Dzisiaj jest 10 lis 2024, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 11:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 14:05
Posty: 63
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Cytuj:
Ładna jest, nie przejmuj się gdzieś muszą wylać swoje żale.


Nie wiem czemu uważasz, że niektórzy wylewają tutaj swoje żale... Ewidentnie widać, że ten "motocykl" nie cieszy się polpularnością i nie ma za dobrej opini. I ja osobiście wcale nie uważam, że skuterki są najlepsze i sam wolałbym kupić sobie coś innego. No ale jak się miało 15 lat to ciężko jeździć czymś innym... I nigdzie też nie powiedziałem, że 4T jest do kitu. Są to bardzo dobre silniki i chętnie bym się w takiego zaopatrzył, ale nigdy w takiej CBR... Niech będzie to jakieś SM typu Senda, DT, ale nie Honda, która wygląda beznadziejnie i jest śmieszna, bo ten silnik do niej nie pasuje. I powtarzam, że wcale nie neguję ekonomiczności i wytrzymałości 4T. Tu chodzi konkretnie o ten model Hondy. Nie podoba mi się i bym tego nie kupił.




_________________


"It's still your motherf***ing session :D"


Moja zabawka;
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=166520


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
PioneerO pisze:
Nie porównuj 50 do 125 ;]

To samo chciałem napisać.



Kolego ja nie wiem co ty masz do tych kibli?
I co z tego , że robimy racingi itd?
To nasza spawa i tobie nic do tego.Cbr trochę wąska , ale miał taką mój sąsiadz i nie powiem ładnie się tym jeździ .




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ja tym moim kiblem to bym Cie 3 razy objechał i byś się nawet nie zorientował -.- więc odczep się od naszych kibli.
A po za tym jakbyście nie zwrócili uwagi na to że to wygląda jak rowero to bym nawet o ty nie pomyślał chociaż ten motor nie wygląda jak na sportowy a raczej jak szosowo-turystyczny i tu kończy mi się to co mi sie podoba.
Silnik w 4-suwie przy tak małej pojemności to porażka może i ekonomicznyi trwalszy ale sory woałbym przejechac 100 km rs w 2-suwie niż twoim 4-suwem 200 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Aroni, nie do końca masz rację pisząc
Aroni pisze:
nie ma za dobrej opini.


Bo ludzie do mechaniki itd nic nie mają, tylko po prostu jest wąski, i ludzią nie podoba się jego wygląd ale z drugiej strony, to i tak 125 więc po co ma udawać 600?
CBR jest dość tania mało awaryjna, więc dobra na pierwsze moto, nie wszystkich stać na spalanie 2T, a spalanie 3-4l a 6-7l to jest różnica.

Kupując używane 4t cebra to najlepszy wybór, bo niestety yzf r125 droga, a rs4 125 jeszcze nie ma,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
Aroni pisze:
Cytuj:
Ładna jest, nie przejmuj się gdzieś muszą wylać swoje żale.


Ewidentnie widać, że ten "motocykl" nie cieszy się polpularnością i nie ma za dobrej opini..

Wśród hejterów na pewno. :wink:

Gadka szmatka gadasz bez sensu opinię ma dobrą tylko jest wąska i wszyscy płaczecie z tego powodu.
Jest to chyba najmniej awaryjna 125cm3 w tych rocznikach, osiągi też jak na 4T nie są złe, małe spalanie, CBR 125 nic nie udaje. :P




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
marcinek pisze:
dokładnie, świetne stwierdzenie , już po samym dźwięku słychać że sie to wkręca jak szatan za to w tym marnym 4t jak jedzie to ma sie wrażenie że szybciej bym ten wał rozpędził reką

Szczerze Ci mogę powiedzieć... Siądź na CBR czy YZF-R125 i przewieź się... Dość szybko się wkręcają, faktycznie nieco wolniej od 2T, lecz nie wiele... Nie macie za grosz odpowiedzialności... Co 15-18 latkowi daje prędkość 150-160km/h (którą notabene mało które 2T osiąga?)? Szybką śmierć przy braku wyobraźni, doświadczania i umiejętności... Po co Ci te 20-30km/h więcej? Spalanie przez pół... Osiągi takich 125 są zupełnie wystarczające... Po co Ci więcej?? Życie ciągnie się przez kilkadziesiąt lat... Będziesz jeszcze miał czas na takie prędkości (na niemieckich autobahn'ach, bo legalnie nigdzie indziej)... Wg. mnie wszystkie 125 nie powinny przekraczać 100-120km/h bo nasuwa się pytanie egzystencjalne "po ch.olerę?" ... Dużo przyjemniej jeździ się 125 w 4T, które może i nie ma tak pięknego dźwięku jak Cagiva Mito w rezonansie czy RS125GS. 2T musisz kręcić na obroty jak głupi, a tu w 4T odkręcasz gaz i niemal z każdych obrotów jedzie...

Adiii pisze:
Wyczyn taki, że żaden 2t nawet połowy tego przebiegu nie zrobi bez awarii
Co to nowa jednostka spalania? l/km/h ?

Tu bym się kłócił, bo spokojnie takie przebiegi można nawinąć...

TeDeX pisze:
Tak tak.. dzwiek 125ccm w 4t jest po prostu cudny jak....


Mi się nie podoba w ogóle dźwięk singla w 4T... Jedynie w R125 jest w miarę...

FiRe pisze:
i wyłącznie do odprowadzenia spalin


Ale herezje...

szefoo pisze:
Gadka szmatka gadasz bez sensu opinię ma dobrą tylko jest wąska i wszyscy płaczecie z tego powodu.


Właśnie... Apropo opinii... CBR 125 ma bardzo dobrą opinie jeśli chodzi o właściwości jezdne i osiągi (jak na 4T), jedynym mankamentem jest jej wygląd... Ale to da się przeboleć...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
fajna cbrka, pozazdrościć :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Marcin194 pisze:

FiRe pisze:
i wyłącznie do odprowadzenia spalin


Ale herezje...



Dobra, nie napisałem o wyciszeniu. Chodziło mi o to, że w przeciwieńswie do 2t, gdzie wydech musi mieć zachowane odpowiednie kąty i kształt żeby występował rezonans w danym zakresie obrotów 4t nie musi spełniać tych warunków. Fakt, może źle to napisałem. Mimo wszystko nie ma sensu zakładanie wydechu od większych pojemności do CBR. Jeżeli już to przelot dedykowany do tego modelu.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2009, 11:07
Posty: 88
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Fajna cebra, latasz i latasz, a w baku nic nie ubywa, chciałbym taki rower, który ładnie idzie i nic nie pali :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
Przerywając, jak pisał FiRe, ja się piszę na Czestochowę. Co do dzwięku, dużo mi osób mówi zebym wydech zmienił , będzie bardziej basowy. Jednak prawda jest taka, że 4t w singlu na 125 nie ma w ogóle dzwięku, sam mam i wiem. Ja kupując oczekiwałem , małego spalania i wmiare elastycznej jazdy, a przede wszystkim żeby było wytrzymałe i nie psuło się. Jak na razie nie mam nic do zarzucenia, gdybym nie miał A i wyboru między wiekszymi pojemnościami w 4t wziąłbym Derbi GPR lub yzf. Aktualnie wole coś z Huski w sm 610, dzwięk nie powala, ale za to osiągi są wystarczające.
Co do 2t w 125, jedynie dzwiek mi się podoba :P .

Co do CBR nie mam nic do zarzucenia, jednak osobiście bym jej nie wybrał. Twoja z profilu nie tak zle wygląda :wink: .




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 14:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
FiRe pisze:
Dobra, nie napisałem o wyciszeniu.

Dalej herezje... Wydech w 4T musi mieć odpowiednią długość i przepustowość wpływa to na osiągi... Ale jest to jakiś 5% mocy, nie jak w 2T 50%...
FiRe pisze:
obrotów 4t nie musi spełniać tych warunków.


Tych nie ale wiele wiele innych... Akurat w singlu kolektor ma niewielkie znaczenie, ale mógłbyś poczytać o kolektorach 4-1 i 4-2-1 do samochodów/motocykli czterocylindrowych...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Dobra, pewnie masz rację :) Nie mam zamiaru się kłócić. Na logikę, im mniej przeszkód na drodze wylatujących z cylindra spalin tym lepiej. Dlatego też przykładowo na wyścigach z tego co się orientuję używają full przelotów. Nie przeczę, że tak jak piszesz - inne czynniki mają także znaczenie, ale nie wiem czy w takiej CBR (bo o niej cały czas mowa) będzie to odczuwalne. Faktycznie, na początku być może zbyt ogólnikowo napisałem z tymi wszystkimi 4T. Przyznaję się do błędu :wink:




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Każdy pisze o silniku, że 4t gorsze od 2t i bla bla bla. Fakt faktem jest ekonomiczny i mało spali ale ludzie gdy kupują motocykl przecież patrzą też na wygląd, a w tym przypadku czyli CBR 125 ten wygląd nie powala. To motor dobry dla 16 latków, którzy dopiero zdali kat. A1. Ja osobiście mam 18 lat i szczerze wole jeździć "kiblem" jak to nazywacie, niż CBR. I jestem pewny w 1000000% że nie jeden "kibel" by objechał tą CBR na jednym kole.

A co do tematu to właśnie gdzie ten Dubai? :) O co z tym chodzi? :>




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2011, 21:40
Posty: 140
Lokalizacja: Dębica podkarpackie
Pojazd:
wpisz w google "dubai style" i bedziesz wszystko wiedzial.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
KrystianRox pisze:
, chciałbym taki rower, który ładnie idzie i nic nie pali :mrgreen:


Ha ha się uśmiałem..Wiesz co mam ochotę robić z takimi ludźmi co piszą tak idiotyczne komentarze?Za pewnie nie bo nie będziesz potrafił zasnąć..

Rafcio825 pisze:
. I jestem pewny w 1000000% że nie jeden "kibel" by objechał tą CBR na jednym kole.



Na jednym kole powinno Cię przeżucić,powinieneś ąć głową w asfalt może byś przemyślał co piszesz:)
Pokaż mi SERYJNEGO kibla który objedzie cbr 125?!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Widać tutaj... Wiekowo starsze osoby są za CBR.
13/14/15/16 latki odwrotnie :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Crazy pisze:
Widać tutaj... Wiekowo starsze osoby są za CBR.


wiekowo starsze osoby próbują załagodzić spór i zeby autorowi nie było przykro mówią na korzyść CBR :lol: i także zawsze musza miec przeciwne zdanie zeby sie kłócić


DrivterGSI1, wszystkim grozi bo on ma zawsze racje
DrivterGSI1 pisze:
Pokaż mi SERYJNEGO kibla który objedzie cbr 125?!

była mowa o tunigowanych skuterach a ty wyjeżdżasz z serią . czytanie ze zrozumieniem sie kłania a nie próbuj być mądrzejszy od całego świata

cbr nie powala tak jak DrivterGSI1, twoja Dt nie powala. może macie jakiś wspólny kompleks. pooglądajcie fajne motorki na youtube to wam przejdzie




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 17:27 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
marcinek pisze:

nie próbuj być mądrzejszy od całego świata



Nie próbuje , ja jestem:)

marcinek pisze:
DrivterGSI1, twoja Dt nie powala. może macie jakiś wspólny kompleks. pooglądajcie fajne motorki na youtube to wam przejdzie


Za to powala pewnie twoja Ereska udając 600 tke..
Miałem VFR 750 i co ? Był bym prawie najlepszy z forum gdybym dalej ją miał ale z pewnych powodów musiałem ją sprzedać,i też bym się nią miał szczycić,że oo jak to ona idzie itp i jaka pojemnosc..
W każdym temacie miałbym pisać,że jaki złom itp ja mam 750ccm to nawet startu nie macie..? I dlatego cała reszta miała by być gorsza?
Zakochaliście się w waszych Rs i świata poza nimi nie widzicie..
Owszem Dt może jakoś nie powala,ale do 60km/h na 80% szedł byś ze mną tak samo..Dt jest na teren więc nwm czego ty pragniesz?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 17:46 przez DrivterGSI1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
DrivterGSI1, Suzuki Burgman 650 seryjny z palcem w d*pie objedzie CBR. No co kibel? kibel. :D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Rafcio825, ok,ale bierz do tego podobną pojemność czyli CBR 600:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy