Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:51

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Mam bardzo ważne pytanie dotyczące zakupu Yamahy R6, nie chce jej kupować teraz ale w ciągu najbliższych 2 lat. I moje pytanie dotyczy tego czy ta BESTIA będzie odpowiednia dla mnie :(.

Jeżdżę od 4 lat pierwszym moim pojazdem był Keeway Matrix na którym to miałem swoją pierwszą wywrotkę oraz wypadek (przy 60km/h tylne koło załapało piasku i wyleciałem z drogi, zleciałem ze skarpy 3m. Przód skutera był cały do wymiany) po wypadku (3 lata temu) nie miałem żadnej wywrotki ani wypadku.
Obrazek

Aktualnie jeżdżę Aeroxem który jest na prawdę bardzo silny (oczywiście bez porównania ze ścigaczem) Bardzo ciężko jest nim ruszyć bez stawania na koło, potrafi podnieść przy 30 na wyboistej drodze. Tym skuterem również stuntuje.
Obrazek

R6 jechałem raz w życiu i to tylko pierwszym i drugim biegiem, Nie było tak źle rozpędziłem się do 80km/h (może i mało ale jak na pierwszy raz jazdą ścigaczem :)
jeszcze wtedy nie umiałem zmieniać biegów :P )
Obrazek

Może i to małe doświadczenie ale nie należę do tych którzy dają gazy przy najbliższej okazji. Zanim zacznę jezdzić maszyną musze ją najpierw poznać tak było z każdym motorem jakim jechałem :) najpierw hamulce i manewrowanie potem gaz :)

Tylko nie piszcie mi w prost że jestem idiotą czy coś ;/

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Pojazd:
Witaj.