Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2013, 20:02 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Test powstał, aby pokazać moc, wytrzymałość i jakość chińskiego zestawu tuningowego 70ccm 2T.

A więc na początek zdanie większości i nie mających z tym do czynienia:
Nie kupuj chinola, bo to pieniądze wyrzucone w błoto!!

Zdecydowałem się i kupiłem, myśląc tak, jak wszyscy kupujący ten zestaw; Przetestuje, a jak sie posypie to kupię coś porządnego. Cena nie jest wysoka, bo dałem 120zł z przesyłką i kilkoma dyszami do regulacji.
Link do konkretnej aukcji dostałem od kolegi piotr5215
Wbrew niektórym opiniom cylinder nie jest wcale źle odlany! Wiadomo, posiada trochę chropowate kanały, ale tragedii nie ma.
Cylinder jest OK, ale tłok od początku wydawał się podejrzany!
Po pierwszych 20km delikatnej jazdy koło domu i regulacji gaźnika, była trochę ostrzejsza jazda. Moc była ogromna; z łatwością neos stawał do pionu, przez 20 metrów od startu sypał piachem, a były założone rolki 7gr przy multivarze i wydechu serii.
Na chwilę przycisnąłem do 70km/h, odpuściłem, zwolnił już do 50km/h i tłok SPUCHŁ.
Wiadomo, moc spadła, ale nadal dało się latać na gumie.
Teraz założyłem LeoVince TT i rolki 5,5gr.
Przy jeździe przez około 3km z prędkością 65-75km/h tlok potrafi spuchnąć.
Łącznie spuchł mi 4 razy; ostatnio wczoraj :D

Na następny sezon idzie tłok Meteor, szlif, nowe łożyska i uszczelniacze na wale. Cylinder zostaje, ponieważ moc mi w zupełności wystarcza.
Mając mapę kanałów, zauważyłem podobieństwo z Top Performance Trophy.
Mapka: wydech 22mm, płuki 31,5mm (Trophy 32mm), boost port 32mm (Trophy 33mm).

Mój set'up
-Multivar
-LeoVince TT
-Gaźnik 12 (seria)

Osiągi:
50ccm
v-max 80km/h po bujaniu, przyspieszenie na 50 metrów 50-52km/h,

70ccm CHINA POWER (po 3 spuchnięciach)
v-max 95-100km/h (obroty się kończą), przyspieszenie na 50m 60-62km/h

Po pierwszym spuchnięciu przyspieszenie na 50m było ponad 70km/h, tak więc na następny sezon powinno być dobrze :D

Jeśli ktoś dotąd doczytał; dziękuję i gratuluje wytrwałości :P
Fotki postaram się wrzucić :)




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty


Ostatnio zmieniony 02 gru 2013, 21:09 przez rafxxc, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 paź 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 28 wrz 2013, 8:33
Posty: 36
Pojazd: yarox
Chińskie zestawy mają to do siebie, że długo i ostrożnie trzeba je docierać, a nie po 20km już 70km/h sypać:D
Jak dobrze dotrzesz to będzie hulać, wiadomo nie można z markowymi porównywać ale dla przeciętnych wystarcza:)
a i tłok "meteor" nie jest dużo lepszy od tego CHINA POWER:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 23:28 
*

Rejestracja: 04 paź 2013, 11:36
Posty: 39
Pojazd: Keeway F-act
Wlasnie wiekszosc narzeka na cylki made in china ale jak kupilem taki zamontowalem w keewayu fact rolki 6 g wario bodajze tnt i jakis tuningowy zestaw sprzegla z dzwonem za 80 zl wydechem next r wyprzedzalem bmw e46 kolegi i mowil w momencie wyprzedzania mial on 85 na liczniku:) dodam tez ze wczesniejszy cyl tez china power xd po dotarciu przy 70 km/h gasl silnik blokowalo tylne kolo stanolem zapalil os strzala i jechal dalej ale problem se zawsze powtarzal przy 70km/h nie wazne czy byl rozgrzany bardzo czy jeszcze zimny

-- 30 paź 2013, 0:28 --

Wlasnie wiekszosc narzeka na cylki made in china ale jak kupilem taki zamontowalem w keewayu fact rolki 6 g wario bodajze tnt i jakis tuningowy zestaw sprzegla z dzwonem za 80 zl wydechem next r wyprzedzalem bmw e46 kolegi i mowil w momencie wyprzedzania mial on 85 na liczniku:) dodam tez ze wczesniejszy cyl tez china power xd po dotarciu przy 70 km/h gasl silnik blokowalo tylne kolo stanolem zapalil os strzala i jechal dalej ale problem se zawsze powtarzal przy 70km/h nie wazne czy byl rozgrzany bardzo czy jeszcze zimny




_________________

Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 14:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Narescie doczekalem sie testu, juz sam mialem robic!:p Ktos wyzej prawde pisze, te cylindry umia pokazac swoja moc i wgl ale trzeba je dobrze dotrzec a nie odrazu kita, dotrzesz ladnie to polatasz dluzszy czas ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 15:46 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Mi nie zależało na tym żeby go docierać. Dlaczego uważasz że meteor jest zły? Kupie lepszy tłok i będę miał pewność że nic się nie sypnie. Meteor to bardzo dobra marka.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 23:35 
*

Rejestracja: 04 paź 2013, 11:36
Posty: 39
Pojazd: Keeway F-act
jak nie masz zamiaru go dobrze docierac to po co wgl ci lepszy tlok jak zaraz cylek zajezdzisz ??




_________________

Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 7:58 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Nowy tłok dobrze dotrę i będę wiedział na czym jeżdżę. Nie chciałem docierać chińskiego tłoka, bo nie miałbym pewności, że na przykład jadąc 70 km/h on wytrzyma i nie spuchnie. Komentujcie co mógłbym jeszcze do testu dodać oprócz zdjęć.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 11:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Mogles nagrac film jak sie zbiera na 50cc a na 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 15:43 
*

Rejestracja: 04 paź 2013, 11:36
Posty: 39
Pojazd: Keeway F-act
rafxxc pisze:
Nowy tłok dobrze dotrę i będę wiedział na czym jeżdżę. Nie chciałem docierać chińskiego tłoka, bo nie miałbym pewności, że na przykład jadąc 70 km/h on wytrzyma i nie spuchnie. Komentujcie co mógłbym jeszcze do testu dodać oprócz zdjęć.



jak bys dobrze dotarl chinski cylek z tlokiem to smigasz i smigasz na nim. moze ja swoj pierwszy zestaw zle dotarlem nie wiem ale na drugim zestawie mam juz kolo 6 tys zrobione w tym czeste trasy Tarnow Wieliczka okolo 75 km i jedna przerwa 10 min na tankowanie i zapalenie szluga zazwyczaj w polowie trasy.

dodaj filmik jak to ci chodzi nagraj v-max'a ewentualnie cos ze stuntu jak umiesz




_________________

Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 20:34 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Co do zbierania się, to gdzieś miałem filmik jak zbiera się 50ccm. Jak znajdę go, to nagram filmik z 70ccm po 4 spuchnięciach i wrzucę :D.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2013, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2013, 1:54
Posty: 164
Lokalizacja: Ostrzeszóww
Pojazd: Keeway Matrix 70cc Sport
Powiem tak china power nie jest takie złe do końca ale marka pozostanie marką

Amen :twisted:




_________________

https://www.facebook.com/Matrix70cc?ref=hl

Zapraszam do mnie :) post2455965.html#p2455965

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 19:39 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Zapomniałem dopisać, że tłok w tym zestawie jest chyba za ciasno spasowany, bo na ZIMNYM silniku jest OK, ale wystarczy przejechać kilometr i zaczyna trzeszczeć "coś" w silniku. Wydaje mi się, że to tłok, który osiąga normalne wymiary i ma za ciasno w cylindrze. Myślałem, że tłok się wytrze i to ustąpi, ale zrobione już ponad 400km i wcale nie ustępuje.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Napisałeś że podobny do S6 Racing. To nie prawda inne kąty są. Bardziej kąty ma zbliżone do Manstona Replica. Ale w tym tej chinie są za nisko płuki co przyczynia się do spadku mocy.

W tym cylu aż się prosi żeby podnieśc płuki o 0.5-1mm
Wiesz może jaki stopień sprężania jest ?? Bo chińczyki nie nauczyły się że głowica ma duży wpływ na moc.

Co do cylindrów są one dobrze wykonane. Tłoki mają wiele do życzenia oraz głowica.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 20:51 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Maciek1997, na chwilę obecną nie wiem jaki jest stopień sprężenia, ale jak będę miał głowicę w ręku, to zmierzę. Na oko głowica ma małą pojemność :)

Co do okien, to:
S6 Racing ma wydech na 21mm, płuki 30,5mm
China POWER! odpowiednio 22mm i 31,5mm




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Jak dla mnie to cylek sam w sobie jest całkiem całkiem, ale tłoki to katastrofa, wiem po sobie.
Powiedz mi, masz też głowice do tej 70stki czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 20:56 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Tak, mam głowicę z zestawu :)
Wydaje mi się, że to również wina zbyt ciasnego spasowania, lecz tłoki są pewnie z gorszych materiałów.
Pytałem się ostatnio mechanika, czy tłoki RMS'a puchną. Odpowiedział, że nie marka, ale spasowanie ma duże znaczenie.




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty


Ostatnio zmieniony 23 lis 2013, 21:05 przez rafxxc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Co do okien, to:
S6 Racing ma wydech na 21mm, płuki 30,5mm
China POWER! odpowiednio 22mm i 31,5mm
no to one są podobne ??

Pojemność możesz obliczyć ze wzoru objętości stożka ściętego. W głowicach półkulistych wyjdzie przybliżony wymiar. W Głowicach stożkowatych wyjdzie realny.
U mnie w Hebo Racing 50 wyszło 14,5 xD




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
A co powiecie o cylindrach wm motor ? podobną są dużo lepszego wykonania niż te rasowe chinole , niby wm motor tez chińskie ale podobno lepsze ,co myślicie ? Może bym sie skusił na 70 cc , myśle ze z yasuni R by sie dobrze spisywał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Kubayo w każdym chińskim zestawie należy wymienić tłok na np RMS
Najlepiej popytaj się handlarzy ile wynosi odległość od górnej krawędzi cylindra do górnej krawędzi okna wydechowego. Im mniej tym lepiej :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 21:13 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Maciek1997, Masz rację, nie są takie same, ale podobne.

Głowica, w moim przypadku, składa się z dwóch stożków ściętych. Nie lepiej byłoby odwrócić głowicę i nalać oleju?




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy