Dzisiaj jest 22 lut 2025, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2011, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Witam
Od pewnego czasu miałem problemy z swoją kataną, bardzo dużo paliła i za nic w świecie nie dało sie wyregulować gaźnika,więc postanowiłem wymienić pierścienie, gaźnik, zawór, membranowy. Po założeniu tych częsci skuter dobrze jeździ tylko że problem z bardzo dużym spalaniem pozostał nadal :/ Na 1 litrze paliwa robię ok 3 km :roll: Na pewno nie ma żadnych wycieków ponieważ rozebrałem cały skuter i wszystko dokładnie sprawdziłem. Zastanawia mnie jeden fakt otóż śrubka od regulacji powietrza w gaźniku musi być wkręcona do końca ponieważ gdy ja popuszczę skuter gaśnie i nie chce się wkręcać na obroty... także w filtrze powietrza musiałem dołożyć gąbkę więcej ponieważ bez tego skuter nie chce jeździć...Dodam żę w gaźniku dysza głowna ma rozmiar 68.
Co może być nie tak ? Bardzo proszę po pomoc :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Uszczelniacze do wymiany na 90% :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
RiderNRG, uszczelniacze tak jaki łożyska były wymienione w styczniu więc nie ma opcji :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:00 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Możliwe że uszczelniacze są kijowe po drugie sprawdź pływak kranik itd:)
Albo wpadnij do mnie i zrobimy:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Może źle założyłeś co ci szkodzi sprawdzić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Silnik składał mi mechanik więc powinno być dobrze....a i kurde już nie mam czasu siły i ochoty rozpoławiać 10 raz tego silnika :/ mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:57 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
No sprawdź ten uszczelniacz bo ja zrobiłem na swoim 300km i się posypały i lipa więc sprawdź :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Żeby sprawdzić albo wymienić uszczelniacz nie trzeba rozpoławiać silnika :roll:


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 19:55 przez RiderNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
RiderNRG, Trzeba ponieważ w morini jest zębatka która napędza pompkę oleju za uszczelniaczem i nie ma możliwości wyciągnięcia jej. Ale to na 99 % nie uszczelniacz ponieważ doszedłem do wniosku ze nie ma takiej opcji żeby cylinder ''przetrawił'' takie ilości paliwa w tak krótkim czasie...sprawdzę w piątek jeszcze pompkę paliwa bo być może zapchał się węzyk zwrotny i paliwo ucieka gdzieś bokami.....


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 18:59 przez nynek, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:37 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Czyli co nie mogę zmienić uszczelniaczów w morini bez rozpoławiania :) ? Na forum aprilia czytałem i już dużo osób zmieniało i nie musiało rozpoławiać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 16:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tylko dwa wymienisz zewnętrzne:

od magneta i od strony wario

ale tego wewnętrznego nie wymienisz bez rozpoławiania

@DOWN: dzięki za sprostowanie


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 19:12 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
seb94, dokładnie tak. A jakby nie patrzeć to on jest najważniejszy i nie jest najmniejszy bo jest wielkości zewnętrznego od str waria. A ten zewnętrzny od str waria to tylko jakby zaślepka...


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 17:16 przez nynek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy