Dzisiaj jest 20 mar 2025, 9:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2014, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
vishinus, co Ty wgl. porównujesz? Zetkę z silnikiem 125 do TZR 50? :lol: Trochę niepoważne, chociaż sądzę, że i tak TZR będzie się lepiej zbierać, a takie porównania to byś mógł snuć na podstawie tej samej pojemności, gdzie zawsze china przegra z markowcem. Nie dam sobie wmówić, że chinole są lepsze od markowców, gdzieś niestety trzeba oszczędzić na cenie i to wcale nie jest siła robocza, bo większość elementów do wszystkich skuterów i motocykli jest robiona w azji, ale tutaj pojawia się magiczne słowo SORT :mrgreen:




_________________

Peugeot JetForce R-Cup


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 wrz 2014, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
TheDyszka, zawsze? na to nie ma reguły bo wszystko zależy od konstrukcji silnika.
chinole wcale od markowców lepsze nie są, ale w starciu am6 vs zetka wszystko stoi za zetką, po prostu 2t w 50 ccm to jest gówno i nawet wykonanie detali nie jest warte tego spalania i kosztów eksploatacji, za to w zetce masz dużo możliwości tuningu.
SeBa26, poprawka, poziome 110 chińskie ma około 6 koni mechanicznych, pionowa 125 już coś po 10 :)
Am6 8. Tylko dolicz do tego moment obrotowy i charakterystykę oddawania mocy, między innymi dlatego 110 pozioma chińska ma szansę z seryjnym am6 ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 15:40 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
bum^ zetka nie ma za dużego pola do tuningu a am6 ? u nas w pl jest ogrom cylindrów,gaźników,wydechów a np we francji,niemczech jest tego 10x więcej.Seryjny silnik 139FMB po odblokowaniu wyciska 3,5KM na 72cc (z dużą głowicą) i zmianie gaźnika na większy i przelot wydechu uzyskamy 5,5-6KM także 110cc ma 9KM co do oddawania mocy moim zdanie AM6 lepiej ją oddaje bo masz pełne 8KM rozłożone w rezo a w 4T ta moc jest inna np tylko przy 6,5k obr jest 9KM ale przy np 7k obr jest już 6 (przykładowo).Detale hmmm,w chińszczyźnie plastiki odstają,trzeszczą i pękają w TZR wszystko jest ładnie scalone ze sobą a owiewki nie są wykonane z gliny,nie mówię już o crossach 50cc (np Rieju SMX) bo tam plastiki są mega wytrzymałe i mega giętkie.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 16:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
SeBa26, ale ty głupoty mówisz, wydech nic nie daje, gaźnik na 72 tak samo nic bo po prostu 19nastka jest wystarczająca :) W ogóle skąd takie dane? wykresy z hamowni ?
Ty chyba porządnego plastiku nie widziałeś, owiewki w tzr nowej to szit jakich mało, będziesz miał okazję zobaczyć obudowę 15nastoletniej nsr 125 to wtedy zobaczysz co to porządne wykonanie plastików :)
Co do rozłożenia mocy, przy 5 tyś w am6 masz około 1.5 konia mechanicznego, chiński silnik średnio osiąga maksymalną moc przy 6 tyś obr, od 2 tyś w górę ma niewiele mniej :) Jeszcze coś ?
Zresztą wystarczy spojrzeć na wykresy z hamowania am6 a elastycznego 4suwa, bo te twoje przykłady można sobie w dupę wsadzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 16:51 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
am6 ma 1,5Km przy 5k obr ? hmm w takim razie jazda przed rezo jest nie możliwa ? (często jeżdzę przed rezo i można luzem jechać po 70km/h na 6tce i nie słabnie na prostej wtedy mam około 6k obr), widziałem owiewki nsr 125 ale była tak zjeżdżona przez życie że było tam więcej szpachli niż plastiku.wydech zawsze coś tam doda przynajmniej lepszą reakcję na gaz a gaźnik też coś doda nie wiele ale doda.Znajomy ma Benzera GSR z silnikiem pionowym 80cc po zmianie na gaźnik od 125+duży filtr stożkowy+wydech rozblokowany z dużą średnicą kolanka wydechowego dało bardzo dużo do przyśpieszenia i ogólnej pracy maszyny v-max z 85 na 88 (zębatki 14/43) bardzo długie biegi ma xD.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 17:09 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
Niedługo będziemy porównywać Coliberka do R6 !
Brawo Panowie !

vishinus, Ty się lepiej już na forum nie udzielaj bo widzę że nikt tutaj Cię nie lubi :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
SeBa26, 7-8 koni to ma poziomy porządny 125 na cylku alu, np stomp
Texas, nie nadinterpretuj postów innych, a jak nie masz nic do wniesienia do tematu to wyjazd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 18:51 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
bum^^, Mam się bać ? Kultura człowieku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
TexaS, kultury to ty się ode mnie powinieneś uczyć, a nie wchodzić i pisać niepotrzebne złote myśli i życiowe przemyślenia :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 19:19 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Seba, widać następne dziecko z gimnazjum, które nasłuchało się bajek od kolegów, no ale cóż. Kończę tą dyskusje, bo koledzy dają dane z dupy ;)
Poziome 110 ma ok 6 koni
Pionowe 125 juz 12
Tzr 50 nie ma szans z k125/zk125 i taka jest prawda.
Teraz tylko trzeba sobie uświadomić, że płacicie tylko za markę w tych swoich wielce TZR ścigantach. Jak czasem dzidnie chłopaczek koło mnie na tzr 50 z wielkim bzzzz, ciesząc się, że wydymał zetkę 50, to ledwo się powstrzymuje od śmiechu, bo jak miałem nsr, to chopoczki nie wiedzieli którą reką machać te swoje EL WU GIE, motocykliści...
A tak dla waszej świadomości..
Moja zetka pali mniej więcej 2 litry..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 19:32 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
A zetka wstała i zaczęła klaskać :roll:




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 20:32 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Dawaj jeszcze jakiś gimbusiarski tekst, tylko nie wiem czy ktoś się z tego śmieje, chociaż.. Dla ludzi twojego pokroju to pewnie jest super zabawne ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 20:40 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Człowieku,muszę rzucać takimi tekstami bo większych pierdół nie słyszałem.Wolę starą TZR z 03r z przebiegiem 35k km niż nową zetkę z salonu bo jeśli troszkę zadbamy to tzr bez problemu dobije 50k km.Podam przykład stare Malaguti F12 (97r) sprowadzone z włoch miało 63481km przebiegu i dopiero drugi remont był robiony w PL a Zetki po 15k km mają już naprawde dość.TZR ma szerokie opony,silnie hamulce ajp,dobrą ramę a Zetka bęben z tyłu,przedni hamulce byłby dobry przy kole 10cali,rama wygląda na dobrą,opony jak z roweru.Powiem krótko z czym do ludzi ?.A no i jeszcze gdybyś miał do wyboru starą Hondę CB500 z przebiegiem 46k km a nowego Junaka NK650 co byś wybrał ?,w tym przypadku odpowiedź jest chyba prosta...




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 11:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Zachwalasz tą zetkę, jak ani to nie jedzie, ani to nie wygląda, ani porządnie nie jest zrobione, więc z czym do ludzi? Dodatkowo porównujesz pojemność 50 ze 125, szczyt inteligencji :D Poza tym przejedź się chinolcem w 125 i markowcem w 125, później zobacz jak pracuję takie elementy jak sprzęgło, biegi, itd. :D Tak jak mówi SeBa26, lepiej kupić starego markowca, niż nowy shit z salonu :D




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 15:51 
Virtual Tuner

Rejestracja: 20 lip 2012, 12:02
Posty: 337
Pojazd: Fake.SM
bum^^, Ten temat jest własnie po to aby wyrażać swoje opinie i sugestie "Geniuszu". Kultury od Ciebie ? Phiii :roll:

SeBa26, +1 :twisted:

TheDyszka, Dobrze prawisz ;D

Szkoda że nie miałem kamery jak dymałem Zetke :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
TexaS, tylko że to co ty piszesz to nie wyrażanie opinii na temat :)
Zetka nie wygląda bo niczego nie udaje, tzr wygląda dobrze ale tylko z daleka, w oczach dorosłych ludzi jest to kosiara udająca prawdziwy motocykl, na to każdy patrzy z politowaniem jak jedzie taki schowany jak za szlifierą, i przejeżdża z warkotem przy 60 km/h, strach :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 17:53 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
TZR bardzo dobrze "udaje" scigacza ponieważ ma agresywny wygląd,szerokie opony,duże silne hamulce duży bak i ogólnie jest masywna a np Zipp Pro wązitkuie oponki,jakiś taki wąski i długi jest no i hamulce mimo że tarczowe to nie hamują rewlacyjnie,Zipp pro wyciska przy katowaniu 65-70 na serii a TZR 85-90 na serii,jeśli mamy dobry wydech w TZR np Leo V6 albo Metrakit RK oval lub metrakit thrower (posiadam końcówkę wydechu w swoim xps z throwera) i naprawdę jest taki basowy pomruk nie brzmi jak kosiara,na yt możesz zobaczyć filmiki).Zetka została zaprojektowana jako motorower,wiele klonów jeździ w azji i świetnie spełnia swoją rolę jako pojazd dla całej rodzny gdzie jeżdżą po 5osób na jednym.A TZR została zaprojektowana aby młoda osoba poczuła przynajmniej namiastkę tego czegoś co daje np R6 636itp, i moim zdaniem wychodzi jej to na dobre.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 18:05 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
pod wzgledem optycznym moim zdaniem zetka ładniejsza od tzr50. Zetka wygląda jak mormalny motocykl, a tzr jak taki śmieszny ścigacz, jednak silnik w tzr jest zdecydowanie lepszy pod względęm osiągów. A powracając do tematu, wolałbym 10 letniego markowca, niz nową chine.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 18:08 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Kadz ma swój gust ja wybrałem SM bo lubię jeździć po drodzę ale czasami zjechać w jakieś polne drogi no i w dodatku po prostu podoba mi się SM,prostota,grube lagi z przodu i uniwersalnośc.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
SeBa26,Pro ma bardzo szerokie opony jak na motorower, wąskie to ma ogar. A po za tym ( tak znowu se mówta że dupę liżę ) oni zetki nie zachwalają tylko argumentują w pewnych okolicznościach wyższość zetki. Ktoś napisał że TZR zrobi 50k to niech nią jeździ 10 lat. Temat mówi że są tu zamieszczane opinie przeciętnego użytkownika. A przeciętny użytkownik po zdaniu prawka teraz AM nie będzie katał 10 lat. Po prostu chce kupić i jeździć a jak się kupuje to koszta są zdecydowanie mniejsze przy chinie. China ma minusy tak to prawda mega zła jakość wykonania plastików ( nie zawsze ) i zazwyczaj oryginalne jednosti są do niczego jeśli robi się swapa z głową to wychodzi miodzio moto. A co do jakości markowców to mam takie pytanie dlaczego połowa osób które posiadają 2t odłączają dozownik oleju? Wygodniej im robić mieszankę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy