Dzisiaj jest 01 gru 2024, 3:41

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd: Kingway Chinaboy
Witam. Posiadam Kingwaya Chinaboy/Fieesta, z silnikiem 139QMB.
Chciał bym poprosić Was forumowicze w dobraniu części do tego cylindra http://www.scooterkingz.pl/cylinder-naraku-7 ponieważ jestem w tym kompletnie zielony.
Chodzi mi głównie o wał oraz gaźnik lecz możecie też zaproponować coś od siebie bo głównie zależy mi na przyroście mocy. Skuter to kompletna seria, na to wszystko mam limit 600-700 zł.

Pozdrawiam Mateusz.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Awatar użytkownika

Pojazd: Swap P/G
Według mnie szkoda hajsu pchać w markowca do 4T , na dobrze dotartej chinie też pociągnie równie dobrze . Co do wału nie ma potrzeby wymiany , gaźnika tym bardziej jedynie dysza 80(pucha) i 86-7 (stożek) .Głowica może zostać seryjna ,albo możesz kupić glowicę z komorą 47mm + większe zawory ,ale spadnie kompresja i będzie miał dopiero więcej mocy na wysokich obrotach :D

*

Pojazd: Kingway Chinaboy
Akurat mam odłożone trochę grosza i nie chce być jak inni co robią same markowe skutery tylko chciałem doinwestować sobie mojego poczciwego chinola :D
A mógł byś mi podać to co według Ciebie można by było zamontować w linkach do zakupu lub firmę i model? Możesz powiedzieć, że jestem leniwy ale nie w tym rzecz bo dopiero od niedawna zagłębiłem się w temat tuningu i nie ogarniam jeszcze wszystkiego :)

*
Awatar użytkownika

Pojazd: bt49qt-9
Do chinola najlepiej jest wpakować cylek 85 ccm z airsala, do tego głowicę pod 50mm i nowy wał, najlepiej wzmocniony , wtedy trochę wyregulować i mamy zamykanie licznika i dobre przyspieszenie . A do tego mieścimy się w około 600 zł

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html

Awatar użytkownika

Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli chcesz dobry secik i licznik zamykać to od siebie polecę Ci: