Dzisiaj jest 01 kwie 2025, 4:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 02 paź 2013, 20:45 
wiec panowie zdjalem ta rure calkowicie wyregulowalem gaznik pod wieksza ilosc powietrza ale zero rezultatu nawet gorzej zastanawiam sie czy moze nie ma blokady na wariatorze ale wszyscy pisza ze w 727 nie ma


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
Post: 02 paź 2013, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
To ty blokad nie sprawdzałeś ? Nie ważne co inni piszą musisz sprawdzić wszystkie.




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 9:13 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
My swoje a Ty swoje
I jak tu Ci pomóc?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2013, 0:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie polegaj na opiniach innych, zasada jest taka, że do póki czegoś nie spierdolisz za przeroszeniem, to się nie nauczysz, musisz sam wszystko sprawdzić, to, że inni piszą nic nie znaczy '' innym jeździ, Tobie nie'' inni to inni, patrz na siebie, zdejmij pokrywę i zobacz, czy nie ma podkładki.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Post: 05 paź 2013, 8:30 
czy po zdjeciu tej pokrywy odrazu bedzie ja widac czy trzeba ten talez odkrecac? pozdrawiam




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 05 paź 2013, 21:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No pasek będzie na tulejce, a za paskiem będzie ta tulejka, jak ściśniesz talerze sprzęgła i pociągniesz pasek, to powinno to być widać.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Post: 10 paź 2013, 9:49 
ok patrzylem na ten wariator nie ma tulejki ;/ modul odblokowany nie wiem co to moze byc nie mam jak zmierzyc kompresji narazie daje sobie spokoj bo juz nerwow nie mam do tego bzyka dzieki wielkie za odzew i pomoc moze jeszcze kiedys pokombinuje ale narazie daje odpust pozdrawiam




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...