mi o tą pod cylkiem.

Dobra. We wtorek czyli jutro kupię probnik ciśnienia kompresji. Rozbiore jeszcze raz cylek. Zobacze czy nie ma resztek po poprzedniej uszczelce jeszcze. Zmierze kompresje i dam znać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 8:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
seb94 pisze:
bez przesady. za małe pierścionki to by mógł koło ręką kręcić na biegu a rozrusznik by chciał wyskoczyć
A rozmiar 47,40 jest mniejszy od nominału ,pierwsze słyszę :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 16:11 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Sprawdziłem kompresje. Ponad 3 Bary czy czegoś jest : ( odkręcę cylinder i zobaczę uszczelkę i wgl czy wszystko ładnie się zgrywa : ( jak nie to lipa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 16:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wrzuć foty tego cylka i tłoka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 18:27 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Tutaj są zdjęcia cylindra i tłoka.

http://speedy.sh/7JuTt/cylinder.rar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 20:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gdzie masz to zdjęcie,mam je sobie ściągnąć i otworzyć , no chyba cię straszy :D :D :D jeszcze spakowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 20:44 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
n0ooRt pisze:
Gdzie masz to zdjęcie,mam je sobie ściągnąć i otworzyć , no chyba cię straszy :D :D :D jeszcze spakowane.


Ale leniwi są na tym świecie ludzie :DDDD

http://imageshack.us/photo/my-images/844/9abo.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/443/smc9.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/856/j7bl.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/10/1ut6.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/713/vc88.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/32/q1q5.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/594/hids.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 22:20 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
w gre wchodza chyba uszczelki, bo cylek i tłok wygląda w miare napewno nie na 3 bary(albo ja jestem slepy juz :p)




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 22:39 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Jutro poskładam powoli z głową i zobaczymy no




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 11:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dran pisze:
Ale leniwi są na tym świecie ludzie :DDDD
No właśnie ,g... widać na tych zdjęciach .Tłok ma pod drugim pierścionkiem już przebarwienia [nagar]czyli ,przedostawała się przez pierścień mieszanka, dałbym ten cylek do przemierzenia szlifierzowi , bo chyba wymiana samych pierścionków już nie pomoże.Cylek też wygląda już jakiś przypiłowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 15:41 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
no w sumie jak sie lepiej przyjrzec to, racja te pierscionki lekko prezpuszczają, ale nigdy tłok nie będzie trzymał idealnie także najlepiej złoż porządnie z głową moto i pojedz do mechanika zeby zmierzył ci kompresja, jak będzie ci sprawdzał to:
- moto ma byc dobrze rozgrzane ( do optymalnej temperatury pracy silnika )
- przepustnica ma byc otworzona do full (manetka do dołu na max)

ps. bo są pseudo mechanicy co nawet z manometra nie umieja korzystac

jak zle mu powiedziałem to poprawcie mnie :)

pozdrawiam Damian




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 15:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
damianb1997 pisze:
jak zle mu powiedziałem to poprawcie mnie :)
Po wymianie pierścieni mierzył kompresję na zimnym silniku [3bar] i problemem jest że w ogóle go nie może odpalić po tej wymianie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 16:05 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
hmm a skladales go od nowa teraz?




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 21:54 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Zamierzałem złożyć i wgl ale uszczelka pod głowicą się spierdzieliła i mi wodę przepuszcza... A te co kupiłem ten komplet uszczelek do am6 silnika to sa do bani jeśli chodzi o te silikonowe co ida pod głowice. Bo one są jakieś za małe... Na silikon pewnie nie za bardzo wziąć posmarować co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 22:04 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
hmm, ciężko mi sie wypowiedziec, ja składalem na oryginalnych uczelkach i nic nie smarowałem, bylo ok.

musisz kupic oryginalne uczelki z firmy twojego cylindra lub jak masz oryginala i tyle nie ma wyjscia
kombinowanie moze tylko powiększyc koszty z wlasnego doswiadczenia

a z jakiej firmy cyl czy seria?




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 23:19 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
malossiego 80 ccm i troche lipa....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 17:07 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
to kup oryginalne uszczelki mallosi do modelu twojego cylindra i muszą pasować




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 18:26 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Nie wiem gdzie takie kupic... na allegro nie ma... na malossim tez nie ma. Pójdę do motocyklowego jutro i zobacze jeszcze...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy