Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 17:53 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ok. Sprawdziłem napięcia wychodzące z iskrownika.
zielono-czerwony 0,14 V
czarno-czerwony0,10 V
czarny 0,14 V
biały 0,14 V

A do cewki nie dochodzi żadne napięcie (widocznie wcześniej mi się pomyliło za co przepraszam).

Powyższe napięcia sprawdzałem miernikiem na pozycji 20V - prąd stały


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 17:54 przez Adrianeqq, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:24 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
te wartości uzyskałeś przy rozruchu z kopki czy rozrusznika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
jak z modułu do cewki nie dochodzi napiecie a z iskrownika wychodzi to znaczy ze prawdopodobnie moduł zje*any




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 19:28 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:35 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
no tak masz racje tylko dziwnie małe te napiecie jest zmierzę w sobote albo piątek wieczór jak powinno być bo już nie pamietam ale wydaje mi sie za za ma łe to napiecie jest ;/


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 19:36 przez markez, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 19:41 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Napięcia mierzyłem przy kręceniu rozrusznikiem ... Miernik mi dobrze działa bo mierzyłem napięcie na akumulatorze to miałem 14.00 a jak mierzyłem magneto to miałem 0.14 V




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:27 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Czekam na jakiekolwiek info : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 17:23 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
słuchaj nic nie zmierzyłem bo kolega przyjechał z silnkiem do roboty wiec nie było czasu ale może we wtorek Ci zmierzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 17:31 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Dobrze, poczekam : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
ja też czekam bo mam ten sam problem :P




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 13:47 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
chłopaki zrobiłem wam pomiary jednak nie pełne gdyż cierpie na brak czasu, wiec tak przy wyłączonym zapłonie sprawdź kable na module ( omomierzem) jedna klema na mase a drugą szukasz pinu który ma zwarcie czyli 0,00 Ohma jeżeli taki masz przekrecasz kluczyk i zwarcie powinno zniknąć ( moduł sterowany masą ), To jedna rzecz którą sprawdziłem dalej, na jednym z kabli od iskrownika znalazłem napiecie 13V na reszcie 1
,5 V (czasem mniej lub wiecej) Na kablach wchodzących do cewki 15V Na którymś z kabli przy module znajdziesz napiecie około 12V (tak jest u mnie)


Pomiary wykonane na zapłonie keeway gdyż yamaha była ale sie zbyła, próby przy rozruchu kopką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 19:42 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ok dzięki. Sprawdzę to u siebie ale chyba w weekend ponieważ teraz w garażu mam mrozy po -10 C.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 16:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
u mnie wychodzi na to ze wszystko dobrze. sprawdzalem regulator napiecia i chyba wlasnie mam zje*any




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 19:43 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
phoenix10102 pisze:
u mnie wychodzi na to ze wszystko dobrze. sprawdzalem regulator napiecia i chyba wlasnie mam zje*any



bez regulatora Ci zapali, a masz napiecie przed cewką ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 15:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
przed cewka mam. myslalem ze cewka padnieta ale wymienilem i nadal dupa. chyba ze fajka...




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 18:10 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
phoenix10102 pisze:
przed cewka mam. myslalem ze cewka padnieta ale wymienilem i nadal dupa. chyba ze fajka...


jakie masz napiecie przed cewką ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 19:49 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Przepraszam, ale jutro sprawdzę te napięcia. Dzisiaj wyleciało mi to z głowy : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:59 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Z tym zwarciem jest ok, znalazłem taki przewód i jak włączam zapłon to zwarcie znika. Sprawdziłem także napięcia na iskrowniku i mam na przewodach 0.5 ~ 0.6 V... były próby przy rozruchu kopką i rozrusznikiem.


A na iskrowniku nie powinny być napięcia zmienne ?

http://www.seba-motor.pl/zaplony.php


Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 19:58 przez Adrianeqq, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 17:26 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
No i ponownie sprawdziłem napięcia tym razem ZMIENNE i wyszło mi 5.5V 5.5V 6V 0V 5V - to są napięcia na kręceniu rozrusznikiem. A przed Cewką WN 0 V Zmiennego i Stałego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:00 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
moduł :) wymień i powinno być okej bo z tego co piszesz to ginie w module :) wiec tam szukaj usterki ;) skoro na cewke juz nie idzie a na moduł jeszcze idzie :). Zasatnawia mnie coprawda jeszcze jedna rzecz ze napiecie jest zmienne na alternatorze :/ przecież tam są diody prostownicze i one " prostują napiecie " i bardzo możliwe ze to właśnie ich wina sprawdź te diody jaką mają wartosć. A i jeszcze jedno odłacz aku i sprawdź przy włączonym kluczyku czy na kablach do aku jest napiecie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:20 
*

Rejestracja: 12 lut 2011, 18:05
Posty: 31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Mam sprawdzić czy przy odłączonym akumulatorze i włączonym kluczyku jest na kablach napięcie ? A powinno być tam jakieś napięcie ? ... A co do tych diod, to już nie wiem co z tym zrobić ponieważ są tam tylko zwoje miedziane i cewki. do niczego więcej dostępu nie mam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy