Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ciężko odpala
Post: 05 lip 2016, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Witamm!! Otóż jak w temacie, jeżeli próbuje odpalić skutera (nie zależnie na zimnym czy na ciepłym) to ma obroty dobre lecz nie odpala, dopiero po podłączenie pod prostownik i podlaniu pod świecę paliwa odpali i osiąga podczas jazdy max prędkość. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lip 2016, 13:03 
*

Rejestracja: 05 lip 2016, 12:51
Posty: 4
Pojazd:
Z jakiego roku ten skuter i jakiej marki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
To jest PGO star 50, roku nie znam

-- 05 lip 2016, 16:56 --

Może dysza mała??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 16:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Kamilxmoto50 pisze:
dopiero po podłączenie pod prostownik
A bez prostownika a z samym podlaniem i na odwrót odpala?

Podaj cały set, i jaką masz teraz dyszę.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.


Ostatnio zmieniony 05 lip 2016, 20:03 przez bartekchejman, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 17:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
To jest PGO star 50, roku nie znam

Nie masz na niego dowodu rejestracyjnego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Narazie to tylko prostownik z podlaniem to odpali. Jak podłącze prostownik to ma większe obroty.
<Gaźnik Mikuni corp
<Cylinder 49 ccm
Reszty nie znam
Dysza 65
I żadnych papierów na nie go nie mam, nawet rejestracji. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 19:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
I żadnych papierów na nie go nie mam, nawet rejestracji. :D


Chyba, że tak :D Ciężko jest powiedzieć ot tak, nie sprawdzając kompresji (chyba, że sam organoleptycznie sprawdzisz stan silnika ale gunwo to da). Wynika, że masz słaby akumulator i problemy (być może) z kompresją. Licz się z tym, że świeca, fajka, przewód WN i cewka może robić Tobie przykrość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Gummma pisze:
Wynika, że masz słaby akumulator i problemy (być może) z kompresją.

Akumulator jest nowy bo niedawno go kupowałem. Moim zdaniem kompresja jest trochę słabsza bo powietrze mi dochodzi przez gwint świecy (chwilowo to zaizolowałem kawałkiem szmatki) Ten skuter jak postoi tak dłużej to nie chce zapalić, ale jak go odłączyłem od prostownika i bez podlewania wziąłem palcem docisnąłem przepustnicę do samej góry to jakoś odpalił. :lol: Opłaca się wymieniać dyszę na większą (mam 65)? I coś da ta wymiana? :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 20:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
Moim zdaniem kompresja jest trochę słabsza bo powietrze mi dochodzi przez gwint świecy (chwilowo to zaizolowałem kawałkiem szmatki)

A moim skromnym zdaniem powinieneś zacząć od nowej świecy. To jest koszt z rzędu 10-15zł. Kawałek szmatki ma strukturę włóknistą i nie nadaje się na płasko uszczelnianie. Nic w tej kwestii nie pomogę, przykro mi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Kamilxmoto50 pisze:
Opłaca się wymieniać dyszę na większą (mam 65)? I coś da ta wymiana?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 20:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
Kamilxmoto50 pisze:
Opłaca się wymieniać dyszę na większą (mam 65)? I coś da ta wymiana?




Widzę, że ciężko zrozumieć. Tak, da... Spalanie jak Passat z silnikiem 1.8.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2016, 20:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kamilxmoto50 pisze:
(chwilowo to zaizolowałem kawałkiem szmatki)
Gummma pisze:
Kawałek szmatki ma strukturę włóknistą i nie nadaje się na płasko uszczelnianie
I wszystko w temacie.Także nie pomogę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2016, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Ok dzięki za Wasze porady. :D :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2016, 11:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A co tu radzic jak odwalasz "druciarstwo".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy