Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Lepiej :)
Ale można i tak obliczyć :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lis 2013, 21:16 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Markowy tłok daje to, że jest mniejszy dla danej średnicy cylindra i dlatego nie puchnie. Oczywiście materiały, z jakich jest wykonany też muszą być dobre.

Sposób z olejem jest szybszy :D




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Nie koniecznie z tłokiem.
Słaba jakość materiału.
Tłoki powinne być wykonane z amelinium typu AK20.

Luz dla 50/70 powinien wynosić 0.05-0.06


Chyba że chińczyki nie nauczyły się że tłok jest stożkiem ściętym.
Na górze tłoka np w serii od Hony jest różnica 0.2mm niż na dole. :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:30 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Akurat chińczyki wiedzą o tym, że tłok to stożek ścięty :D
Ciekawy jestem z jakiego stopu są tłoki z tych zestawów.
W WSK były AK12 i też jakoś jeździło :P
Mam też tłok od Simka AK18




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tak tylko jakie tam obroty są a jakie tu :P
Można kupić tłok RMS za około 100zł + dać powłokę na tłok. Koles robi na forum simsony za 50zł :)
I ładny zestawik




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Maciek1997 pisze:
Kubayo w każdym chińskim zestawie należy wymienić tłok na np RMS
nie no nie zamierzam kupować zestawu i jeszcze dokupywać tłoka , jak mam robić takie kombinacje to już lepiej dołoże 100, 200 zł i kupie coś porządniejszego ale nie zamierzam , bo nawet w najlepszych cylindrach może być coś nie tak i zadręczył bym sie jakby dał za cylinder 400 czy 500 zł i by był do wywalenia , wiec wole już dać 150 za chine , dupy urywało nie będzie ale jak sie zatrze to nie bedzie czego żałować :P tak to widze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:52 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
kubayo, powiem Ci, że dupę potrafi urwać :mrgreen:
Jeździłem Malossi Sportem 70ccm, tylko że z gaźnikiem 17,5 (ja mam 12) i wydaje mi się, że mój lepiej idzie :)

Maciek1997, można też poprosić sprzedawcę, aby wybrał zestaw z największym luzem :wink:
Chociaż wątpię, aby komuś chciało się w to bawić.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Dziś postanowiłem zaryzykować i kupiłem cylek wm motor 70cc , jakoś wykonania i kanały nie zachwycają ale nie jest tragicznie , trzymając tłoka w ręku czuć, ze nie jest zrobiony z najlepszych materiałów :P założyłem odpałił pięknie ale coś sie tłucze , taki metaliczny dzwięk , myśle że to albo tłok o świecę albo łożysko korbowodu , musze rozkręcić jak to łożysko drugi raz ;( ale w sumie to raczej tłok o świece nie bo świece wkręcąłem tę samą co w 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jakby tłok o świece walił to by elektrodę zmiażdżyło i by nie odpalił. :) Chociaż watpię czy byś go jakoś przełamał :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Maciek1997 pisze:
Chociaż watpię czy byś go jakoś przełamał
ale w peugeocie jest pod kątek wkręcana świece to raczej by o końcówke waliło wiesz o co mi chodzi..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 7:08 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
To ja też się wypowiem, tylko na temat chińskiej 50cc za 50zł. Zakupiona na allegro, założona, odpalona, a wiadomo jak to Booster, kusi pójść na koło, docierania było jakieś 5km, a potem stwierdziłem, że pierniczę to, no i zaczęła się nauka stuntu, cylinder został założony jakoś w marcu, w chwili sprzedaży skuta, w październiku, cały sezon było stuncone na nim, kompresja wychodziła ponad 9,5b ;) Bez zmiany tłoka, niczego ;)




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 7:16 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
kubayo, Może pierścienie na tłoku. Jak się dobrze rozgrzeje to też wali?
Jak dodasz gazu to nie ustaje ten dźwięk?




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 11:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
rafxxc pisze:
kubayo, Może pierścienie na tłoku. Jak się dobrze rozgrzeje to też wali?
Jak dodasz gazu to nie ustaje ten dźwięk?

wczoraj po założeniu cylindra waliło non stop , nie zależnie czy dodałem gazu czy nie , dziś rozkręciłem wszystko ok było , nic sie w cylindrze nie dzieje i wszystko było założone dobrze, tylko zmieniłem łożysko korbowodu , założyłem spowrotem i odpaliłem z początku nic nie stukało ale po chwili zaczęło , tyle tylko , ze teraz jak dodam gazu to stukanie ustaje , nie mam pojęcia co to może być wszystko założone poprawnie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 12:54 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
A nie obija Ci tłok głowicy ?:D




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
DaniuMMz pisze:
A nie obija Ci tłok głowicy ?:D
no w sumie tego to nawet nie sprawdzałem gdzie jest gmp ale myśle, ze nie skoro pod dodaniu gazu nie stuka.

-- 27 lis 2013, o 18:04 --

Pojechałem sie przejechać przed chwilą to sprawa jest powazna , bo na większych obrotach to stukanie zagłusza nawet prace silnika :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 5:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Ja mam sposób na puchnące tłoki w tych chińskich 70cc :P , sam kupiłem od użytkownika mielocha , zapewniał że już dotarty , nigdy mu nie spuchł itp , paczka przyszła otwieram , gładź idealna tłok też ładny zakładam i na dyszy 85 przy gaźniku było tak że nie dało rady ustawić wolnych i gdy go odpaliłem to od razu się wkręcał wysoko i chciał odjechać ale dysza 90-95 załatwiła sprawę tych obrotów i wolne jako tako ustawiłem :) , moc ma ładną na koło też z łatwością leci ale po przejechaniu 1km na full manecie buuuu i zgasł , kopniakiem było ciężko kopnąć , zostawiłem ją i na następny dzień normalnie odpaliłem przejechałem się znowu 1km i tym razem tłok od razu stanął w miejscu , na gładzi oczywiście piękne przytarcie ale jeszcze jeździłem i spuchł mi z 5 razy , zmieniłem na 50cc ale nie czułem już tej mocy co na 70cc i tu mnie naszła myśl :D (polak potrafi) i do ręki papier ścierny 600 i całe miejsce przytarcia na tłoku zjechałem by było w miarę równo , tak samo na cylku i wrzuciłem tłok na 30 min do oleju wygotowałem i jeździ jak ta lala :D , od tamtego momentu ani razu nie spuchł :P , dzisiaj będę rozwiercał w tłoku kanały dolotowe (usunę te dzielenie by zamiast 2 małych był jeden duży tak jak to jest w malossi sport) , i myślałem jeszcze o portingu tylko musiałbym jakieś porty znaleźć w necie :D
UP: Mi tak samo stukało , lałem więcej oleju i tak samo było ale po jakimś czasie przestało :P
Edit: już porting tłoka zrobiony + polerka denka + głowicy , i odwinąłem uszczelkę pod cylkiem bo jakimś cudem mi się zagięła w pół i łapało mi lewe :/ a teraz od strzała pięknie pali :D , wrzucę jutro zdjęcia :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 8:25 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Cylindry Chinskiej produkcji sa dobre tylko trzeba pamietac o rozgrzewaniu silnika.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 15:02 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Coś na temat wkładania tłoków przekraczających wartośc zestawu
Jeżeli kupujecie tłok meteora czy vertexa jest on mniejszy niż ten z zestawu co za tym idzie zwiększacie powierzchnię miedzy tłokiem a gładzią. W wyniku czego jest lepiej smarowana powierzchnia a sam tłok uzyskuje mniejsza temperaturę bo jest mniejsze tarcie i nie puchnie . Do cylindra dostajecie ulotkę i pisze że zestaw może być ciasno spasowany a jeśli tak jest to należy go odesłać i pod żadnym pozorem nie montować go bo grozi to zatarciem cylindra. Nikt tego nie czyta bo chłopaki z "forum wiedzą lepiej" i wydać ponad 100zł za tłok do zestawu za 70-90zł Oryginalne tłoki nie są z plasteliny jak piszecie. Po prostu te zestawy w większości są spasowane zbyt ciasno luz 0,02- 0,03mm dlatego wam siadają już na samym starcie bo jest za mało miejsca na to by tłok mógł się swobodnie rozszerzyć. Zatem lepiej wydać 15zł na wysyłkę i otrzymać lepszy produkt lepiej spasowany. Jak ktoś chce mieć pewność to oddać do prze honowania taki zestaw na odpowiedni luz koszt 30-40zł i zestaw naprawdę długo nam polata. Nie wiem jak to jest w obecnych zestawach ale kiedyś na denku były wybijany rozmiar tłoka. Co do hartowania tłoka nie wiem czy wspominaliście bo nie przeglądałem tematu. Wygotowywanie tłoka w oleju nic nie daje ponieważ olej ma zbyt mała temperaturę by tłok mógł się rozszerzyć w takim czymś :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 22:50 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
naziol, Dzięki za poparcie! Wadą tych zestawów jest zbyt ciasne spasowanie!
Można robić tak, jak niektórzy; docierać 1000km. Po takim przebiegu cylinder na tyle się wytrze, że będzie długo latał. Polecam poprosić sprzedawcę, aby wybrał "najluźniejszy" zestaw.
Zestaw, który ja miałem i dzisiaj kupiłem drugi :)
http://allegro.pl/70ccm-cylinder-tlok-g ... 05048.html
Polecam! Cylindry są dobrze odlane, a z sprzedawcą idzie się dogadać :D

Co do tłoków, to nie mogą być aż tak gówniane, bo przecież są jakieś normy! Wątpię, żeby mój tłok był przetopioną łyżeczką aluminiową :P

-- 28 lis 2013, o 22:50 --

Konradus, Tym papierem ściernym raczej nic dobrego nie zrobiłeś. Co najwyżej "jajo" z tulei.
Jakie efekty dało u Cb wywalenie "przedziałka" na tłoku. Jak u siebie w 50ccm podostrzyłem go, ale nie wiem, czy to coś dało, bo dawno nie jeździłem na 50ccm.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 2:50 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeśli chodzi o chińskie zestawy mogę polecić ten na prawdę jest wykonany staranie oraz tłok jma grubsze ścianki fakt cięższy jest ale wytrzymalszy na temperaturę oraz zestaw lepiej spasowany jest

http://allegro.pl/cylinder-glowica-skut ... 25176.html




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy