Dzisiaj jest 22 lip 2025, 21:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
witkacy7, Zakladaj gabke :/ dostawal za duzo paliwa w stosunku do powietrza :/

Mechanik .... :roll:


Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 20:35 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
maciek805, dobra dobra.

Spróbuję odpalić jeszcze bez ssania, zobaczymy co się będzie działo.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
witkacy7 pisze:
maciek805, dobra dobra.
Nie dobra, dobra, tylko chce ci pomoc i dobrze doradzic :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Ok, nie mam nic przeciwko :wink:

Właśnie wróciłem z garażu. Ssanie zaraz po odpaleniu odpiąłem, zatkałem filtr powietrza. Mimo to skuter po chwili znowu wkręcił się na wysokie obroty.
Słychać było, jakby go zalewało.
Obniżyłem iglicę o 1 stopień (dałem na najwyższy), było ok. Pochodził ok. 6-7 sekund i znów to samo.

Dowiedziałem się, że może być to wina nieszczelnego simmeringa. Sprawdziłem simmering, ale siedzi ładnie i jest szczelny.

Co robić !? :|




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 21:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
simering to nie jedyna rzecz gdzie moze lapac lewe. Uszczelke pod cylek glowica takze ... uszczelka z zaworku ... Najpierw obniz blaszke iglicy o jeszcze jeden zabek, albo daj ta gabke i zrob tak jak to ma byc, ale nie reka zatykac bedziesz. Wiecej profesjonalizmu ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
maciek805, po co obniżać, jeżeli było słychać, że go zalewa na środkowej pozycji? Poza tym filtr zatkałem gąbką i pokrywką od filtra.. :D

jakieś jeszcze pomysły?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 6:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
witkacy7, Sorki, ale juz spalem jak pisalem tego posta :roll: Chodzilo o to, zeby blaszke dac do gory :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 6:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Aha, no blaszkę dałem do góry, czyli iglicę obniżyłem. Tak jak wspomniałem, niewiele to zmieniło. Pochodził chwilę na niższych obrotach ok. 6-7 sekund i potem znów to samo, zaczął się wkręcać na maksymalne.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
obejrzyj lączenie cylindra i głowicy itp. sprawdź czy nie sączy się żadna ciecz itp




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 15:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Kruciec cały nie pękniety?? Jaka dysza główna i wolnych?? hmm co jeszcze... zdejmij filtr całkiem tak żebyś widział tłoczek w gaźniku ;p bo z tego co wyczytałem to Ty uważasz ze jest ok po tym jak manetka chodzi :) warto sprawdzic ;p a jak bedzie ok to nie zakłądja filtra odpal i zasłoń np 3/4 wlotu ręką i napisz co się stało :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2011, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Dziś sprawdziłem dosłownie wszystko. I wszystko jest ok!



Odkręciłem króciec, wyciągnąłem cały zawór membranowy. Oczyściłem
go szmatką z benzyny, wsadziłem, króciec założyłem. Odpalam i cud!
skuterek sobie chodzi na wolnych obrotach, było wszystko super. Zgasiłem,
żeby dokręcić tłumik. Potem odpalam, pochodził sobie z 15 sekund na
obrotach, minimalnie mu przygazowałem i po chwili znów się zaczął na
obroty wkręcać.

Uwaga! to nie jest wina zacinającej się linki od gazu!



Moim zdaniem ta dysza wolnych obrotów jest do wymiany. Zgadza się ktoś
ze mną?



Może ktoś ma jeszcze jakieś inne propozycje?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2011, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mozesz ja ewentualnie przeczyscic. Sprawdzales oba te simeringi ?

Daj mniejsza dysze o minimum 5 jednostek.

EDIT. Sprobuj jeszcze ustawic obroty na lince.


Ostatnio zmieniony 19 paź 2011, 20:39 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
dawałeś jakąś uszczelkę między karter-membrany , oraz membrany-króciec? jeśli nie to daj uszczelkę lub chociaż silikon jakiś




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
m930x, jest uszczelka silikonowa.

maciek805, simmeringi są ok! Dysza jest seryjna, kiedyś przecież na takiej chodził, to czemu miałoby coś się przez nią dziać?

Jak to obroty na lince? Chodzi Ci o to, żeby linkę podciągnąć lub poluzować?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Przy plastikowej przepustnicy miałem podobnie. Wszystko ok. Odpalam ok, odkręcam gaz, wysoki obroty i nie schodzi. Przepustnica się zacinała. Trzeba było ją przesmarować olejem. Spróbować możesz, może to coś da.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2011, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja też bym sprawdził przepustnicę. Zobacz teraz czy leży ona całkiem na dole... (mówiąc na dole czy na tym bolcu co ustawiasz obroty). Ja miałem tak, niby linka się nie ścinała, ale przepustnica nie schodziła całkiem na dół




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Przepustnica jest metalowa, schodzi całkowicie na dół - sprawdzałem przy ściągniętym filtrze.

Panowie, obstawiam że to wina dyszy wolnych obrotów. Dziś sprawdzę to na innym gaźniku i dam znać.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Gaźnik nowy zamontowany (też Weber 18mm), po kilku minutach znowu to samo!

Gdzie może łapać jeszcze lewe powietrze? sprawdziłem cylinder, simmeringi i okolice gaźnika.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
rozszczelniony na karterach....

ps, Widzisz... mówiłem Ci że lewe a ty uparcie że nie ;P




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
m930x, nie jest rozszczelniony. Jest mocno skręcony, na silikonowej uszczelce. Coś jeszcze? :wink:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy