Dzisiaj jest 21 cze 2025, 1:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2014, 21:23 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
A jak bym zrobił szlif cylindra to musiałbym docierać ?

Jeśli tak to tak samo jak nowy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 kwie 2014, 13:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Owszem.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 19:09 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Jeszcze takie pytanie
Co bym musiał w nim jeszcze wymienić aby poszedł 100km/h ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 23:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
W 4t osiągniecie takiej prędkości przy tak małej pojemności nie jest możliwe.. prędzej wałek przez głowicę wyskoczy, a zawory bokiem wyjdą niż pojedzie więcej niż 100km/h, ciesz się osiągami rzędu 90, bo te opony chińskie to jest porażka, chcesz szybko jeździć kup 125, a najlepiej 250 w 4t, wtedy ponad 100 poleci :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 9:36 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
A jak założę ten cylinder
http://allegro.pl/tuning-cylinder-90cm3 ... 20443.html

to zamknę licznik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 13:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli dobrze wyregulujesz i spokładasz to owszem.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 22:27 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Czy sprężyna od sprzęgła powinna być taka twarda ? Bo jak dzisiaj zakładałem pasek to nie mogłem ścisnąć
Kupić nową ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 23:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dobrze, że jest twarda, ważne, aby nie miękła po rozgrzaniu.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 15:14 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Mam problem

Skuter gdy odpali muszę dać na full gaz i ma wtedy wolne obroty i trzeba czekać z 5 minut żeby wszedł na wysokie obroty

Czy mógł się zapchać gaźnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 16:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie masz ssania ? Jaką masz dysze i filtr powietrza, na ile obrotów jest śrubka mieszanki? Jeżeli jest na maksa wkręcona, to skuter nie będzie w stanie utrzymać obrotów.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 13:11 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Gaźnik wylewa paliwo z tyłu
tam gdzie jest filtr

co zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 14:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Uszkodzony zaworek iglicowy, albo membrana w gaźniku, lub zbyt duża dysza i zalewa go na wolnych.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 7:33 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Jak dam do niego gaźnik np 18mm to będą lepsze osiągi ?

-- 04 maja 2014, 22:35 --

Jeszcze przy tym wariatorze miałem takie 2 cieniutkie podkładki i nie wiedziałem gdzie je założyć.
Czy bez nich będzie wszystko działało ?

-- 06 maja 2014, 8:33 --

Przy zmianie cylindra kupować wał czy wytrzyma ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 15:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli nie ma luzów to nie, wymień tylko łożyska, bez nich się nie obejdzie.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 17:26 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
1.Na przeciwtalerzu jest ten wentylator i na nim nie ma tych ząbków bo się urwały. Mogę tak z tym jeździć ?

2.Jeśli dam większą dyszę to zwiększy ona osiągi ? Teraz mam 75

-- 08 maja 2014, 17:54 --

Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy jeździć bez tego wentylatora

-- 08 maja 2014, 18:26 --

Jeszcze jedno pytanie myślałem o swapie


Od jakiego motorku podszedł by silnik do mojego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 15:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Rozejrzyj się za silnikami piaggio/gillera. :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 17:33 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Mam oferte silnik od Yamahy Bwsa

Podejdzie do mojego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 23:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Górne mocowanie.. nie podejdzie, masa przerabiania, szukaj silników p/g pisałem wyżej ..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2014, 11:38 
*

Rejestracja: 14 kwie 2014, 0:04
Posty: 62
Pojazd: Baotian bt49qt-6
Jaką benzyna lać ?

95 czy 98 ?

Czy jak będę lał 98 to nic mu się nie stanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 21:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Lej 95, 98 jest bardziej ''sucha'' cylinder pracuje w większej temperaturze, jest bardziej wysilony, nie polecam.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy