Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 15:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2010, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Witam, już nie pierwszy raz piszę o mojej Aprilii Sr na wtrysku, z którą mam problem. Dziś postanowiłem nagrać filmik, który obrazuje mój problem. Zobaczcie! Może ktoś z was miał podobnie lub wie jak to naprawić :)

http://www.youtube.com/watch?v=WKM2uLLl6Kk




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 13:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
vitek jedyne co udało mi się znaleźć

http://www.youtube.com/watch?v=FR6Z9hKp ... re=related

ten facet naprawił swoją

jakbyś np zdobył jego namiary to po angielsku byś się dowiedział co i jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ale ja z angielskiego jestem noga ;/ nie ma szans żebym się z nim dogadał po angielsku :(




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 13:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to jak będziesz miał jego namiary to ja z nim pogadam bo jestem dobry z ang


poza tym często te problem da się rozwiązać przez komputer

często jego błędy nie pozwalają uruchomić apki

np jednemu nie chciała odpalać bo miał mało płynu chłodniczego, zagrzał ją i został błąd na komputerze

i on chronił przed uruchomieniem bo jak wiadomo nie ma czujnika poziomu płynu

tak w ogóle to podaj gg będzie wygodniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 13:52 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
vitek94, zarejestruj sie na forum apriliasr.pl
Tam jest pokazane jak wyciągnąć wtrysk przeczyscic itp. Sprobuj zrobic zabieg z czyszczeniem, zobacz czy ci wtrysk ladnie rozpyla paliwo. Wtrysk bezposredni musi byc czysty, bo jak jest zabrudzony to sie nie domyka i moze ci nie palic przez to. Zrob sobie jeszcze diagnostyke komputera i zobacz jakie ci bledy wyskoczą.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Jestem na tym forum i napisali mi wszystko jak zresetować ECU itd i zrobiłem to i nic... wtrysk podaje




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 19:41 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A jak z kompresja? Sprawdzales? Moze masz za mala i ci nie chce palic? Moze cos z iskra?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Iskra jest bardzo duża, a kompresji jest 6 atmoswer i tu nie wiem czy jest ile trzeba czy nie, bo widziałem gdzieś że minimum to 4 a niektórzy mówią że min to 8...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:42 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Stopień sprężania (bar): 6,0-6,2
Kompresje masz bez zazutu... Jesli jest iskra i wtrysk robi mgielke to juz nie mam pojecia czemu nie pali;/ Kompresja jest dobra taka jak ma byc.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:11 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
6 barow kompresji to jest bardzo malo norma jest 8-10 nawet do 11




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Techa przy 6 bar nie odpalisz łatwo...szlif kolego Cie czeka o ile jesteś na 100% pewien tej kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 22:17 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
Dante182 pisze:
Stopień sprężania (bar): 6,0-6,2
Kompresje masz bez zazutu... Jesli jest iskra i wtrysk robi mgielke to juz nie mam pojecia czemu nie pali;/ Kompresja jest dobra taka jak ma byc.


stopien sprezania a cisnienie to jest co innego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 8:05 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
alkodras pisze:
6 barow kompresji to jest bardzo malo norma jest 8-10 nawet do 11


Takie info bylo na apriliasr i wychodzi na to ze kompresje ma bardzo dobrą. Widocznie na wtrysku ma miec mniej niz na gazniku?

Stem pisalo ze ma miec miedzy 6-6,2 wiec nie musi miec zadniego szlifu


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 8:07 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 8:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dante182, nie wiem za bardzo o co Ci chodzi.
Co to znaczy, że ma mieć między 6-6,2?? To jak będzie miał 8, to będzie źle??

Wtryskowce potrzebują relatywnie lepszej kompresji niż gaźnikowce i z opinii innych użytkowników wiem, że poniżej 7 bar skuter już nie odpala.

vitek94, nawet jeżeli niska kompresja nie jest powodem kłopotów z odpalaniem (a na pewno jest), warto powoli zastanowić się nad szlifem, bo przy 6 bar długo nie polatasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
To trochę mnie zasmuciliście... tej kompresji jestem pewny bo mierzyłem manometrem. :|

A co do cylka to nie wiem czy wspominałem ale jest nowy... co prawda nie oryginał włoski ale nówka...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 12:37 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Identyfikacja

Średnica/skok tłoka (mm): 41/37,4

Stopień sprężania (bar): 6,0-6,2

Układ zapłonowy

Rodzaj: CDI

Rezystancja nadajnika indukcyjnego (Ω): 110

Bazowe wyprzedzenie zapłonu (°KW/min-1): 20/3000

Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu (°KW/min-1): 17/7500

Świeca zapłonowa

NGK C8RE
Szczelina (mm): 0,8-0,9

Układ wtrysku

Producent: Bing/Siemens

Typ: DITECH

Liczba wolnych obrotów (min-1): 1500±50

Układ ładowania

Maksymalne napięcie ładowania (A/min-1): 11

Napięcie regulatora (V/min-1): 13,5-15

Napięcie/pojemność akumulatora (V/Ah): 12/4

Ilości napełnienia

Olej skrzyni biegów (SAE): 75W/90

Olej skrzyni biegów (litry): 0,13

Widełki (SAE): 5W

Widełki prawa/lewa: 103cm³/103cm³

Opony

Opona przednia: 130/60/13

Ciśnienie solo/z pasażerem (bar): 1,7

Opona z tyłu: 130/60/13

Ciśnienie solo/z pasażerem (bar): 1,9/2,1

Momenty dokręcania

Głowica: 1. Etap - 5 Nm 2. Etap - 10 Nm

Koło zamahowe: 35-45 Nm

Kosz sprzęgła: 45-55 Nm

Świeca zapłonowa: 13-15 Nm

Oś koła z przodu: 50 Nm

Oś koła z tyłu: 110 Nm

Śruba zaciskowa osi koła z przodu: 12 Nm


Wszystkie informacje na temat Ditecha

Źródło: forum www.apriliasr.pl

Widocznie maksymalnie ma miec 6,2 bara??
vitek94, ma nowy cylek i ma 6 bar wiec jest wszystko w porzadku.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 13:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ale litania :D no z tego wynika że chyba jest ok :wink:




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 16:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
aaaa no widzisz nie napisałeś że masz 6 bar komresje

w sumie to powinienem spytać

ale dante te inf są trefne

tzn 6,0 stopień sprężania może i jest ale kompresja to co innego

na pewno cyl orginał ma więcej niż 6 bar komprechę

jak jest nowy to myślę że 10-11

vitek zdejmij głowicę i cyl i oblukaj

możliwe że ma już dużo rysek i się nie nadaje

spróbować zawsze można




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 18:06 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
jak dobrze cyl dotrzesz to będziesz miał dopiero 8 bar nawet 9. jak średnio to z 7 co nie przeszkadza za bardzo w pracy silnika i osiągi są minimalne różne, lub wcale, jak masz nowy nie dotarty jeszcze cylek to jeszcze ci kompresja wzrośnie.... Co do tego że poniżej 7 nie odpala, możesz i 5 mieć i powiniien śmigać., tylko na pewno nei będzie miał kopa i tyle nie pojedzie co taki co ma 7 czy 8.... chyba że Di-tech to jakies inne 10 przykazań ma :P




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 19:30 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
(Rapid[*TGB*), Ditech ma miec troche mniejsza kompreche niz inne. Np. znalazlem info ze aerox ma miec Stopień sprężania: 7,44:1
Wiec Ditech bedzie mial ok 10 bar kompresji. Nie wiem czym sie rozni stopien sprezania od mierzenia kompresji??




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy