Dzisiaj jest 18 sie 2025, 1:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2014, 19:44 
*

Rejestracja: 29 mar 2014, 21:26
Posty: 33
Pojazd: Aerox
Witam, po wlaniu płynu chłodniczego zaczął mi płyn cieknąć koło głowicy, co to moze byc uszczelka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 kwie 2014, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
Na 98 %




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 19:56 
*

Rejestracja: 29 mar 2014, 21:26
Posty: 33
Pojazd: Aerox
a jak nie uszczelka to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 19:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Saczersik spróbuj dokręcić głowicę, może ma luzy? Jak cieknie na zewnątrz to i do środka również może. Nie jeździj na tym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 20:30 
*

Rejestracja: 29 mar 2014, 21:26
Posty: 33
Pojazd: Aerox
nie jeździłem na tym,tylko nalałem płyn bo kupiłem nowy silnik i zaczeło cieknąć ,nawet go nie odpaliłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 20:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spróbuj wpierw troszkę dokręcić głowicę (krzyżowo). Jak to nie pomoże to wymiana uszczelki i tego nie przeskoczysz. Ewentualnie (domyślam się, że jest tam uszczelka typu o-ring) możesz zastosować poxipol. Sprawdź na sucho czy tłok nie bije w świecę zapłonową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 20:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Zrób tak - Zdejmij tą uszczelkę na zewnątrz głowicy (w środku zostaw) i uszczelnij to silikonem, będziesz miał pewność, że wewnętrzna uszczelka trzyma, a na zewnątrz nic nie cieknie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 21:08 
*

Rejestracja: 29 mar 2014, 21:26
Posty: 33
Pojazd: Aerox
a co myslisz o czerwonym sylikonie (wysoko temperaturowy) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 21:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Silikon jest dobry do karterów. Nie bój się poxipolu, cena praktycznie ta sama. Poxipol przy tych temperaturach traci właściwości wytrzymałościowe, ale uszczelniające ma doskonałe. Piszę o tym, bo sam składałem i w razie "wybebeszenia" silnika wystarczy delikatne podważenie głowicy płaskim śrubokrętem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 6:11 
*

Rejestracja: 29 mar 2014, 21:26
Posty: 33
Pojazd: Aerox
Sylikon czerwony zalatwil sprawe ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy