Dzisiaj jest 28 lut 2025, 10:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2012, 8:56 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Siema
mam problem kupiłem już 2 razy w tym miesiącu uszczelki pod głowice. ponieważ wycieka mi cały czas płyn od chłodnicy i jedna taka uszczelka starcza mi max na godzinę;/ macie może jakiś pomysł z czego zrobić taką uszczelkę? albo co może być powodem??
Dodam jeszcze ze może mam źle podłączone przewody od chłodnicy bo robiłem swap do coliberka na silnik p/g i nie wiedziałem jak podłączyć te kable i podłączyłem na oko.
chłodnice mam podłączoną tak : http://imageshack.us/photo/my-images/442/chlodncia.png/




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 22 lip 2012, 21:37 przez dyziol97, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 20:51 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
f5




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 21:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Ale powiedz czy masz licznik od temp ?

Sprawdź termostat lub go poprostu wywal jeżeli masz coś więcej niż zwykłą 50 cc .

900 POST !!




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 21:41 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 8:14 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
nie mam termometry cylek jest 50cc. a co to jest ten termo start to jest to gdzie wąż łączy się z cylkiem takie cos dokręcone na 2 śrubki?




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 8:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Termostat !

On jest z reguły w głowicy zależy czy masz 4 czy 5 kąt , jak 4 kąt to wystarczy zdjąć tam gdzie duży wąż nachodzi na cylinder , jak 5 kąt to musisz ściągnąć głowice .
Sprawdź termostat czy jest sprawny , podgrzej wodę i sprawdź czy się otworzy .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 14:07 
*

Rejestracja: 06 lip 2012, 20:03
Posty: 67
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
pewno ci sie przegrzewa:P i uszczelki nie wytrzymują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 14:59 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 18:10
Posty: 112
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pojazd:
Nie dawaj uszczelek. Zrób tak odkręcaj po 1 śrubie głowice i daj podkładki miedziane i tyle :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 15:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
OSYSEK, Wyjąć termostat to jest samobójstwo dla cylindra. Termostat jest odpowiedzialny za optymalną temperaturę pracy silnika. Czyli po wyciągnięciu i jeździe bez termostatu woda w cylindrze cały czas sie wymienia i może mieć ona nawet 30 C a powinna mieć ok 60. Dlatego też nie wolno wyciągać termostatu. Prawie wcale się nie zacina i żeby sie popsuł to nie wiem co musi się stać skoro tam jest wosk.


Gdy chcemy zamontować drugą chłodnice to termostat musi byc. Gdy temperatura płynu w cylindrze osiągnie maksymalną wartość wtedy termostat otwiera sie i następuje wymiana płynu. Gorący płyn idzie do chłodnicy gdzie zostaje ostudzony i czeka w kolejce aż termostatu wypuści ten nagrzany.

Z termostatem nigdy nie wystąpi zjawisko niedogrzania cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 21:36 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Eltron, Czyli mam to przykręcić tylko na 2 nakrętki?


Chłopaki mam jeszcze jeden problem bo jak dokręcałem głowice to chciałem ja mocno przykręcić i ukręciłem szpilkę... nic jej nie wystaje ukręciła sie przy samym gwincie jak to mam wykręcić??




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 8:29 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
delikatnie rozwiercieć ale to trzeba umieć obsługiwać sie wiertarką , są też wykrętaki ale umiejętności manualne są potrzebne do tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 8:54 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
no właśnie nawet nie mogę tego rozwiercić;/ bo to jest urwane tak 0,4 mm od bloku i ta sruba jest jeszcze wypukła i jak daje tam wiertło to mi sie ześlizguje;/ a nie mogę tego spiłować bo nie ma podejścia




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 12:25 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
jakieś fotki gdybyś wrzucił to było by dobrze


Ostatnio zmieniony 23 lip 2012, 12:45 przez dominixon1300, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
dyziol97, weź przecinak i pukaj w szpilkę i powinna się powoli wykręcić, wąż który idzie do cylindra powinien być podłączony w chłodnicy na dole bo zimna ciecz jest na dole a ciepła idzie do góry.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 8:15 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Tu macie zdj: http://imageshack.us/photo/my-images/96/dsc00026pf.jpg/
ktoś już kiedyś tam grzebał bo kolo szpilki jest wywiercona malutka dziurka




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 10:22 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
próboj tak jak pisał Yakuza chociaż wątpie że u ciebie to zadziała, najlepiej rozwiercieć tą małą dziurke jakimś sposobem a potem wkręcić wyrkętak http://allegro.pl/wykretaki-do-urwanych ... 16110.html


Ostatnio zmieniony 24 lip 2012, 10:22 przez dominixon1300, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
dominixon1300, szpilka jest za twarda żeby ją rozwiercić ręczną wiertarką, dyziol97, jedynie możesz stołową spróbować weź gwoździa albo coś twardszego pukaj i powinna pójść.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy