Dzisiaj jest 21 sie 2025, 21:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ludzie ale Wy bzdury gadacie!
Stopień sprężania a kompresja to dwie różne rzeczy chociaż jedno ma pośredni wpływ na drugie.
Stopień sprężania podaje się w stosunku np 10:1 i można go zmienić np. planując głowicę czy zmniejszając pojemność szkodliwą skrzyni korbowej i dla danej konstrukcji silnika jest on stały bez względu np na zużycie silnika.

Kompresja podawana jest najczęściej w bar lub atm i jest ona zmienna dla danego silnika w zależności od szczelności i stopnia zużycia.

Co do Di-techa - 7 bar to dla tego typu silnika za mało do prawidłowej pracy. Gaźnikowiec może i nawet na 5 bar pojedzie ale będzie słabszy, natomiast wtryskowiec może i też ujedzie, ale nie odpali przy takim ciśnieniu. Nie ma podanej górnej maksymalnej wartości kompresji, dobry cylinder może utrzymać nawet 11 bar.

vitek94 skoro masz nowy cylinder i tak niski wynik to sprawdź jeszcze simmeringi na wale, uszczelki na cylindrze itp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
vitek94, napisz na GG 3505358. To pogadamy o SR. Mniej więcej wiem co i jak z tymi wtryskami... : PP




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 14:50 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nowy cylek, moze zle dotarty albo slabej firmy i temu kompresji nie ma. Kup nowe uszczelki pod glowice i cylinder. Koszt tylko 20pln:)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Uszczelki wszystkie nowe a cylek na 100% dobry.

Ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, mianowicie jak włącze zapłon to "pierdzi" sobie nie wiem kompresor czy tam wtrysk, nie ważne i mruga cały czan ta czerwona kontrolka na liczniku, nawet jak przestanie "pierdzieć" ;P a wydaje mi sie że dawniej tak nie było, ale nie jestem pewny bo skuterem przejechałem tylko 10 km od kupna więc nawet się nie przyzwyczaiłem...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Migająca kontrolka najczęściej oznacza niepodpiętą lub uszkodzoną jakąś wtyczkę (np. od przepustnicy). Sprawdź wszystkie wtyczki, wykasuj błędy na komputerze i zrób od nowa diagnostykę - może coś podpowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ale wszystkie wtyczki mam na 100% podpięte... jutro zrobie diagnostykę i zobaczymy...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 8:48 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jak ci ciagle miga to czyli, ze przeszedl w stan alarmowy czy cos takiego. Nie dobrze jak ci swieci;/ Moze szukamy uszkodzenia w zlym miejscu? Moze poprostu komputer masz zepsuty, albo poprostu czyta ci jakies bledy i mysli ze masz cos z silnikiem i nie chce ci go odpalac??
Jesli masz jakiegos kumpla co ma tez Ditecha to wloz do swojego skutera jego ECU i zobacz czy ci tez miga.


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 8:49 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Dante182, dobrze mówisz, mi też się tak wydaje że coś z ECU. Zawiozłem właśnie ją do mechanika, który podłączy ją pod komputer i dzis wieczorem albo jutro rano dowiemy sie co jest




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:43 
*

Rejestracja: 12 lip 2010, 12:04
Posty: 1
Pojazd:
vitek94, słuchaj potrzebuje znaleźć całego zestawu napędowego (łańcuch zębatka przednia i tylna) do Rieju rs1 Evolution.
Szukałem i nie moge znaleźć.
Może ty znasz jakieś strony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 13:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Hamm pisze:
vitek94, słuchaj potrzebuje znaleźć całego zestawu napędowego (łańcuch zębatka przednia i tylna) do Rieju rs1 Evolution.
Szukałem i nie moge znaleźć.
Może ty znasz jakieś strony.


Co to ma być???? :evil:




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 17:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pewnie posty nabija albo troll


daj znać co z ecu jak mechanik sie "pobawi"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 17:11 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Dante182, Rozwaliłes mnie!Gowno sie znasz na techu bo widac to po twoich wypowiedziach.Jaki stan alarmowy?chyba na rzece :mrgreen:

vitek94, ECU nie moze sie zepsuc/spalic od tak.Jeszcze sie nie spotkalem z takim porzypadkiem,a w Techach siedze juz dosc długo.

Nie wiem co ci da podlaczenie pod kompa,jak bledy mozna sprawdzic bez podpinania.

Zreszta stem, napisal ci co masz sprawdzic.Zrob jeszcze reset przepustnicy bo przewaznie przez nia kontrolka mryga.tak samo sie dzieje po wymianie przepustnicy lub ECU.

Niestey ale szlif musisz zrobic,dlugo nie pojezdzisz.

Co do pierdzenia podczas przekrecenia kluczyka to POMPA PALIWA pracuje tzn podaje paliwo do wtrysku pod cisnieniem,aby skuter mogl normalnie odpalic.Pomysl ze bez tej opcji musialbys krecic rozrusznikiem około 10s dluzej aby pompka nabila cisnienie.


Hamm, Kolejny len smierdzacy,rusz za przeproszeniem dupe i poszukaj a nie wyslugujesz sie innymi.I co najgorsze wcinasz sie w kogos temat!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
lord5005 pisze:
Niestey ale szlif musisz zrobic,dlugo nie pojezdzisz.


Jak tylko skuter będzie chodził to pierwsze co zrobię to allegro.pl!! Nie mam zamiaru jeździć tym skuteręm, sprzedam go i kupie sobie jakiś skuter na gaźniku (Aerox, Speedfighter 2, Sr minarelli) nie chce już mieć do czynienia z ditechami :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 20:35 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
lord5005, Hmm no akurat dla twojej swiadomosci czytalem taki watek na forum apriliasr :) I sa 3 rozne tzw "stany"
Jesli nie mruga to jest ok, jesli mruga to juz jest cos zle a jak caly czas sie swieci to jest cos zepsute. Kontrolka ci moze mrugac z wielu bledow. Jesli sie nie myle to jest ich ponad 20. Jesli znasz kody bledow to bez gameboya moze zrobic diagnostyke. Na forum apriliasr byly napisane kody bledow ale niestety juz tego nie ma;/




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 15:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
i jak diagnostyka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Na 99% dzisiaj moja przygoda ze skuterami kończy się ;( Bez Happy Endu :cry:

Mechanik powiedział że naprawa tego skutera to 1000 - 1200 zł. Ja w niego w części które kupiłem dałem ponad 1000 zł i nie mam już grosza na naprawe tego skutera. Jutro pojade dostawczakiem z wujkiem po niego i wystawie go na części... :cry: ale nim te części sprzedam to pewnie bedę miał już prawko więc rozdział skuterów zamknięty :(:(:(

Dzięki wszystkim za pomoc




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 17:24 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
jak to 1 tys ? a co ci w nim poszło nie powiedział mechanik ?




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 17:25 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
to powiedz co jest do naprawy . zeby przynajmniej inni wiedzieli co to moze byc i nie wsadzili kasy w skuter na darmo......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 17:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
To tak, znikła kompresja, mechanik jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo drogi i tyle powiedział




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 17:35 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
no to jakie 1tys ? wystarczy że kupisz jakiś cylek seryjny nawet albo zamiennik za ok 200zł z tłokiem i masz kompresję. po co zaraz 1200, :roll:




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy