Dzisiaj jest 27 lis 2024, 13:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2012, 20:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Witam, mam chińskiego crossa 125, mam pytanie jak w nim podnieść moc ? I tak ma już duzą bo to chyba ok 10/12km + bardzo dobry moment obrotowy. Myslałem nad planowaniem głowicy, polerowaniu zaworów, okna wydechowego, może jakiś inny gaźnik, wydech ? Co wy na to ?

+ jeszcze jedna rzecz, jaki v-max powinien osiągać seryjny cross ? Tak z ciekawości pytam jak w waszych sprzętach jest ;x

Z góry dzięki za info. Pozdrawiam .




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 17:23
Posty: 47
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Wydech dużo ci nie da bo to jest 4t bedziesz miał inny dzwięk silnika :).
cross na mniejszych czy wiekszych kołach?
kolega miał 110-tke na mniejszych kołach dochodził do 85km/h :<




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348171 zapraszam do mojej MyHy ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
14 cali koła, to wydech odpada(myślałem nad większym przelotem) cylinder jakaś 140 może podejdzie ?




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 22:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
sorki za PPP, ale nie chcę zakładać nowego tematu...

Jaki markowy gaźnik podejdzie do seryjnego króćca w pitbike'u ?

I ile powinna wynosić kompresja ?




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 5:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Szafa,- sportowy wałek rozrządu Z40;
- sportowe sprężyny zaworowe;
- sportowe podkładki zaworowe;
- sportowe zawory 27/23;
- lżejsza zębatka rozrządu;
- łańcuszek rozrządu D.I.D;
- odpowietrznik głowicy;
- sportowa uszczelka aluminiowa super cienka
0.25mm MLS głowica - cylinder;
- sportowy tłok HI COMP 2 pierścienie + powłoka ceramiczna;
- nowe tarcze sprzęgłowe;
- sportowy lżejszy wał + korbowód
- sportowe lżejsze magneto Inner Rotor Kit;
- koło talerzowe 100% oryginał HONDA !;
- króciec polerowany;
- kanały wylotowe polerka;
- kanał ssący - gładzenie;
- sportowy gaźnik PWK 24mm + ssanie ręczne;
- filtr powietrza TURBINE TYPE "KOSO";

- adapter chłodnicy oleju;
- chłodnica oleju + węże + śruby.

Po czymś takim silnik ma około 18 koni i duży moment obrotowy około 16000rpm lecz większość tych części byś musiał ściagać z ebay.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 7:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
o to chodziło dzięki ! :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 23:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Morini pisze:
sportowy wałek rozrządu Z40;
- sportowe sprężyny zaworowe;
- sportowe podkładki zaworowe;
- sportowe zawory 27/23;
- lżejsza zębatka rozrządu;
- łańcuszek rozrządu D.I.D;
- odpowietrznik głowicy;
- sportowa uszczelka aluminiowa super cienka
0.25mm MLS głowica - cylinder;
- sportowy tłok HI COMP 2 pierścienie + powłoka ceramiczna;
- nowe tarcze sprzęgłowe;
- sportowy lżejszy wał + korbowód
- sportowe lżejsze magneto Inner Rotor Kit;
- koło talerzowe 100% oryginał HONDA !;
- króciec polerowany;
- kanały wylotowe polerka;
- kanał ssący - gładzenie;
- sportowy gaźnik PWK 24mm + ssanie ręczne;
- filtr powietrza TURBINE TYPE "KOSO";



Nie opłaca się tyle wkładać kasy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 0:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
hmm a planowanie głowicy o jakieś 1mm ?
Wiem że się nie opłaca ale np polerka zaworu wydechowego i wygładzenie ssącego nic nie kosztuje, większy gaźnik się od czegos podpasi
i już z 1km+ ;P




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Szafa, Zgadza się.

Sama uszczelka MLS kosztuje ponad 100zł.Tłok 200-300zł.Przy takim tuningu, czasem występuję spalanie stukowe, więc trzeba lać paliwo PB 98


Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 10:50 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 21:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Hmm, mam pytanko ile powinna wynosić kompresja ? I od jakiego motoru/skutera pasuje do tego gaźnik ? Bo ten co mam, albo jestem ślepy, albo nie ma śrubki regulacji powietrza/paliwa ;x Tylko jest od obrotów ;x




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
podaj dokładnie jakiego masz tego pitbike, ja mam xsporta 125 i ładnie idze, prędkość testowałęm ale nie maxymalną to leciał 80, koła mam 10" i jest zrywny a nawet bardzo bo nawet na 3cim biegu podrywa na koło.

wygląda to tak :
Obrazek

wiem że do mojego można wstawić maxymalnie 140 lub 160ccm




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 22:21 przez matt667, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 22:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
identyczny silnik mam ;p, a tak to lagi UPS, centralny amorek gazowy koła 17/14 kiera renthala, i inne bzdety, ale jak mówię silnik ten sam :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
silnik z tego co kojarzę to lifan, 4biegi wszystkie do góry, i tak jak mówisz moc to jakieś 11-12koni, ja go kupiłem nówkę ale dużo nim nie jeździłem bo mało miejsca tu w Anglii mam to przetransportowałem go do PL i w niedziele tą będę więc zakładam kierownice i tylne koło i będę śmigał, zapodaj jakieś foty tego sprzętu.

aa z tego co pamiętam to motor bazowano na crf70

edit// może odrazu takie coś zakupisz jak masz kase? ;p http://allegro.pl/silnik-lifan-125-ogar ... 79177.html




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 22:56 przez matt667, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy