Dzisiaj jest 11 lut 2025, 17:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia RS
Post: 14 paź 2013, 19:52 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 19:40
Posty: 7
Pojazd: Aprilia RS
Mam mały problem z moją RS. Mam problemy z "1 odpaleniem". Chodzi o to, że np. gdy o poranku chciałbym ją zapalić to nie zapali na rozrusznik, muszę ją popchnąć raz lub dwa i momentalnie trzymać obroty 6-7 tyś przed ok. 15-20 sec, aby trzymała obroty i paliła normalnie z rozrusznika. Gdy już ją tak odpalę, np. z rana to wieczorem pali bez problemu. Ssania nie używam, bo zalewa. Jest to starszy typ gaźnika chyba 14,5mm DELLORTO z ssaniem ręcznym(dźwigienka przy filtrze. Apka jest 96' świeżo po dotarciu(remont na wakacjach) cylek 80cmm. Dodam, że została również zmieniona cewka zapłonowa. I mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie przy jeździe na zimnym silniku obroty do 6 tyś są odpowiednie i jaka jest optymalna temp. pracy silnika ?
Jeszcze mam 1 drobny problem - duł obrotowy między 6-7tyś . Na wyższym biegu nie chce go przekroczyć i zaczęło się to po remoncie.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :) LwG !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 15 paź 2013, 0:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
Po piersze masz za mały gażnik. conajmniej 19mm załóż, dostaje za mało paliwa i nie chce ci się bardziej w obroty wkręcac.
A co do rozrusznika możliwe że masz akumulator padniete.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 15 paź 2013, 15:25 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 19:40
Posty: 7
Pojazd: Aprilia RS
arek05123 pisze:
Po piersze masz za mały gażnik. conajmniej 19mm załóż, dostaje za mało paliwa i nie chce ci się bardziej w obroty wkręcac.
A co do rozrusznika możliwe że masz akumulator padniete.


Przed remontem było wszystko ok z wkręcaniem się, ogólnie to mi to nie przeszkadza, bo po zagrzaniu wkręcam ją na 7tyś+ i ładnie jedzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 15 paź 2013, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
Przed remontem jaki byl cylek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 15 paź 2013, 16:48 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 19:40
Posty: 7
Pojazd: Aprilia RS
arek05123 pisze:
Przed remontem jaki byl cylek?

Cylinder nie był zmieniony, nawet obyło się bez szlifu. Został zmieniony wał na wzmacniany "tańszy zamiennik" i tłok WM Motors 1P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 15 paź 2013, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
sprawdz ile ma barów, coś muszałeś zle zrobic przy remoncie albo żle dobrany tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 15 paź 2013, 19:49 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Jak zmieniles sam tlok bez szlifu to nie ma to prawa dzialac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 16 paź 2013, 18:58 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 19:40
Posty: 7
Pojazd: Aprilia RS
Tak. pisze:
Jak zmieniles sam tlok bez szlifu to nie ma to prawa dzialac.


Ale, że konieczny był szlif cylindra ? ;x

Mój ojciec(mechanik samochodowy) i spec od takich silniczków uznali, że nie będzie potrzebny szlif. Ogólnie remont był spowodowany rozwaleniem się łożyska na wale, al tłok został zmieniony "przy okazji". Czym może skutkować brak tego szlifu. Ale zeszliśmy z głównego tematu, tzn. złego palenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 16 paź 2013, 19:53 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Jeżeli gładź cylindra była w dobrym stanie to szlif nie był konieczny a co do palenia to zmieniałeś świece i regulowałeś gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Aprilia RS
Post: 17 paź 2013, 14:11 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 19:40
Posty: 7
Pojazd: Aprilia RS
Yoshi pisze:
Jeżeli gładź cylindra była w dobrym stanie to szlif nie był konieczny a co do palenia to zmieniałeś świece i regulowałeś gaźnik?


Uff to dobrze, gładź była prawie jak nowa :)

Tak gaźnik był regulowany, ale ja mam tylko śrubkę od obrotów, a obroty trzeba dobrze w granicach 2k. Świeca też zmieniona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy