Dzisiaj jest 17 lis 2024, 16:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2013, 13:57 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Siemaa. Mam problem w moim boosterku . Skuter odpala bardzo ciężko. wogole nie wchodzi na obroty i po dodaniu gazu gaśnie. Dodam ze z filtra powietrza leci paliwo . Wydaje mi się ze to membrana? dobrze myślę?. Zmieniłem już świece i fajkę. a i czy jak coś to ten zawór bdz dobry?http://allegro.pl/zawor-membranowy-amico-booster-bws-zuma-slider-2t-i3357946087.html#tabsAnchor wiem ze lepiej by było jakiś markowy ale już mam dosyć wsadzania pieniędzy .




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 14:15 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
to nie membrana!!!! mam teraz ten sam problem w Sr....gaśnie po dodaniu gazu, leci ciurkiem z gaźnika ciężko odpala.... no te same objawy co u ciebie....dodam że zmieniałem membranki z Tec sport na orginał i na odwrót i nic nie pomogło...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 14:15 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
Ej a stało ci się to tak z dnia na dzień????




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 15:00 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
nie. kupiłem nowy silnik niekompletny. I właśnie taka przykra niespodzianka.;/




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 15:03 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
aha bo mi tak z dnia na dzień sie stało....no ja obstawiam na gaźnik no ale może coś pominołem....




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 10:45
Posty: 523
Lokalizacja: woj. Małopolskie
Pojazd:
PŁYWAK !!! mi sie to stało pare dni temu ;) czysciłem gaźnik i nie zauwazylem jak mi wypadł zaworek z pływaka i go zalewało non stop i ciurkiem leciało paliwo z gaźnika i do filtra. Jeśli nic nie kombinowałeś z czyszczeniem gaznika tylko tak po prostu z dnia na dzien, to zobacz membranki lub króciec, bo paliwo leci do gaźnika ale nie ma kompresji żeby szło do cylindra to zostaje w pływaku i z nadmiaru sie wylewa i leci też do filtra. Pozdrawiam




_________________

pioterp13 pisze:
czytałem gdzieś , ze bidalot jest taki jak malossi c16, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 17:41 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
zaworek wydaje się być dobry. Możliwe jest ze łapie lewe powierzę albo ze coś z elektryką?




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 17:45 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
mogę kupić new gaźnik ale muszę być pewny czy to jest to bo już nie chce pakować w ten skuter.




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 19:30 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
tak to gaźnik...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 21:29 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ktoś sie jeszcze wypowie?




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 10:45
Posty: 523
Lokalizacja: woj. Małopolskie
Pojazd:
niekoniecznie moze to byc gaznik ;] i jak sie ktos sie zna to niech sie nie wypowiada. Bo moze to byc np. membrany lub coś co moze lapac lewe powietrze lub nie bedzie kompresji, zeby paliwo lecialo do cylindra. No albo oczywiscie cos z plywakiem, moze sie zawieszac i go zalewa i z nadmiaru leci paliwo.




_________________

pioterp13 pisze:
czytałem gdzieś , ze bidalot jest taki jak malossi c16, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 21:49 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
ElectricOrange,
właśnie jak się nie znasz to sie nie wypowiadaj...
jak by łapał lewe to by kichał...
a kompresja nie ma nic do tego...dla sprostowania ja mam nowy cylinder na którym przejechane ok 500km....

jak to czytam to mnie krew zalewa... mam ten sam problem i zmieniałem ten pływak i żadnej reakcji problem nie znikł.... nie pomaga regulacja,zmiana membranek ani zmiana kranika podćiśnieniowego i też nie jest to wina ssania bo nawet jak by się rozwaliło i cały czas chodziło to by się wkręciła... to gaźnik na 100% i nic innego...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 7:44 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
A i u mnie gaznik, nie reaguje na regulacje.Og_r92, u Cb tez tak jest? A pytanie czy eletryka nie ma nic do tego?




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 8:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2013, 13:08
Posty: 36
Lokalizacja: Krosno
Pojazd:
Spróbujcie podgiąć pływak być może zaworek nie domyka do końca i dlatego paliwo przemieszcza się do filtra. Druga sprawa to iglica. Na maxa w górę żeby dostawał mniej paliwa. Trzecia sprawa dysze. Może są za duże i skuter nie spali tak dużej mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 15:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 10:45
Posty: 523
Lokalizacja: woj. Małopolskie
Pojazd:
Og_r92, no widze jaki znawca sie znalazł.. swojego skuterka nie umiesz naprawić to na prawdę, tak się znasz, że hohoo.. a ja naprawiam skutery od kilku lat więc proszę, przymknij się :)




_________________

pioterp13 pisze:
czytałem gdzieś , ze bidalot jest taki jak malossi c16, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:03 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
ElectricOrange,
naprawiasz skutery już parę lat???? pfff...
skoro ty mówisz że to kompresja to narazie....
a ja czekam na gaźnik i w tym czasie chcę pomóc takim osobom jakRogan, ale według myśleń ElectricOrange, to może Rogan, niech sprawdzi ciśnienie w tylnej oponie...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 10:45
Posty: 523
Lokalizacja: woj. Małopolskie
Pojazd:
Og_r92, oj dziecko, dziecko.. brak słów :) miałem dziesiątki skuterów które ciężko odpalały i paliwo zamiast do króćca leciało do stożka, ponieważ gdyż iż membranki miały prześwity panie kolego ;] i nie zasysało paliwa z gaźnika do zaworu tylko w gaźniku sie gromadziło paliwo i z nadmiaru wylewalo. A dziesiątki innych skuterów miałem zepsutych wlasnie przez gaźnik i była to przyczyna pływaka, zaworka itp.




_________________

pioterp13 pisze:
czytałem gdzieś , ze bidalot jest taki jak malossi c16, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 10:45
Posty: 523
Lokalizacja: woj. Małopolskie
Pojazd:
i tak btw. panie znawco, ty myslisz ze jak sie nie ma kompresji to juz to od razu znaczy, ze cylinder do dupy? buhahahh.. znawco, mozesz skutera nie odpalic, zmierzyc kompresje, pokaze ci 5bar i bedziesz myslal ze cylinder zatarty a tu sie okaze, ze cylinder w igła stanie i bedzie płacz bo dalej nie wiesz co z nim grane a to wlasnie moze byc przez uszczelniacze i inne pierdołki co od razu nie ma kompresji w skuterze.




_________________

pioterp13 pisze:
czytałem gdzieś , ze bidalot jest taki jak malossi c16, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:20 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
ElectricOrange, dziecko dziecko to se możesz do starej wołać....


te mechanik a ja miałem uszczelniacze padnięte i co jeździłem i nic się nie stało.... to że ludzi robisz w konia to znaczy tylko o twoim chamstwie....
co ty mi tu z kompresją wyjeżdasz????
dziecko wie że jak zdejmie się cylinder to widać czy dobry czy do dupy.....

a ty pierwszy napisałeś że jak nie ma kompresji to ci nie będzie paliwa zassawało...nawet gdzy odpali???? to co nie będzie się wkręcać????? hahahahahahah nara szkoda mi klawiatury na takich




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 10:45
Posty: 523
Lokalizacja: woj. Małopolskie
Pojazd:
ahahahahahhahaahahhahahaa o boze, widzisz i nie grzmisz.
Tym zakończę moją konwersację bo nie ma sensu się kłócić z ułomem co nie potrafi naprawic swojego skutera.
Obrazek




_________________

pioterp13 pisze:
czytałem gdzieś , ze bidalot jest taki jak malossi c16, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy