Dzisiaj jest 25 lis 2024, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lis 2012, 18:02 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
Witam mam taki problem z moją aprilią rs założyłem uszczelkę pod głowicę i wszystko skręciłem i jak dmucham w zbiorniczek wyrównawczy to słychać takie syczenie jak by jakiś automatyczny odpowietrznik pomocy co to może być .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 18:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
A powiesz na jaki ch** w niego dmuchasz? Skoro nic nie cieknie, termostat otwiera, płynu nie ubywa, nie kopci białym dymem to czego szukasz problemu na siłę ? Nie przejmuj się tym, może tak ma być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 20:33 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
skolsik13, kolego właśnie ja miałem rozłożony motor i założyłem uszczelkę i poszed płyn i założyłem drugą i jak się dmuchnie jest tak samo takie syczenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 20:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
To może byc przez termostar. Jak dmuchasz i nie masz wcale płynu to termostat nie ma zadnego uszczelnienia i on sobie tylko przylega do głowicy i moze to on przepuszczać powietrze bynajmniej u mnie tak jest/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 21:45 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
Słuchajcie jest taki problem też że ją cały czas zalewa zero chęci odpalenia , co może być że nie chce odpalić zapiekł się pierścień wyczyściłem i teraz ciągle go zalewa /:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
gaźnik, czyli podstawowa rzecz najpierw ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2012, 21:59 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
Spoko czyściłem go i wszystko jest ok ale kurde cały czas ją zalewa jak ustawić żeby zapaliła tylko ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 10:06 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
error.1999, Głupie pytanie , a wyregulowałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 15:18 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
tak , ona łapie ale nie może załapać chyba zamówię nowy tłok z pierścionkami .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 16:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Jak masz samostart to gdy kręcisz rozrusznikiem psiukaj w gardziel na lekko otwartej przepustnicy. Powinien dobrze załapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
mi te samostarty nigdy nie pomagały w rozruchu dwusuwów...
a pluje z wydechu paliwem? strzela tylko czasami w tłumik czy jak?
sprawdz czy podczas odpalania bąbelkuje w zbiorniczku




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 17:03 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
pablo176, nie strzela w tłumik nie pomaga samostart chyba zmienię tłok i pierścienie bo ony tak dziwnie lekko wchodzą , co o tym sądzicie a mam malossi mhr 80 :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Weź zdejmij filtr powietrza, kawałek kartonu zrób dziurkę małą śrubokrętem i tą dziurką na srodek gardzieli. Tylko nie jakas ogromna ta dziura. Teraz jest troche zimno i moze zrobisz takie ssanie, choc jesli masz seryjny gaznik 14 to masz włąsnie takie ssanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 21:19 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
pierścionki zamówione




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2012, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Sprawdź iskrę na świecy,czy nie ubywa płynu do komory spalania.
Odpal moto na Kazia - zdejmij cały gaźnik,do króćca wlej strzykawką około 25 ml benzyny,zakręć z 3 razy rozrusznikiem(tylko nie ciągle,bo spalisz silnik w rozruszniku,kręć rozrusznikiem najwyżej 8 sekund,przerwa na 20,znów kręcisz) zakrywając ręką prawie cały króciec pozostawiając przerwę na 1 cm. Po 2 lub 3 kręceniu moto na tyle spręży mieszankę,że na chwilę odpali......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2012, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Biskup Śmierci to nie lepiej wylac z gaznika paliwo i dać mu kielicha i kręcić :wink:
niech pierścienie wymieni,wtedy zobaczymy




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2012, 17:27 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
jutro pierścionki będą założę jutro i będę próbował




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2012, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Metodą na Kazia eliminujesz wszystkie problemy z gaźnikiem. Jeśli chce zmieniać połowę silnika,to ok,ja wolę wiedzieć,co szwankuje:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 17:46 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
Biskup Śmierci, kolego pierścienie są zużyte bo jak włożyłem same pierścienie to był duży luz , ej słuchajcie z tym układem znów zdjąłem cylinder i tak jakby przez tą papierową uszczelkę przeciekał dlaczego to już 2 uszczelka czemu przez nią może walić płyn




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2012, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
A jak mocno dokręcasz nakrętki osadzone na szpilkach na głowicy? I czy przede wszystkim na krzyż?
Jeśli mocno dokręcałeś i na krzyż to sprawdź powierzchnie przylegania głowica-cylinder. Możesz też dać silikon wysokotemperaturowy. W mojej RSce padł gwint na jednej ze szpilek i nie mogłem dociągnąć głowicy. Dałem zwykły,czarny silikon wysokotemperaturowy,przez całe wakacje prześmigałem bez utraty płynu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy